"Pazi tramvaj" 1

Zgrada koja se gradi na uglu ulica Bulevar kralja Aleksandra i Ivana Gradnika udaljena je od tramvajskih šina samo oko pola metra, što praktično onemogućava kretanje pešaka, jer trotoar uopšte i ne postoji.

To otvara pitanje kako je moguće da je Grad dozvolio izgradnju objekta na ovaj način, s obzirom da objekat ima važeću građevinsku dozvolu izdatu od strane Sekretarijata za urbanizam, po kojoj investitor može da gradi objekat do same regulacione linije, koja razdvaja saobraćajnicu od parcele.

Godinama u ovom delu Bulevara postoji problem nesređenih trotoara, a pešaci ispred ovog objekta moraju da prolaze šinama, tako da je i pored table „pazi tramvaj“, njihova bezbednost ipak ugrožena.

Iz Sekretarijata za inspekcijske poslove, međutim ni reči o bezbednosti, već objašnjavaju da je kompanija Tresa invest d.o.o. po propisima dobila dozvolu, kao i da se „planirani objekat u prizemlju povlači 3,175 m u odnosu na regulacionu liniju, s tim da se uz samu regulacionu liniju postavljaju konstruktivni elementi – četiri stuba koji obezbeđuju stabilnost gornjih spratova, koji su planirani do same regulacione linije“. Takođe, kažu i da „građevinski inspektor Sekretarijata za inspekcijske poslove Gradske uprave vrši inspekcijski nadzor nad izgradnjom predmetnog objekta“.

Iz kompanije Tresa invest d.o.o. rekli su nam da su ispunili sve uslove za dobijanje dozvole, da se objekat gradi kako je i predviđeno inicijalnim projektom, kao i da ne mogu oni sami da odrede da li će se se objekat pomeriti, već rade onako kako im kažu iz Grada.

– Mi smo predali projekat, oni su ga odobrili. Na toj strani (iz Bulevara) biće samo fasada, a prozori i terase gledaju na dvorišnu stranu objekta. Nema veze sa šinama, uostalom ko bi normalan stavio da mu na tu stranu gledaju prozori?! To ne bismo mogli da prodamo, kažu iz ove firme.

Takođe, pozivaju se i na detaljan urbanistički plan za Bulevar kralja Aleksandra i objašnjavaju da nema ničeg spornog u širini regulacione linije jer je Grad, kako kažu, predvideo da se šine izmeštaju na sredinu, kao što je već urađeno do Cvetkove pijace.

S obzirom da se čak i kada bi šine bile izmeštene, ne dobija na prostoru, kao i da iz Grada ne vide ništa sporno sa predmetnim objektom, pešacima preostaje da koriste šine i kolovoz za pešačenje ovom stranom ulice i da se „paze od tramvaja“, kao što upozorenje kaže.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari