Iako dugog čekanja u redovima nije bilo, u poslovnicama Telekoma, Telenora i Vipa juče su bili zadovoljni interesovanjem korisnika za uslugu prebacivanja u drugu mrežu bez promene broja. Prvi zahtevi stigli su odmah po otvaranju šaltera, a u Vipu se gotovo svi operateri smeškaju, jer je većina onih koji su svratili u poslovnicu u Knez Mihailovoj juče tokom prepodneva htela da učini upravo to – postane njihov korisnik.

„Dosta njih se interesuje i želi da pređe kod nas, najviše njih ustvari je jutros zbog toga došlo“, kaže radnica u ovoj Vipovoj poslovnici. Nema pravila, ističe, dolaze i raspituju se i mladi i stari, korisnici i Telekoma i Telenora. Jedan srednjoškolac je, kako kaže, čekao da „počne prebacivanje“ i odmah došao jer u Vipu imaju „dobrih telefona i paketa“.

U Vipu ističu da je bilo na desetine interesenata, ali da u ovom trenutku ne mogu da procene kakve će promene ova usluga doneti na tržištu. „Verujemo da će to što može da se zadrži broj doprineti tome da se postpejd i biznis korisnici lakše odluče da promene operatera“, ocenila članica UO Vipa Petra Štangl.

Čini se, na prvi pogled i tek nekoliko sati od početka podnošenja zahteva da ljudi nisu baš pohrlili da napuste jednog i odu kod drugog operatora. U poslovnici Telekoma na Trgu Nikole Pašića strpljivo se čekaju redovi na šalterima, ali većina korisnika je došla da „postavi pitanje“ u vezi sa računom, Internetom ili nečim trećim.

– Ne znam za to prebacivanje brojeva, nešto drugo me zanima – kaže gospodin sa malim detetom. Ni u Telekomu ne mogu da govore koliko je interesovanje jer je tek prvi dan, ali radnik sa kojim smo razgovarali kaže da „ide dobro“ i da je od jutros „imao već osam zahteva“. Većina korisnika koje smo zatekli u Telekomu nema mnogo informacija o novoj usluzi, neki su čuli, ali ne znaju mnogo.

– Znam da se već dugo priča o tome i ranije sam razmišljao da i ja pređem u drugu mrežu, jer u ovoj u kojoj sam nisam preterano zadovoljan. Dobro ću razmotriti šta nude ostali pa ću videti – kaže mlađi gospodin dok u redu čeka da pita da li su nabavili novi model jednog telefona.

Najmanje gužvi juče je bilo u poslovnicama Telenora, ali su nam i tu rekli da interesovanja da se pređe u njihovu mrežu ima. U jednoj od poslovnica ovog operatora u centru grada kažu da ne mogu da procenjuju već sad koliko je interesovanje. Gospođa koja je korisnik Vipa stoji u redu i kaže da je razmišljala da menja mrežu, ali da nije sigurna da li će to uraditi. U Telenor je došla da bi se raspitala za laptopove i saznala nešto više o paketima. „Imam broj u Vipu i trenutno sam pod ugovorom. Ne znam kakvi su uslovi za prebacivanje, dosad sam bila zadovoljna ali videću“, kaže ona.

Ni u jednoj od poslovnica ne žele da se bave prognozama ni time koliko će ljudi iskoristiti ovu uslugu u narednom periodu. Evropski prosek je negde oko 10 odsto. Uslovi postoje, nisu rigorozni i osim tri meseca koja korisnik mora da provede u jednoj mreži i izmirivanja svih dugovanja prema mobilnom operatoru s kojim su dosad bili „u vezi“, nema nekih većih zahteva koje treba ispuniti. Procedura za prelazak u drugu mrežu je jednostavna i podrazumeva odlazak u poslovnicu i podnošenje zahteva, koji je besplatan. Provera zahteva posle toga traje maksimalno četiri dana, a operatori obećavaju da tokom „prebacivanja“ broja neće biti isključivanja telefona.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari