Za prve dve nedelje otkako je uvedena mogućnost prelaska u drugu mobilnu mrežu uz zadržavanje svog broja, više od 4.200 korisnika podnelo je zahteve za promenu operatora, pokazuju podaci koje je Danas dobio od Mobilne telefonije Srbije, Telenora i Vip mobajla. U Republičkoj agenciji za elektronske komunikacije ističu da je dosad realizovano više od 1.000 prelazaka u druge mobilne mreže. Najviše zahteva za prenos brojeva dobili su Telenor i Vip – po skoro 1.800, dok je za prelazak u Telekom tri puta manje interesovanje.


Prema navodima MTS-a, od početka primene usluge prenosa brojeva zahtev da prenesu svoj broj u ovu mrežu podnela su 673 korisnika, od čega su dosad njih 207 postali novi korisnici ovog operatora.

– Sam proces prenošenja brojeva protiče bez problema. Podsećamo korisnike i na uslove za prenos broja u drugu mrežu, odnosno da je potrebno da izmire sve obaveze prema operatoru čiju mrežu žele da promene, kao i da su najmanje tri meseca korisnici nekog od operatora – ističu u MTS-u.

U Telenoru kažu da su od 1. jula primili ukupno 1.778 zahteva za prelazak u svoju mrežu, ali da još nema preciznih podataka o broju realizovanih prelazaka. Kako dodaju, znatan broj zahteva je u obradi, a jedan broj je morao biti odbijen, jer nisu bili zadovoljeni uslovi za prenošenje broja predviđeni Ratelovim Pravilnikom o prenosivosti broja.

– Podsećamo, da bi korisnik prešao u drugu mrežu potrebno je da donese na uvid isečak poslednjeg računa kao dokaz o tome da izmirio sva dugovanja prema svom dosadašnjem operatoru. Prelazak u Telenor mrežu je besplatan, a korisnik koji želi da prebaci broj mobilnog telefona, mora da podnese zahtev u Telenorovoj prodavnici, Telenor pultovima i kod ovlašćenih dilera – objašnjavaju u ovoj kompaniji.

U Vip mobajlu kažu da je za prve dve nedelje podneto 1.784 zahteva za prelazak na Vip mrežu, od čega je do sada tehnički preneto 472 brojeva, odobreno još dodatnih 281 zahteva koji bi trebalo tehnički da se prenesu, dok 238 čekaju na odgovor. Međutim, oni napominju i da je 793 zahteva odbijeno od matičnog operatora. Prema njihovim podacima, iz MTS mreže Vip je dobio 1.348 zahteva korisnika, a iz Telenor mreže 436.

– Svaki put kada matični operator odbije zahtev, mi sa korisnikom proveravamo podatke i ukoliko je razlog odbijanja ispravljiv, zahtev se ponovo šalje uz korisnikovu saglasnost. Zato je važno da naglasimo da su iz ove statistike isključeni ponovljeni zahtevi istog korisnika – napominju u Vipu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari