Huawei je nedavno proslavio deceniju poslovanja na tržištu Srbije i istovremeno obeležio početak kineske nove godine. U prisustvu članova diplomatskog kora, poslovnih partnera, predstavnika medija i prijatelja, kompanija je premijerno otkrila i svoj novi simbol u Beogradu – Huawei znak dimenzija 60 x 12 metara postavljen na jednoj od najprometnijih lokacija u glavnom gradu, što je najveće Huawei obeležje tog tipa u Evropi.
– Za Huawei decenija iza nas je bila veoma izazovna i uspešna, a 2015. rekordna. Prihodi na kraju godine premašili su 20 milijardi dolara, što je povećanje od čak 70 odsto u odnosu na 2014. U ovoj godini planiramo da nastavimo istim tempom, proširimo dosadašnju uspešnu saradnju sa kompanijama iz različitih industrija i što je najvažnije, stvorimo novo korisničko iskustvo – kazao je generalni direktor kompanije Huawei Džek Vei.
Beograd je danas centar poslovanja za šest zemalja Balkana, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Albaniju, među kojima se posebno istakla Srbija i rezultati koje je ostvarila u prethodnoj deceniji. Prema podacima nezavisne agencije za istraživanje tržišta IPSOS, 94 odsto ispitanika u Srbiji zna za Huawei brend i njegove proizvode, čime je kompanija još jednom potvrdila da je u samom vrhu proizvođača pametnih telefona u svetu. Osim toga, isporukom 108 miliona pametnih telefona u 2015. godini Huawei je postao prvi kineski proizvođač koji je premašio cifru od 100 miliona prodatih jedinica.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.