
Nemamo izgrađen system merenja zadovoljstva građana i privrede uslugama javne uprave i o tome saznajemo posredno, preko medija, izjavio je danas pomoćnik ministarke državne uprave i lokalne samouprave Dražen Maravić na skupu u Beogradu u organizaciji Stalne konferencije gradova i opština.
Maravić smatra da se u tom posredovanju često iskrivi slika stvarnosti, jer u medijima završava samo neki loš i šokantan primer ili vanredno dobar, dok svakodnevni posao prolazi nezapaženo.
Ona sredina, naš svakodnevni rad da zakonito i svrsishodno obavimo svoj posao i pomognemo svima koji dođu kod nas i građanima i privredi, neće nigde biti zabeležena, ocenio je Maravić na početku konferencije „E-obuka – Sprovođenje
zakona o opštem upravnom postupku u lokalnoj samouopravi“.
Maravić smatra da ni građani ni privreda nemaju priliku da kažu da li su zadovoljni radom javne uprave i koliko su spremni da podrže ulaganja u nju.
Reforma da bi bila smislena, mora da bude usmerena na to da se pruže bolje usluge građanima, podvukao je Maravić i dodao da je to samo po sebi razumljivo.
Šef Odeljenja Misije OEBS za demokratizaciju Jan Luneburg je istakao da su povećanje transparentnosti i odgovornosti u radu ključni elemtni reforme javne uprave u Srbiji. On je naglasio da OEBS podržava reforme javne uprave radi ostvarenja tih ciljeva.
Današnja elektronska obuka za sprovođene Zakona o opštem upravnom postupku je namenjena zaposlenima u gradovima i opštinama Srbije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.