Novi identitet za nove mostove 1

Novi vizuelni identitet projekta Novi Sad 2021 premijerno je predstavljen prvog dana Exita, na State of Exit Zone, koja predstavlja sve prepoznatljiviju društvenu aktivnost Festivala.

Promocija je počela, simbolično, u 20 sati i 21 minut. Posle usvojenog programskog koncepta i slogana Za nove mostove, Umetnički savet projekta Novi Sad 2021 raspisao je konkurs za novi vizuelni identitet. Pobedilo je idejno rešenje Jovana Trkulje, jednog od najboljih srpskih dizajnera. Njegov svetski priznat, višestruko nagrađivani novosadski studio, Peter Gregson ponudio je jedinstveno, jednostavno i inovativno rešenje logotipa.

„Jovan Trkulja uspeo je da objedini u logotipu naziv projekta, slogan i programski koncept. Sa druge strane, logotip ima izraženu evropsku dimenziju – primenljiv je na svim evropskim jezicima. Konačno, uspeo je da sam logo učini participativnim. Svako će u njemu pročitati ono što je njemu najvažnije“, izjavio je predsednik Organizacionog odbora kandidature Novog Sada za Evropsku prestonicu kulture 2021 Nemanja Milenković.

Umetnički savet je definisao Četiri mosta programskog koncepta kandidature koje čine osam tema kojima će se kandidatura baviti. Mostovi: Sloboda – kreativne industrije i mladi; Duga – konflikti i migracije; Nada – kulturni kapacitet i javni prostori i Novi – kulturno nasleđe i gostoprimstvo. Posredstvom novih mostova, grad Novi Sad će predstaviti, ali i ojačati, svoje kapacitete i potencijale. S druge strane, kandidatura za prestižnu titulu je i jedinstvena prilika da se naš grad suoči i reši neke od važnih nedostataka i izazova.

Tekst je objavljen u specijalnom dodatku koji realizuje list Danas u saradnji sa Gradskom upravom za kulturu Grada Novog Sada – projekat: Novi Sad na putu ka Evropskoj prestonici kulture 2021.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari