Beograd na vodi: Šta je izgrađeno četiri godine od potpisivanja ugovora

Ostavite komentar


  1. Mnogi ce debelo platiti kozama svojim „realizaciju“ovog mega lopovskog projekta i legendarnog „lex specijalisa“.Jesam li u pravu „najbolji studentu prava“u istoriji pra nih nauka.Siguran budi da ces krivicno odgovarati zbog svojih lopovluka.Pozivanje na druge,na skupstinu i vladu ti nece pomoci jer si ti organizator i inspirator kriminalnog dela.Mozda jednog od najvecih u istoriji Sbije.A mandat ti se blizi kraju!!!

    1. Teske reci izgovaras,bez osnova,bez dokaza, to si navikao od svojih paltrona pa mislis svi su isti!Projekat je u toku,radovi su i te kako vidljivi,samo zavidni.mogu da kude…

      1. Koji radovi i kom toku bote? Mi slobodni ljudi imamo oci i usi, postoje zapisi sta sekta radi. Veruj mi slobodni sudovi ce raditi u vezi ovog ogromnog lopovluka AV i ekipe. Dokaza koliko hoces za izuzetno teska dela privrednog kriminala.

        1. Nabroj mi sta su tvoja bratja napravili u Beogradu za vreme svoje vladavine!!!! Sam vidis da se radi i koliko se gradi po Beogradu i po citavoj Srbiji. Ti bi kao i tvoji vlasnici nekoliko miliona evra,da gradite kucice za pse i to sve prikazivali kao mega gradnja… Pokazali ste se i dosta vas je… A to sto nazivas ljude botovima,verovatno i neznas sta to znaci al je bitno da to kazes…

          1. Rezultati Djilasa u Beogradu, samo od 2008-2012:
            – Most Obrenovac – Surčin
            – Most Zemun – Borča
            – Most na Adi
            – Železnički most u Ulici Jurija Gagarina
            – Kompletna sanacija mosta „Gazela“
            – Petlja „Hipodrom“
            – Petlja „Radnička“
            – Petlja kod Pančevačkog mosta
            – Savska ulica
            – Mirijevski bulevar
            – Bulevar Kralja Aleksandra
            – Naselje „Stepa Stepanović“
            – 80 stanova za socijalno ugrožena lica, Kamendin, Dušana Mađarčića
            – 80 neprofitnih stanova u Bloku 61, Novi Beograd
            – 60 stanova za izbegla i raseljena lica u Velikom Mokrom Lugu
            – 133 stana za socijalno ugrožena lica, Novi Beograd, Mileve Marić Ajnštajn
            – 57 „Ikarbus” autobusa
            – 200 „Solaris” autobusa
            – 83 trolejbusa
            – 30 tramvaja španskog proizvođača „CAF“ (popularni „Španci“)
            – 20 MINIBUSEVA
            – BG voz
            – Dom zdravlja Mirijevo
            – Dom zdravlja Kaluđerica
            – Dom zdravlja Kamendin
            – Osnovna škola „Miloje Vasić” u Kaluđerici, GO Grocka
            – Osnovna škola „Vasa Pelagić” u Ovči, GO Palilula
            – Osnovna škola „22. oktobar” u Surčinu
            – Osnovna škola „Milena Pavlović Barili” u Višnjičkoj Banji, GO Palilula
            – Osnovna škola „Vuk Karadžić” u Stepojevcu, GO Lazarevac
            – Osnovna škola „Sonja Marinković” u Zemunu (rekonstrukcija, izgradnja novih učionica, fiskulturne sale i terena)
            – Osnovna škola „Veljko Dugošević”, GO Zvezdara (fasada, uređenje dvorišta, izgradnja fiskulturne sale)
            – Besplatni udžbenici
            – Vrtić „Oraščić”, PU Rakovica
            – Vrtić „Kolibri”, PU Zemun
            – Vrtić „Zvončica” u Mirijevu, PU Zvezdara
            – Vrtić „Plava ptica” na Ceraku, PU Čukarica
            – Vrtić „Anastasija”, PU Lazarevac
            – Vrtić „Zvezdica”, PU Grocka
            – Vrtić „Plavi čuperak”, PU Mladenovac
            – Vrtić „Đurđevak”, PU Novi Beograd
            – Vrtić „Gorica” u Sremčici, PU Čukarica
            – Vrtić „Maza”, PU Vrača
            – Vrtić u Bloku 61, PU Novi Beograd
            – Vrtić „Ostružnica”, PU Čukarica
            – Vrtić „Dunavska bajka”, PU Palilula
            – Vrtić „Poletarac”, PU Barajevo
            – Vrtić „Kolibri”, PU Voždovac
            – Vrtić „Veseljko”, u Kaluđerici, PU Grocka
            – Vrtić „Poletarac“, Guncati, PU Barajevo
            – Vrtić „Labudić”, PU Rakovica (adaptacija)
            – Grad dotira boravak u vrtićima
            – Beogradski Bebi klub
            – Dnevni boravak za decu i omladinu ometenu u razvoju u Šekspirovoj (novoizgrađeni objekat)
            – KBC „Dr Dragiša Mišović – Dedinje” (rekonstrukcija)
            – SRC „Milan Gale Muškatirović“ (sanacija i rekonstrukcija)
            – Obnova bazena (11.april, Olimp, Tašmajdan, SC „Milan Gale Muškatirović“)
            – Sportska hala u Padinskoj Skeli
            – Fitnes parkovi – teretane na otvorenom
            – Kanalizaciona crpna stanica „Surčin“
            – Sekundarna fekalna kanalizacija Borča i Mali Zbeg
            – Regulacija kaljavog potoka
            – Tunel „Višnjica“ (kanalizacioni kolektor)
            – Rezervoar „Kaluđerica“ (poboljšano vodosnabdevanje u Kaluđerici, Leštanu, Boleču, Vinči i Ritopeku)
            – Rezervoar „Vreline“ (poboljšano vodosnabdevanje u Barajevu)
            – Regulacija potoka Paripovac u Žarkovu
            – Program finansiranja vantelesne oplodnje
            – Novčana doniranja najsiromašnijim kategorijama građana, trudnicama i porodiljama
            – Nova farma krava sa automatskim muzilištem u PKB-u

      2. Štitiš kriminalni,netransparentni projekat…dobro si plaćen za to,verovatno.

      3. Holi, ne mogu da verujem da ima toliko ljudi sa ispravnim mozgom. Ti si sigurno od onih koji kažu da dobro žive sa primanjima od 18 000 din.

    1. Prema fin. izveštaju za 2017 Beograd na vodi doo je imao gubitak od 10 mil eur a troškovi zarada si bili 73.000 eur godišnje po zaposlenom. Prihodi od prodaje su bili 300.000 eur.

  2. Sve ovo ce jednog dana biti jedna od tezih optuzbi na racun vlasnika Srbije AV, koji ce , nadam se, dozivjeti da mu se sudi za nevidjeni kriminal u historiji Evrope. Ali, snaci ce se on, dobice azil kod Tacija.

  3. Ovom šumom stambenih visokih zgrada u centru grada tj prelivanje novog Beograda na centar starog postigao se povratak na socrealizam provincijskog tipa i pravi od Beograda nekad metropole sada nešto tipa Užica Osijeka ili Vukovara (ruševine i dalje okolo).
    U očekivanju štrikova sa mokrim gaćama kao zastava u centru grada .

  4. Kupi stan.Plati 5,6000 evra kvadratni metar stana i narednih 20,30 god.gleda buldozere i kamione oko zgrade.

  5. „Arapi“ uloze 150 miliona i prihoduju 68% od 2,7 milijardi (1,836 milijardi eur), a Srbija ulozi 2 milijarde eur i prihoduje 32% od 2,7 milijardi (864 miliona). Racunica mislim da je dovoljna da nekoga posalje ili u zatvor ili na psihijatrisko lecenje….

    1. @Aleksandar Odgovor se krije u “ Arapima “. A šta ako su “ Arapi “ našeg porekla 🙂 Šta god da pravi Arapi finansiraju bilo gde u svetu primer je inovativnog dizajna, kvaliteta i brzine izgradnje. Da li je još negde osim u Beogradu na.vodi vidjeno toliko kašnjenje u izgradnji i nedostatak svežeg novca ? U te “ Arape “ samo još sendvičari mogu da poveruju, a botovi i barbare po dužnosti da brane…

  6. Ne treba posebna inteligencija pa da se vidi da je ovo obican lopovluk,cak ne ni mastovit,nego obican klasican lopovluk. Jedino sto me brine je to,sto ni ovi lopovi nece nikada odgovarati za pokradene stotine miliona evra,kao sto nisu ni oni pre njih,kao sto nece ni oni pisle njih…JER U SRBIJI SE POLITIKOM BAVE SAMO LOPOVI.Izvolite tuzite me postenjacine politicke.

  7. Nadamo se da ce se zamisljeni ciljevi i ostvariti, ideje su zaista interesantne jedino da se sve lepo zavrsi, bez sputavanja.

    1. kakvo sputavanje ?! Pa ovi rade sta im je volja ? Ni pogibija radnika ih nije zaustavila. Jos nismo videli taj famozni izvestaj „internog nadzora BW“ !?!?

  8. Sto se tice projekta Beograd na vodi da li se nekom svidja ili ne stvar je ukusa i o tome se retko raspravlja .Sto se tice trajanja radova sa tim nikad nisi nacisto I postoje situacije kad ne mozete da uticete na rok radova zbog desavanja koja nisu predvidjena i usporavaju gradnju.Sigurna sam da trenutna vlast cini sve sto je u njenoj moci da radovi teku regularno.

    1. Ispumpava vodu. Na tu vodu su upozoravali ljudi od struke, ali AV je strucnjak za sve. Ne brani neodbranivo, bote. Arapi su samo pokrice za lopovluk brace Vucic, brace Mali, brace Djukanovic…

    2. Suncice, uporedi koliko je Novog Beograda (prostorno, sa kojim sadrzajem, za koliko ljudi) izgradjeno za njegovih prvih 30 godina (od 1948 kada krecu intenzivni radovi pa do 1978) a sta je planirano da BGH2O ponudi posle 30 godina. NBG je bio ozbiljan projekat sto za BGH2O ne mogu ni pod razno da kazem.

    3. „Vlast čini sve što je u njenoj moći“…hahaha,koja fraza,veliko dostignuće botova.

    4. Kao što napisa jedan gore :“Arapi“ uloze 150 miliona i prihoduju 68% od 2,7 milijardi (1,836 milijardi eur), a Srbija ulozi 2 milijarde eur i prihoduje 32% od 2,7 milijardi (864 miliona).
      Suncice, kapiras li ovu matematiku?

  9. Sadašnji predsednik je ljut na prethodnu vlast u kojoj je njegov imenjak i prezimenjak, koji je bio prvi potpredsednik vlade, obećao nešto što nije bilo realno.
    Ali, realno gledano, koga je to briga u zemlji gde se narod ne seća ni šta je juče jeo.

  10. Mozda se kasni ali se bar gradi. Sećam se vremena kad se nije ni gradilo.
    Podrzavam BG na vodi. Ulepšaće grad, dati mu modernu notu. Ovo sa Sava Male je smešno. Srušeni su nezakonito napravljeni objekti.
    U ostalom, znate li i jedan ovako krupan projekat u Evropi da se gradi po vremenskom planu???
    Svi kasne, svi. I to je sasvim normalno postalo.
    Ne bih tu krivio vladu ili Vučića.

    1. Naravno bote, to ti je posao – da podrzavas i obozavas kriminalce na vlasti koji te placaju narodnim parama. Zacarani krug !

    2. Nije stvar ukusa nego namene zemljista. u samom centru uz reku nijedan vazniji grad ne gardi sstambene solitere sa terasama zadnjih 50 godina. to je mesto za parkove i mozda psolovne zgrade o celika i stakla ili neke stambene do 5 spratova. nikoga ne impresionaru stambene lamele ala blok 45. bolje je bilo pre jer nista je bolje nego nesto jako lose za sva vremena.

      1. Ništa je bolje od ovoga…ne živim u Beogradu i uzrujam se svaki put kada dođem i ugledam ovo čudovište što izrasta, Godzilu ove nakaradne vlasti.

      2. Nisi bio u Bangkoku. Baci pogled na TC Icon Siam. Njima je reka kičma grada. Lepo bi bilo da je i kod nas.

    3. Ako si čuo za Hamburg i HafenCity nabavi prospekt od njih i timeline da vidiš kako se radi stručno, transparentno i pošteno. Kako se poštuju rokovi.

      1. To sto se na najatraktivnijim lokacijama moraju praviti stanovi za privatnu prodaju i profit a ne da ostanu mesta koja pripadaju svim gradjani a za setnju bioskop pozorište posao utakmicu izlivanje u umetničkom spomeniku galerije itd..
        Govori da je vlast koja to sprovodi korumpirana do srži.

      2. Gojko, proguglao sam HafenCity. Vrlo interesantno. Uporedivo sa našom situacijom. 2,4km2 bivše industrijske zone i luke pretvoreno u lep poslovni i stambeni deo. Infrastrukturno nije bilo nimalo lako to uraditi.

    4. Pretpostavljam da se „vreme kada se nije ni gradilo“ odnosi na „vladavinu zutih“. Samo jedan deo spiska – Belvil, Stepa Stepanovic, jeftini stanovi i povoljni krediti za iste za vreme gradonacelnika Bogdanovica, most na Adi, zapocet most Zemun-Borca, Airport City…i tako dalje, i tako blize.
      U svim nabrojanim stanovima zive obicni ljudi, sa prosecnim primanjima, za razliku od megalomanskog projekta gde ce nastanjenje naci samo oni koji imaju da izdvoje 3-4 puta vise od prosecne cene kvadratnog metra u Beogradu.
      Dakle, pre se gradilo za stanovnike Beograda, sada samo za odabrane.

      1. Najbolje bi bilo da su ostale bespravno napravljene skalamerije od lima i kartona.
        To je za gradonacelnika Djilasa, predsednika Srbije Tadica, Zorana Zivkovica i ostale koji su vodili Beograd i Srbiju, bio pravi „Beograd na vodi“.

        1. Izgleda da planet i lepota ne idu uvek ruku pod ruku.
          Nikakvih skalamerija nije bilo, to je bio poslovni prostor koji je imao i čuvara, koji je nedugo nakon divljačkog rušenja preminuo. Dosta čudno da “skalamerije” neko čuva, zar ne? Pored toga, ako je išta bespravno izgrađeno, zašto je problem dobiti nalog i srušiti preko dana, bez fantomki i oduzimanja telefona. Dobro, sem ako objekat nije na Pančićevom vrhu.

        2. To je bilo lepše i prirodnije,a ne ova lažna slika kvazi bogatstva(a narod umire od siromaštva njegovih i posledica).

      2. Ponudom koja se ne odbija teraju vlasnike firmi, kojima su pravili protekciju i omogucili im da se obogate, da kupuju stanove u BG na vodi. Za sad su to uglavnom jedini kupci.

    5. Eeeee, evo i ja tebi zelim da ti na ovakav „zakonit“ nacin sruse neki objekat. Prvo da te vezu oduzmu mobilni pa neka ti ruse u 2 nocu.

    6. Država da uloži 3,2 milijarde, a tzv. Arapi 300 miliona i da imaju više od 60 pošto zarade na BF?? Meni to malko smrdi da su „Arapi“ braća Vučić i da na ovaj način muzu narodne pare. A tebi želim da ti matematika i logika tako idu i u privatnom životu, koji finansiras od mojih para

    7. Prvo mislim da ti je nik pogresan. Vise bi ti odgovarao „KonjNaBelom“. A kao drugo, bilo bi veoma glupo odgovarati na tvoje imbecilno pitanje o „ovako krupnom projektu u Evropi“. Ajd rucki sendvich i molim te cuti.

  11. Nadam se da je ovo projekat zbog kojeg ce najlakse biti osudjen Aleksandar Vucic.Ovde je sve lako za istrazne organe i samo ce biti potrebno zeleno svetlo.

  12. Pametni, školovani planeri koji nisu kao neki naši sa kupljenim doktoratima, magistratima ili diplomama, među koje neki mediji ubrajaju i više članova Vučićeve vlade, kada je saobraćaj u pitanju, koncentrišu sve na jednom mestu -i aerodrom, i želez. stanicu i autobusku stanicu. Kako bi putnici imali brži i lakši prelaz iz jednog prevoznog sredstva u drugo. Naši toboži „pametnjakovići“ -uglavnom nekog ruralnog porekla iz ko zna kog sela, ipak bi rado i dalje da muče putnike. Zašto da kao drugi u Evropi sve imaju na jednom mestu kada mogu da se sa „francuskog“ aerodroma u BG šetkaju do nedovršenog Prokopa u BG kako bi nastavili vozom, ili da skupim taksijem upadaju u gužvanjac Novog Beograda, da pronađu autobusku stanicu! Čak i daleko manji gradovi, kao npr. Štutgart sa jedva oko 700.000 stanovnika i oko 2 miliona u širem području, sve koncentriše na jednom mestu- aerodrom, prolaznu železn. i autobusku stanicu, a preko puta i ogroman sajam! Dosadašnja železnička stanica u samom centru grada se „spušta“ pod zemlju i biće prolazna. Svi važniji vozovi će, kao npr. na aerodromu Frankfurt, prvo proći pored aerodroma pa onda stići u centralnu stanicu. Dostići do moderne autobuske stanice u Štutgartu, sa ogromnim parkingom, je kao igra za decu, jer je na istoj liniji kao i aerodrom, ček i peške je udaljena samo oko 1 km. „Pravi“ voz -jer sada od aerodroma do glavne žel. stanice saobraća neka vrsta „lakog metroa“ će za godinu dve biti ispod aerodroma, opet samo na oko 1 km. udaljena za putnike. Pri tome, štutgartski aerodrom je 2018.g. imao oko 12 miliona putnika! Zar nisu mogli ti naši „pametnjakovići“ da vide kako se problem putovanj od A do B različitim prevoznim sredstvima rešava u EU ili u SAD pa da onda planiraju preskupu autobusku stanicu na Novom Beogradu? Čak i planirani metro, ako se bude ikada izgradio, neće ići od aerodroma do npr. Prokopa kako bi povezao vazdužni i železn. putnički saobraćaj nego od Mirijeva do Makiša! Ili su na ovakav način planiranja mogli da pokradu više para za sebe- a putnici, ko ih šiša neka se muče i dalje! Vladi je očigledno važniji arapski BG na vodi -od više miliona putnika koji godišnje dolaze u BG i prolaze kroz BG -bez ikakvog komotiteta!

    1. Za to vreme će da kuliraju u limuzinama koje smo mi platili dok ih voze šoferi koje smo mi platili, gorivom koje smo takođe mi platili. A ti, narode, imaš sreće ako ti treba manje od po dana puta u jednom pravcu

    2. Na pravom ste tragu, ali pogrešan vam je zaključak. Jedino mesto gde je najjeftinije moglo da se izvrši objedinjavanje i povezivanje svih vrsta saobraćaja je BAŠ LOKACIJA NOVE AUTOBUSKE STANICE! Tu je trebala biti i glavna železnička stanica (Stanica Novi Beograd danas). Odatle je ostavljen koridor za proširenje za posebnu direktnu liniju voza do aerodroma. Tu bi bilo glavno saobraćajno čvorište, tu bi oko pruge bile visoke poslovne zgrade. Tu bi bilo ukrštanje dve vrste metroa (za vas poznate kao U- Bahn i S-Bahn). U starom Beogradu najdominantniji objekti su trebali ostati Saborna crkva, Hram Sv. Save, Beograđanka, u daljini kapije, sa završetkom Avalskog tornja u zadnjem planu. To je trebalo da ostane kulturni, univerzitetski, istorijski centar, a na N.Beogradu formirati poslovni centar, sa visokim zgradama, sa velikim reprezentativnim hotelima, sportskim i kongresnim centrom, kao i celokupnom vladom Srbije smeštenom u Palati Srbije. Ako je bila dovoljna za celu Jugu, valjda je i za Srbiju. Tu su i tzv SIV 2 i SIV 3, sasvim dovoljno kvadrata za državnu birokratiju. Jedino bi stari parlament ostao sa stare strane, a ostali objekti vlasti se pretvorili u muzejske aktivnosti. Uz obale reka bi bila isključivo šetališta i parkovi sa avenijom niskih ugostiteljskih i manjih hotelskih objekata. Ali da ne širim, samo da dodam da se mora zaustaviti po svaku cenu izuzetno štetna izgradnja šoping molova na obali, oni bi mogli potpuno degradirati stari, istorijski centar grada i uništiti sve trgovine i ugostiteljske objekte. Na jednom mestu biste imali besplatno parkiranje i sve trgovine i restorane neovisne od klimatskih i meteoroloških uslova, a sa druge mesto gde je veoma skup parking, i gde se treba šetati izožen padavinama, hladnoći ili vrelini beogradskog leta, posebno sada kad je zelenilo totalno posečeno u centru. Toliko.

  13. Svi volimo da se nešto gradi i ulepšava ali zašto da Beograd imitira Dubai ili London. Te zgrade su ruglo, tu je trebalo graditi pozorište, parkove, igrališta da stanovnici siđu na reke. Sada je sve kamen bez hlada a zgrade su krajnje neukusne. Sava smrdi po kanalizaciji, tu nikada ne bih stanovao. Tek kada se vlast promeni saznaćemo ko je od ovoga imao koristi . Što više Vučić napada bivšu vlast kao lopovsku to više verujem da je svestan koliko je štete napravio raznim tajnim ugovorima. Jer napad je najbolja odbrana sopstvene krivice.

  14. Da li je tačna info da na ovom projektu radi cca 300 armirača iz inostranstva za platu od preko 2000E pošto nema naših armirača koji su „pobegli“ u nemačku jer neće da rade za platu od cca 900E?

    1. Један број радника говори страним језиком, вероватно турским, лично сам их чуо.

  15. Svi ste preskočili srž problema. Arapi ulažu 150 miliona, a vođa sekte je tvrdio investicija od 3 milijarde. Pa nek prvo naprave, a onda prodaju, a ne obrnuto. Upravo zato i ide ovako jilavo, jer prvo se stave na prodaju imaginarni stanovi u jednoj zgradi, kad skupe pare onda se pravi zgrada. E sad kad uzmemo u obzir demografska kretanja u Srbiji, možemo samo da se pitamo da li će taj projekat biti završen. Inače je čist idiotluk ceo projekat.

  16. Na zapadu koreanci izgrade zgradu od 45 spratova I 8 spr. parking za 2 god. po dogovoru.

  17. Kukajte koliko hoćete, ali soc realistički Bg se mora ublažiti..makar i na ovaj način. Čak i da ostanu samo ovih nekoliko solitera to ulepšava vizuru ružnog Beograda. Jedino je žalosno što su Arapi popustili pred pritiskom soc realističkih bg urbanista (koji vladaju nebitno koji je režim), i opet ubacili sivu boju na fasade.

    1. Stambena lamela ne izgleda lepo biti za divljenje u bilo kom delu sveta osim nekoj maloj siromašnoj sredini. Pogotovo u centru grada gde se uvek cenjenih muzeji opere poslovne zgrade itd. ako već moraju stambene a mora često i to onda je tu državna vlast da spreči gradnju koja se ne uklapa u istorijsku ili ambijentalnu okolinu centra i trgova pogotovo.
      I na kraju zašto se ne gradi novi grad preko puta Dunava ima novi most… Po svim modernim standardima
      Nego se ruke naše biće i istorija da bi se lova trčala u privatne džepove SNSovaca.

    1. Ja ne Volim da centrom grada pored pitome reke dominiraju blokovi visokih stambenih zgrada.
      Isto je učinila divljačka primitivna komunistička partija 50ih kada su srušili zemunsku želi stanicu iz 1800ih da na tom mestu prave stambene zgrade za funkcionere pored Dunava

    2. I nuklearna elektrana može izgledati lepo, čak zadivljujuće, samo se ne gradi u centru grada.

    3. ko god neka naze šta god oce, ali sto podriguša majonez i mladi lukac idu dobro u sendviču…vrh !

  18. Mene samo intersuje kad vec grade zasto ne odlucise da izgrade neke malo lepse i modernie zgrade, nesto da zadivi, nesto po cemu bi se Beograd prepoznavao; ove sadasnje zgrade su lepe ali otprilike za period 70/ 80 godina proslog veka, Steta propostena prilika

  19. Pošto je celokupna struka rekla NE!!!, a samo malobrojni učestvuju u prljavoj raboti, zbog čega bi jednog dana morali izgubiti doživotno licence, nema šta da diskutujemo.

  20. Ko o čemu prevaranti o prevarama, lopovi o krađi a dobri ljudi misle o dobru.

  21. (из чланка) “ …завршен је део шеталишта …“
    Половина тог завршеног дела се расклимала, а један део обалоутврде је потонуо у воду и сада се ради вероватно најскупља санација на свету, са 210 шипова !!!
    Једног лепог дана када буде могућ увид у трошкове овог пројекта, биће јасно да је само кајгана Св. Петра скупља од њега.

Ostavite komentar


Naslovna strana

15. januar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.