LGBT, reklame i brendovi: Može li flašica soka da „proda” ravnopravnost LGBT ljudi u Srbiji i regionu

Ostavite komentar


  1. Neka se prvo ozbiljno pozabave štetom zdravlju koju nanose svojim zašećerenim gaziranim vodicama, onda neka se pozabave štetom koji prave svojim plastičnim ambalažama. Neka vrate izvore vode državama, koje su sa lopovima na vlasti otuđili od naroda na pokvaren način… Te dugove ne mogu da izmire na ovaj način! Prvo rešite navedeno onda se bavite društvom.
    Meni ne treba reklama da bih znao da je neko čovek sa istim pravima kao i ja, bez obzira na seksualno ili bilo kakvo opredeljenje… To je stvar vaspitanja, razumevanja i empatije a ne ispiranja mozga…
    Nadam se da ćete objaviti komentar. Hvala.

  2. Zašto se u ovakvim tekstovima uvek potencira ljubav? Ljunav i seksualna orijentacija su dve potpuno različite stvari. Naravno da će ljudi imati otpor na sve što im se nameće a posebno kada se od seksualne orijentacije prave neka „prava“ kao da to treba da bude tema ili nacionalni problem. Gejeva je bilo kroz istoriju ali im nikada nije davano ovoliko prostora i publiciteta.

Ostavite komentar


Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.