Treba li da se plašimo šta će sledeće da smisli Aleksandar Šapić?

Crvena tačka

Ostavite komentar


  1. Kolicina iluzornih gluposti koji doticni osmisljava je nepojmljiva. U vremenu gde otpadne tocak I usmrti prolaznika on se bavi bojom autobusa I pokusava da polemise rezonom izvan sopstvenih inetelektualnih kapaciteta bas kao I prethodni. Jadni gradjani sta nam rade jel se svete I zbog cega?

  2. Uf,uf,uf,kad su zuti bili na vlasti sa novih tek rekonstruisanih i preskupo placenih sina u Nemanjinoj tramvaj je iskliznuo i na desetine Beogradjana je bilo povredjeno. Imate kratku pamet?

  3. Stvari u javnom prevozu nikad nisu bile obesmišljenije, a sve je krenulo sa vešću da Vesić gubi grad a Šapić ga dobija. Čim se to saznalo, Vesić je povukao ključne ljude sa rukovodećih i operativnih pozicija u Sekretarijatu za javni prevoz, dok je Šapić mogao samo da instalira poslušnike na rukovodeće pozicije. Doduše, isprva je to bio čovek iz Laste koji se razumeo u nešto o javnom prevozu, ali kad je video o čemu se radi zapravo, čovek dao ostavku, i onda je pravi pad počeo. Ugovor sa Kentkartom je raskinut na traljav način i svaki pozitivan doprinos koji je postupnim radom ta firma napravila je raščinjen.

  4. Treba da se plašimo. Jeste tramvaj iskočio, ali nisu goreli autobusi, otpadale gume sa autobusa i ubijale narod. Probudi se i progledaj.

  5. Pored istalog na tablama kad puse stize autibus za 5 min cak i na polaznoj stanici nema ga bar 10.

  6. Aleksa i mozda jeste iskliznuo tramvaj ali nije tocsk nikog ubio i nije se zapalio kao sada skori dvakog dana.

  7. U petsk u busu 58 vozac stao u Zsrkovu, ustao i ksze „ljudi ja ne znam dalje“. Ceo sutobus horski vice pravo, pravo, ne ne sad levo levo, ne tu sad desno desno, ma gde ces tamo i tako jedva dodje do okretnice. Kako ce se vratiti. Boze pomozi.

  8. Firma Strela iz Obrenovca je u stvari firma SNS-a za izvlacenje par od gradjana Beograda za potrebe AV-a i njegovog brata. Sacekajmo jos malo da ukinu GSP i da vidite koja ce omca gradjanima da se stavi.Vreme je odavno da svi koji ucstvuju od Gangule do vrha da odgovaraju za urusavanje GSP-a i loseg prevoza gradjana. ZIVELA SRBIJA

  9. Zašto nema sijalica na ulicama i parkovima a groblja su mračna bandere trule. Da li Šapić zna šta se dešava sa SVETLOM u Beogradu gde se to godinama Pere novac ko je nadležan.

  10. „Raspojasanu družinu“ od milja nazivanu GSB nije svojevremeno uspeo da zauzda čak ni „najveći sin svih naših naroda i narodnosti“ (ponajviše srpske izgleda) samo je to onda „taljigalo“ jer Beograd nije bio sabirni centar za „kuso i repato“ sa svih strana sveta i bližu i dalju okolinu. Nešto bolje funkcionisanje je bilo već davnih 90-ih u doba Čovića kao gradonačelnika uvođenjem linijskog taksija i pametnijih kombinacija sa privatnicima. Ali tada nije bilo 200 000 Rusa koji listom koriste gradski prevoz sada već u totalnom rasulu i haosu.

  11. Šta reći prevoz nikad gori, jutros sam putovala iz Ripnja do sajma sa 534 sat i po vremena što obično stižem za 50 min. jer 2 prethodna polaska nisu bila5 trebalo bi da imamo 5 vozila idu samo 3 svaki četvrti polazak. Građani očajni. Nikad gore.

  12. Ma to ništa nije bitno ni kašnjenja autobusa,ni gužve ni to što se nepoštuje red vožnje iako oni iz GSP-a odgovorno tvrde da se poštuje i da prevoz nikad nekasni ni to što se u Braće Jerković 4 vezane 26-ce isključe i odu za garažu a narod čeka ko budala ni to što prevoz nikada nije valjao a sad pogotovo što nevalja jedino što je najbitnije je da su autobusi mlađi od 2 godine vizantijsko nemanjićko plave boje.To je najbitnije i ništa više nije bitno.BRAVO ŠAPIĆU MAJSTORE !!!

  13. Sve pocne od poklanjanja ocena pa onda kupovine diploma pa zaposljavanja kobajagi strucnjaka. Onda nije cudo sto kasne autobusi, padaju nadstresnice, zaustavljaju se elektrane. Obrazovanje pre svega!!!

  14. Naravno da treba da se plašimo, ali to je i greška „građana“ koji glasaju za ove nakaze ili ne izlaze na izbore… Zato šapić ( mentalni patuljak ) i njemu slični žare i oale Beogradom i Srbijom. Zbog takvih neznalica i lopuža su poginuli ljudi u Novom Sadu, zbog takvih je poginulo dvoje male dece… Mislite o tome

  15. Ja se zaista plasim za moje dete. Ko zna kakve ludosti pasti na pamet posle ovog u NS.

  16. Ne vozim se istim kao i vecina ljudi koji imaju auto, neki dinar za benzin i odrzavanje. Rado bih isao sa GSP da je cist. Mene ne interesuje koliko je nov ili star samo da je cist i pouzdan (ispravan).

  17. Samo ulica Vojvoda Stepe nema tablu o dolasku prevoza, još malo će godinu dana table i dalje nema. Zašto su građani V. Stepe kažnjeni?

  18. O čemu pričate male plate u GSP,vozač ima veću platu od profesora u školi,problem je javasluk u GSP i višak radne snage prvenstveno ljudi u administraciji.
    Sva javna preduzeca sa svojim kolektivnim ugovorima i pravima zaposlenih nema šanse da posluju profitabilno već su vecito na grbači poreskih obveznika prvenstveno mislim na privatni sektor u ovoj zemlji se iz aviona vidi ko radi u privatnom,a ko u državnom sektoru.
    Ovi sto rade u javnom sektoru i godišnji odmori i radničke igre i koje kakve sindikalne pogodnosti.
    Uostalom ako im se nesvida nek napuste firmu pa da vide koliko vrede svi kukaju ali niko nenapusta državnu firmu.

  19. Uvwk je prevoz u Beogradu bio lis.Setite se zene koja je propala sa sedista i tocak presao preko nje.Ali poenta price je da se tako nesto nikada ne dogodi a put kojim upravlja Sapic ne vodi u tom smeru

  20. Ali najjače od svega je da Srpski vozači moraju da imaju CPC sertifikat koji košta 500€ za 5 god. A ni jedan Indijac, Pakistanac, Aboridžin to NE POSEDUJE i tu je ista suštinska razlika.

  21. Strpite se malo bice redovan prevoz nego obucavaju ove sa Nepala Sri Lanke pa dok ih nauce posto nasih nema sve manje ostali penzioneri polu slepi i gluvi da voze ovi maladji pobegose.

  22. Bravo Aco tacno je da u GSP imaju dobre plate.Ljudi moji nemojte kukati kriv ovaj kriv onaj ima li neko ideju kako da izademo iz ove uzasne situacije da nam deca ne kasne u skolu svaki dan da stizemo na posao ,da nas ne izbacuju iz autobusa uz opasku ne idem dalje itd .

  23. Smeniti nesposobnog gradonacelnika ,neka se bavi sportom a ne da unistava Beograd i maltretira gradjane.

  24. Kad dugo nema autobusa,posle pola sata naudju jedan za drugim po 4 busa 31,26, zasto to rade ? Tabla sa redom voznje nema veze sa mozgom. Bacene pare gradjana. Ostavka za nesposobnog gradonacelnika !

  25. Sef kabineta Milanovic sa par svojih ljudi sa kupljenim diplomama, koje nisu saobracajne struke, upravljaju javnim prevozom

  26. Šta on može da izmisli dobro. Svi su isti samo izmisljaju i uzimaju pare inovacijama koja je poznata pre 10god i plasiraju struci u vladi koji nemaju blage veze ni sa čim. Najbolji poslovi su sa državnom kasom. Sigurna i dobra lova

  27. Katastrofa,tabla sa obaveštenjima može da se baci. Toliko je prevoz užasan da sve podseća na devedesete. Ovo je neverovatno. Nedeljama prijavljujem problem ali to nema ko da čuje..

  28. Autobusi u indigo plavoj boji koji nisu vidni i uočljivi ni po najačem suncu. Noću se i ne vide. Struka je to. Ko je dobio posao da farba buseve. Ko je dobio komoru za farbanje i koliko je plaćena? Ko može da još da koristi komoru. Strašno je sve ovo. Kao i zabrana serviserima za punjenje klime me bez certifikata, gde je organizovana škola u dogovoru sa ministarstvom. Čemu onda škole služe. Oni su pametniji od profesora. Ovo je sve naopako

  29. Kome su stigle na stotine Škoda koje su parkirane ispred siva i verano motorsa. Vizila koja se koriste u sluzbene svrhe treba biti ofarbane istom bojom kako se nebi koristile u privatne svrhe. Tablice posebne za sluzbena vozila ministarstva. I td i td. Mnogo toga je opušteno i bez kontrole. Dva saobraćajna inspektora za čitav Beograd na terenu .

  30. Svaki dan čekam bus(493) na novoj stanici i pitam se da li će nastrešnica pasti.Onda stres jer bus kasni i ne znas nikad da li i kada ce doći.Onda putovanje u prepunom busu kroz BG …Gazela mili se. ..izlazak iz BGa traje kao putovanje do Novog Sada..Horor

  31. Juče sam bio u Beogradu i pri kupovini karte preko aplikacije ista mi je skinula 170 din a da kartu nisam kupio. Zaustavio sam kontrolore da ih pitam šta se to dešava i šta da radim i otkačili su me a bili su izuzetno neljubazni. Što je najgore nemam pojma jer aplikacija to ne pokazuje gde je moj novac otišao pa sam računao 170 din puta 1000 korisnika dnevno pa puta 30 dana to je oko 5 miliona dinara mesečno pa i nije loše.

  32. Pod vodjstvom SNS gamadi, ova drzava se raspala.Prvo su uništili vojsku i policiju, sudstvo, a potom sve ostalo.Opozicije nema, ali bojim se da ce se desiti 5.nasilni oktobar, samo ne u reziji zapada, već NARODA!

  33. Čovek je neškolovan i nedostojan pozicije na kojoj se nalazi pa ne treba se čuditi. Moja sreća lično je što od marta maltene više ne koristim gradski prevoz.
    Žao mi je samo ovih ljudi koji su primorani da se voze sa ovim „uvoznim“ vozačima. Nek nam je Bog u pomoći sa ovim osnovcem

Ostavite komentar


Dijalog

Kad nam Evropa vrati keks i kupine 9

Kad nam Evropa vrati keks i kupine

Pojam Evropska unija u svetskoj javnosti često budi asocijacije na glomaznu birokratiju i gomilu regulative. Ovo je dobrim delom uticaj propagande koju proizvode evroskeptične snage unutar same EU, mada ne bi trebalo sporiti da ima i legitimnih kritika.

Naslovna strana

25. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.