Beli – skutonoša

Ostavite komentar


  1. Beli, Seceroski, to su distrakcije. Smesno je da lik bez ikakvog programa dobije ijedan glas. Ali lepo izgleda na TV i u novinama. Sarma je definitivno jedno od najomiljenijih srpskih jela (Sarmu probo nisi). Poenta je znaci u marketingu. Ko ima bolji marketing ima vece sanse da dobije glasove. Prosecni glasac nema vremena da se udubi i da pogleda „sitnice“ kao sto je program kandidata i njegova istorija. Valjda ce bolji kandidati koji zaista hoce nesto da urade nauciti nesto od Belog….

  2. Pa šta reći. Beli je ideja koja u slučaju svog ostvarenja ako ne donese ispunjenje će biti linčovana. Zapitajte se ko želi svoju glavu na takvom panju. To ili je budala ili neko ko zaista zna da može. Medje ovde nema. Da se razumemo Beli šanse nema, prvo što nema više momentum, drugo nekome zeznuti broj u cajtnugu pred izbore… Iz toga se ne bi izvadio ni najveći majstor markentinga. A i da se razumemo kod nas nema takvih intelekta da su u stanju da vode 4 kampanje sa istim ciljem, ti ljudi nisu u stanju ni da igraju pasijans bez necije pomoci a kamoli da montiraju 10 stranaka na izborima u jednoj drzavi od jedva 7 miliona. Sledece sto nam treba je da se cia vatikan i masoni tuku za mesto nacelnika policije u Ivanovu. Dokle više?

  3. Kada se pojavio „čuveni“ Beli i kada je srpska „untElegencija“, posebno ona mladje generacije, poludela za njim, kada su društvene mreže „prštale“ od parola „samo jako“ i „Ave Beli“, znao sam da se radi o tipičnoj prevari, o još jednom „lažnom caru“, koji je shvatio na koji način može da „upeca“ birače, kako bi se reklo u žargonu ribolovaca, „kao somove na bućku“. Beli je zbir, sublimat, esencija, naše kolektivne gluposti, naše infantilnosti, naše pakosti, i svih naših najgorih osobina. U nedostatku hrabrosti, ideja i snage najlakše je sprdati se sa samim sobom i to prikazivati kao vrhunac naše pameti i duhovitosti?! Dobio je glasove uglavnom onih koji neprekidno „skaču“ po društvenim mrežama i ne skidaju se sa njih?! Dobio je glasove od onih kojima je stvarni život pakao, od onih, koji ne mogu da izdrže i podnesu rečenicu dužu od one najprostije a sve stvari „rešavaju“ jednim stiskom dugmeta na tastaturi mobilnog. Da je neko tih dana pravio anketu na osnovu raspoloženja na tim mrežama, zaključio bi da je Beli apsolutni pobednik, koji će odneti barem 80% glasova u Srbiji?! Da li je Beli bilo čiji „skutonoša“?! Čisto sumnjam. Ne verujem da bi bilo ko, koji je makar malo razumniji od Srefanovića, mogao da računa na ovog „političara“?! On je „usamljeni jahač“, koji se, u pravom momentu, pojavio na belom konju da impresionira ovu našu intelektualno-moralnu gologuziju, i posle ove izborne prilike „odjahaće u suton večeri“ , kao i Talični Tom u crtanim romanima. Da li će se oni koji su mu klicali opametiti? Neće. Jer da su hteli da budu pametni, da su hteli da uključe i zamore makar deo svojih moždanih vijuga, mogli su još na početku da shvate, kako je Beli na belom konju samo jedna opscena. Lažni car, koji u ovom narodu ima na pretek.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Timočka buna, radikali i naprednjaci 10

Timočka buna, radikali i naprednjaci

Svake godine, 20. oktobra, kada se obeležava oslobođenje Beograda u Drugom svetskom ratu, uz mnoge druge godišnjice – od svršetka Dugog marša pod Mao Ce Tungom do linčovanja Muamera El Gadafija, od rođenja Branislava Nušića do smrti Miodraga Petrovića Čkalje – promakne i obeležavanje godišnjice Timočke bune, ranije nazivane Zaječarske ili Crnorečke bune.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.