„Donosioci odluka ušli u prevoz pre više decenija“: Zašto je, između ostalog, Beograd u društvu zaostalih prestonica?

Ostavite komentar


  1. Beograd moze da se urbanizuje samo ako se komplet srusi. Najgore je ono zidanje zgrada u centru.

  2. Nije ni cudo kada ti „inzenjeri“ iz teksta imaju diplomu SNS-a. Sta onda nije jasno?

  3. Donosioci odluka ne razmišljaju o dobrobiti zajednice, nego o tzv. „kombinacijama“. Na izgradnji saobraćajnica mogu basnoslovno da se ugrade.

  4. Ako nastave da nikakvo odrzavaju putevi u beogradu uskoro ce svako normalan i peske da ide po gradu, tako da ce se problem sam resiti.

  5. Usled prekomerne kvazi planske gradnje dobijamo zagađenje vazduha koje ni košava ne može da provetri jer niko nije vodio računa o ruži vetrova kako bi se grad bar prirodno brzo ventilirao

  6. Hteli ste investitorski urbanizam/tržišnu liberalnu demonkratiju, imate je i pevajte.

  7. Austro-Ugari,Hrvati,Nemci,Englezi,Amerikanci…..Treba li podsecanje koliko zlikovaca se,za samo 100 godina obrusilo na Srbiju,srpski narod i Beograd.Od Franje,Hitllera,Ante,Klintona,Blera….A i Broz ima krvave ruke od srpske krvi.Taman nesto sagradimo,oni dodju,pobiju,poruse…

  8. Novi Beograd je imao plan sirenja ali na zalost niko ga ne postuje vec je skoro svaki park otet gradjanima sa bi se napravila zgrada
    Mnogo zgrada se gradi u blizini Nikole Dobrovica tako da na zalost nista ne znaci prosirenje ulice na ustrb divnog drvoreda

  9. Ceo ovaj tekst bi imao smisla kada bi nam gradski prevoz funkcionisao kao u Beču, na primer. Ovako je promašena tema.

  10. Politički obojen tekst. Široki bulevari NE donose više automobila. Ne kupuju se nova privatna vozila zbog boljih ulica, već se kvalitet protočnosti poboljšava. Ono što je upitno je kvalitet radova i nadzor. Tu smo slabi i korumpirani. Pomenuta Višnjička je urađena kako treba sa više traka zbog povećane izgradnje Višnjičke banje, samo je pitanje zašto to nije urađeno pre 2 godine kada je popravljana.

  11. Baš to , umesto da se razvijamo kao neke evropske zemlje , mi idemo putem amerikanaca , samo još više betončine, širih puteva , gomila bezličnog predgrađa i što više automobila.
    Al šta ćeš , pare se obrću na tome a ne na bajsevima i pešačkim stazama.

  12. Za početak ukinuti saobraćajni fakultet koji je drugorazredna obrazovna ustanova u poređenju sa mašinskim, građevinskim i elektrotehničkim fakultetom.

  13. Dok ne rešimo problem (niko od nadležnih i odgovorniih to ne želi da reši decenijama unazad) neizgrađene kanalizacije i divljih spalionica kao i unakaženih fasada (i kaznene politike za unakažavanje tek obnovljenih) Beograd nema status ni velegrada ni prestonice. Eventualno neka kič palanka sa urbanističkim, saobraćajnim higijenskim haosom i bezumljem i ništa više od toga.

  14. Neverovatno kako ste pametni. Čim vi napišete da nešto u gradu ne valja ja znam da je to dobro.

  15. Ocigledno niko od vas ne živi na bezanijskoj kosi. Nekada je potrebno i više od pola sata za poslednjih 500m da se sidje na Nbg. Ovo je bilo preko potrebno. Ne mogu se ostavljati uska grla na najvažnijim i najprometnijim saobraćajnicama u gradu.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.