Neko će poginuti zbog tehničkog pregleda

Ostavite komentar


  1. I onda će idioti objašnjavati kako je to zbog naše bezbednosti itd. O svojoj bezbednosti mislim pre svega ja i niko više a tehnički pregledi su samo još jedna mašina za jadjenje ovog namučenog naroda. Pola vlasnika doživljava stresove pred tehnički pregled a kamarila na vlasti ne. Njih voze službeni automobili.

  2. Mafia kao I grobari, lekari, svi bi da deru narod a niko Ni da prdne protiv harac. Samo hunta resava problem

  3. Niko ne vodi statistiku koliko je novih automobila napravilo udesa i sa kojim posledicama a koliko starih zbog kojih se vrši tolika provera.
    U pravu ste – važna je pljačka.

  4. Cela država je fingiranje države. Kao i naši životi. Pravimo se da živimo.

  5. Pritisak se steluje kad guma „hladna“ tj. Nije na suncu i nije vozena (do2km). Sa rastom temperature raste i pritisak.

  6. Tako je. Meni su na tehnickom iskrivili ventil , guma sutradan ispustila a ja obisao sve vulkanizere u gradu jer sam mislio da sam je probusio . Ne razumem zasto mi ne ulazimo sa kolima na tehnicki kao nekada.

  7. Danas je mnogo lakše registrovati privatni avion od privatnog automobila. Lobi vlasnika privatnih tehmičkih pregleda (po zakonu JP može da obavlja teh. pregled samo za privredna, ne i ta putnička vozila, što je direktno kršenje Ustava) je umnogome uticao na pizanje zakona, a ostali nekvalifikovani „stručnjaci“ iz vlasti su od pregleda automobila napravili pripreme za poletanje misije za Mars. Pogledajte malo kako se to radi u zapadnim zemljama…

  8. Svakakve nebuloze smišljaju ovi zgubidani u agenciji za bezbednost saobraćaja da bi opravdali debele ne zaslužne plate.

  9. Hvala bogu da se neko setio da napise ovakav clanak. Ja imam jos po nesto da dodam. Nikoga nije briga za bezbednost, samo novac je bitan. Osmuslili su i kako radnici na tehnickom da uzmu neki dinar sa strane. Tragedija… U ivoj zemlji nema srece.

  10. Da sve ste u pravu vuku nas za nos i deru pola radnika na tehnickim pregledima kao da prvi put vide auto totalni duduci .

  11. Priča mi svojevremeno lik iz Eu. Kod njih tehnički na 5 god. I odma ti otklone nedostatke sa vozila. Auto mora da napusti tehnički pregled ispravan. A kod nas…

  12. davno je mnogo toga izvitopereno i u funkciji izivljavanja .Tehnicki pregled ok , ali realan i potreban >Ovo sto rade je anticivilizacijski anti napredno ,anti potrebno i sve je nazadno , a cena je kao u Nemackoj stim sto su primanja manja za 10 puta ?To je Srbija ?

  13. Pa kada ste dobijali tehnički za džabe tada se niko nije bunio na rad i radnike na tehničkom pregledu a sada svima nešto smeta …

  14. Meni prvo nije jasno kako si ti uopste bio na liniji tehnickog pregleda i pricao sa radnikom i video da je manometar zamagljen i td… A drugo ta razlika pritiska u gumama se oseti i na manjim brzinama tako da bi je osetio i u gradskoj voznji, cak je i na oko vidljivo da je u nekoj gumi manji pritisak. I trece, pred put sam proveris pritisak u gumama, kao i ulje i rashladnu tecnost, vizuelni pregled vozila, signalizacije. Cista izmisljotina, ko god je autor ovog teksta, nista drugo.

  15. A kamere moraju da ih snimaju da ne bi doslo do malverzacija, kamere prate visoko kvalifikovani(visoko placeni) strucnjaci jer u ove na tehnickom nemaju poverenja. Korisnici automobila mora da im veruju u njihovu strucnost i da im ostave auto da ga oni provozaju do valjaka

  16. Nije tacno kod nas na tehnickom je sve bazdareno cak i metar kojim se meri visina svetla, pre nego sto se kontrolisu farovi. A dolaze nam sa gumama od 0.8 bara

  17. Kao i svagde savesni i nesavesni a pola od ovoga su nebuloze kao oštećeno lice napišete žalbu upravi policije i problematični manometar će biti rešen.

  18. Sami lopovi a prvo mesto drzi ekonomski tigar pa …..
    Onda sirotinja koja mora to da placa

  19. Samo da svim komentatorima objasnim nebulozni zakon kvari sve pomerili su za dve godine izduvne gasove i ovalnost a mi na T.P. moramo da vratimo vozilo zbog prevelike prljavštine iz auspluha ovalnost ne dozvoljava da kočiona sila bude ujednačena znači varaju i vas i nas.

  20. Nastelovao ti pritisak da ti auto prodje tehnciki jer ti kocnice nisu bile bas valjane i ti sad sviraš u duduče kao da ti je ne znam sta uradio… Svetu se ne moze ugoditi…

  21. Svi uredjaji na tehničkom pregledu moraju biti baždareni,kontrolori moraju sve uraditi kako je predvidjeno.Autoru teksta uzdati nalepnicu bez tehničkog pošto on sve bolje zna

  22. 2 милиона аутомобила ( бар толико ) у Србији. За сваки технички преглед минимум 1 сат. То је два милиона радних сати, изгубљено! Свака част законодавцу!!!

  23. Meni su dva puta spalili lamelu na tehničkom pregledu.Kad kontrolišu ručnu kočnicu zadnji točkovi neumeju da izađu sa valjaka auto je moj dosta težak i spale mi lamelu na lucu mesta se dimi lamela a on i dalje kida.

  24. Mora da imaš vid bolji od Supermena kada vidiš iglu na manometru sa par metara udaljenosti. Još bi neko mogao i da pomisli kako vi znate o čemu pišete jer to ste uradili vrlo uverljivo.
    Čovek vam je lepo rekao, postoje pravila koja se moraju poštovati svidelo se to nama ili ne.
    Ljubazni neki ljudi na tom tehničkom kada su uspeli da vas istrpe, sve pohvale za njih !
    Koliko shvatam vi ste uvređeni jer ste čekali ? Siguran sam da isti problem postoji i u bolnici…ambulanti….bilo koji šalter …i sada će mo da pljujemo po ljudima svaki put kada nam nešto ne odgovara .
    A tih “ pametnih “ koji se razumeju u sve moguće i nemoguće imamo za izvoz. Po vama kontrolor na tehničkom ne zna ni gume da naduva i nije vas sramota da to i napišete .
    Nije teško biti fin ! Pokušajte ne košta ništa !

  25. Dobra tema za dizanje tiraža, kvalitet teksta sa svim izmišljotinama ne može postići primarni cilj ako pričamo o tiražu. Sva oprema na tehničkom pregledu se atestira ili baždari min jednom godišnje od strane ovlašćenih laboratorija. Vlasniku nije dozvolje ulaz na tehnološku liniju pa je priča o manometru besmislica.
    Da ima kolega koji ne znaju svoj posao -ima, a to treba da reši nadležna inspekcija iz MUP-a. Zašto ne rešava, naročito u BG, pitanje je za njih.
    Konačno, vlasnici teh.pregleda nisu zakonodavac i nažalost nisu učestvovali u pisanju zakona i pravilnika pa su i sami donekle žrtve ne malog broja nebuloza kojih su pomenuti puni.
    Tako da, sledeći put kada želite da tekst ima težinu, popričajte i sa drugom stranom.

  26. Kao I sve ostalo,cista pljacka ,amaterizam,blagi uzas,ali samo za one koji su sacuvali zdrav razum i dostojanstvo.

  27. Straxlota sta nam rade, a mi i dalje ćutimo. Čoveku su na tehničkom pokvarili Euro kuku, ključ kontra stavili u bravu i nikom ništa.

  28. Skoro sam bio na Tehničkom i sve sam istovetno doživeo k

    ako je opisano.Svo to“zadovoljstvo“sam platio 8000 din.
    Srbistan!!!

  29. E moj uredniče lepu si priču napisao ali si malo preterao.pregled putničkog vozila po zakonu traje 25min minimum,realno ako savesno radis,treba 20-25min.manometar nisi mogao da vidis(detalje,staklo,kazaljka…),jer ne smeš da budeš na liniji tehničkog pregleda dok se tehnički vrši.

  30. Moje vozilo na tehničkom pregledu 2021. U Avala tehničkom pregledu na Košutnjaku 15.01. nije prošlo,vratili su me zbog vlage na zadnjoj osovini ,naravno da ima vlage jer je tih dana padao sneg .Vrate me i za tri dana da dodjem.Majstor koji je skidao točak i čistio osovinu rekao sad je u redu.Vozilo vratim ponovo u istu firmu Avala tehnički .Vozilo prodje.Nakon par dana krenem iz Rakovice u Mirijevo i cujem da nešto lupa.U kolima sam bila sa detetom od 4 godine i majkom.Njih ostavim kod sestre a ja sam morala da se vratim jer sam ujutru radila.I dalje nešto lupa u autu .Sreća bila sam u desnoj traci i dečko iz leve mi maše i kaže stani,otpašće ti točak.Tu jedan momak iz autoperionice mi zategne šrafove i vratim se kući živa i zdrava.Ja sam neko ko je u tom trenutku neiskusan vozač i neko ko veruje da ljudi kojima si poverio svoj auto i samim tim život obavljaju svoj posao profesionalno.Znači kriv je majstor koji je skidao točak i čistio osovinu a pritom nije zašrafio točak a posle toga i ljudi na tehničkom koji to nisu primetili a napisali da je vozilo prošlo tehnički.Otisla sam tada kod majstora da mu kažem šta je uradio kao i ljudima u Avala tehničkom pregledu.Sam bog me je spasio da ne poginem zbog tudje nebrige i neodgovornosti.Uzaš!

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.