Dan mrmota u Tehnomaniji

Epilog kriminalističke priče

Ostavite komentar


  1. Hvala na tekstu.
    Zaista nekorektno ponašanje od jedne od najvećih kompanija iz te branše.
    Imaću ovo u vidu u budućnosti.

  2. Ljudi, pre mnogo godina sam sebi uvela životno pravilo da NIŠTA više NIKADA ne kupim u Tehnomaniji. Prvo sam lično imala mnogo problema, pa sam onda čula od ljudi koji rade tamo kako se stvari obavljaju. To je jedno zlo.

  3. Ahahaha pa zar ne znate da ekipa koja vodi tehnomaniju sedi u vrhu vlasti. Samo pogledajte ko su direktori. Cuo sam za pricu kada su nove graficke kartice nosili na kosovo da kopaju bitkoin pa ih onda ponovo zapakivali u celofan i prodavali kao nove u toj istoj prodavnici kao i u winwinu…

  4. Pa da, to je tehnomanija. Imao sam grozno iskustvo sa njima pa im već 4 god ne gledam sajt niti ulazim u prodavnicu. Primer kako ne treba da se radi posao.

  5. I meni su el bokal (poklopac nije zatvarao) „vraćali“ dva meseca.

  6. Kupovao sam dosta uredjaja kod njih i srecom uvek sam dobro
    prosao, isporuka kada je dogovorena , uredjaji ispravni.

  7. Kupio sam kuhinjski aspirator, imao je feler na nekoj plastici (nije ostecenje nego feler u izradi). Ista sitacija, mora da ide u servis, onda servis kaze da su posle iscrpnog testiranja ustanovili da uredjaj radi. Procedura da odem ponovo do radnje pa da ga ponovo salju… 3 meseca sam izgubio

  8. Prodali su mi pre vise godina favorit klimu,bira frozider I koncar sporet ubedjujuci me da su odlicni I najpovoljniji . Ne zna se sta je vece djubre. Ne znam ko dozvoljava uvoz takvog smeca u Srbiju

  9. Tehnomanija – jad i očaj . Kriterijum za zapošljavanje : IQ manji od broja cipela. Nestručno, zbunjeno, zombirano. Sećam se jedne originalno NS firme, sa istim asortimanom( koju je vlasnik prodao Braći A&A , za jednu noć , po ceni “koju nije mogao da odbije” , pod pritiskom mafije i inspekcije) ; kad sam kupovao mikrotalasnu, prodavac mi je grejao śolju vode; kad sam kupovao peglu, odrzao mi je stručno predavanje na temu grejnih podloga; kad je supruga kupovala depilator, momak je sebi izbrijao podlakricu (!) ….
    E to su bili prodavci . A ovo? Moroni.
    Danas, u vreme e-trgovine, uloga prodavca je nepravedno zanemarena . Jer , dobar prodavac će zadovoljiti i trgovinu ali i kupca.
    Kao u onom vicu, sa čamcem za pecanje i vatom …

  10. Slicno se i meni dogodilo pre nekoliko godina ,samo je u pitanju televizor.
    Reklamirao sam tv star dva meseca ,(jedan od dva hdmi porta prestao je sa radom) posle intervencije servisa tv isproban u radnji vise nije davao znake zivota ,otvorimo novu reklamaciju posle par dana isto ,nisu ga cak ni pogledali samo su tv vratili u radnju.
    Tri i po meseca smo prolazili istu proceduru reklamacija, transport u servis i nazad u radnju i naravno isti kvar.
    Pisao sam molbe ,opomene pred tuzbu ,zvao zastitu potrosaca ,trzistnu inspekciju ,nista svi kazu da ne zavisi od njih nego od prodavca a oni se pravdaju serviserima ,na kraju sam se dosetiio da pozovem Samsungovo predstavnistvo u Hrvatskoj (najvece za region)
    ,posle dva dana sam dobio odobrenje za nov uredjaj a radnji koliko sam saznao od radnika je sprovedena istraga od strane Samsuga

  11. Tehnomanija = Win Win = Emmi = PC Practic, isti vlasnik, ista poslovna politika. Altos je „brend“ firme Alti iz Čačka, uvoznika i vlasnika svih ovih nabrojanih firmi (verovatno i nekih drugih).
    Zato se nemojte iznenaditi ako ste imali ili ćete imati slično iskustvo.
    Srećno.

  12. Slično iskustvo sam imao i sa Gigatronom samo što je sve trajalo mesec dana. Umesto da odmah zamene neispravan proizvod oni su problem iskomplikovali sa servisom.

  13. 2017 sam prošao kroz sličan scenario ali u win-win-u, proces je trajao četrdesetak dana i napokon se završilo vraćanjem para pošto sam odbio poravku/zamenu ili tako nešto, win-win je otišao u istoriju što i tehnomaniji od srca želim!

  14. Sramota za tehnomaniju kao veliku firmu.da li će neko biti odgovoran za ovako veliki propust i renome firme.

  15. Tehnomanija je monopolista. Kupila je Winwin i Emmi, drzi 70% trzista. Zato se ovako izvljavaju.

  16. Imao sam slicno iskustvo s tabletom ali su meni izasli u susret jer sam im posle dva sata rekao da ce tablet zavrsiti u ekranu koji je bio izlozen na ulazu u radnju sa cenom blizu 700000 za 5 minuta sam dobio novi.
    Toliko o tehnomaniji

  17. Prihvatili reklamaciju a proizvod nisu zamenili ni posle 45 dana. Ne kupujte u TEHNOMANIJI

  18. E baš mi drago gospođo da ste izgurali i dobili novi računar. Uvek mi smeta nepravda, ali drago mi je kad neko u ovakvoj državi i ovakvom društvu uspe da postavi stvari na pravo mesto. Sve najbolje Vam želim!

  19. Tuga. Nema se kome zaliti, a osobe u kol-centru su bezopasne za bilo kakve informacije, na mekjlove se odgovara slabo ili nikako. (lično iskustvo).

  20. Moj advokat je trenutno u procesu podnošenja tužbe zbog neispunjavanja obaveza od strane Tehnomanije u vezi sa realizacijom online kupovine. Agonija traje preko mesec dana i sada je dosta. Tehnomanija… ne hvala.

  21. Naručio frižider ali online narudžba i brzo stigao.Po prijemu vidim ne odgovara mi nikako i posle par dana odnesem da vratim.Pitali su zašto,ja rekao ne svidja mi se.U redu i dovidjenja.Sutradan već novac na računu.Ups,zaboravih,ne živim u Srbiji.PS. Bravo za moj Danas

  22. Svaka čast da ste se izborili sa njima. Pre nedelju dana smo drug i ja ušli u Tehnomaniju i koji god mobilni da je on tražio ili nisu imali na stanju ili mogu navodno samo da prodaju izložene u radnji jer su ostali neotpakovani „rezervisani“. Dakle u samon startu ljudima uvaljuju đubre, pa kako je moguće da u radnji nemaš nijedan mobilni osim izloženih?! A osoblje je bizarno nestručno, ne znaju ništa ni o jednom modelu, rekli su „pa izguglajte“.

  23. Slično iskustvo sa čekanjem od 5 meseci za štapni mikser. Pustila sam ih da vidim dokle mogu ovi kriminalci da idu. Prihvatila igru i bila uporna. Pravili su me ludom ali se nisam dala. Zato Tehnomanija više nikad!

  24. Ima jedan Andrejka, koji stoji iza tehnomanije i svih njenih povezanih firmi. Taj bata Andrejka je jedan vrlo sposoban bizmismen, čim ima tolike milione da tako lako zauzme čitavu jednu branšu u celoj zemlji.
    A ima on i razne kumove, prijatelje, Samsunge, roaminge itd. To je jedno vrlo veselo i sposobno društvo.
    Samo nažalost, mi nismo u tom društvu – a ako nisi s njima, onda si pod njima.

  25. Ne znam chemu trosenje ovoliko rechi na jednu Tehnomaniju, koja je zapravo sestorazredna trgovacka kuca… Ali, bukvalno tako!
    Savet do daljnjeg :
    Na minibus, pa za Madjarsku i tamo se kupuju mali kucni i tehnicki aparati, a ne ovde

  26. Slično iskustvo sa jednom firmom i njihovim teh.stvarima „proizvedenim u Srbiji“…ni većeg smeća ni veće neljubaznosti u sedištu firme….bruka!

  27. Imao sam užasno loša iskustva sa Tehnomanijom.Kod njih ne kupijem ni eksere.Nisam siguran ko je vlasnik,ali izbegavam ovu firmu u širokom luku.Maltretiranje u prodavnicama,isporuka oštećenih proizvoda, odbijanje reklamacija……smejali smo se od.muke.

  28. Imao sam loše iskustvo sa Tehnomanijom pri ostvarivanju garancije. Slična situacija kao u članku samo sa epilatorom. Nova stvar a baterija umesto 60 minuta „drži“ jedva 10. Posle 40 dana odbijena je zamena/povraćaj novca jer je uređaj prošao 2 kruga testiranja i ispravan je. Dokazani prevaranti!

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 7. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milena Minja Bogavac, dramaturškinja

Svojevremeno čitala sam sve dnevne novine u nadi da ću tako biti najobjektivnije informisana. Od 2013. godine do danas čitam isključivo Danas.