Faraonski politički projekat

Trebaju li Srbiji vozovi koji će se kretati 200 kilometara na sat

Ostavite komentar


  1. I evo potvrde iz prakse, mogli ste živeti u Staroj Pazovi i raditi u Beogradu, Novom sadu, jer ste vožnju do centra Bgd-a plaćali koliko i BusPlus kartu, a uživali blagodeti klimatizovanog, udobnog voza koji je razvijao brzinu na otvorenoj pruzi 120km/h, i stizali bi ste brže nego kolima i neuporedivo jeftinije nego bilo kojim drugim vidom prevoza. Vozovi su bili puni, a radno mesto više nije zavisilo od mesta stanovanja, sve dok se ne pojaviše – ONI. Epilog, već godinama, bez naznaka da će i naredne dve sve biti završeno, nema više voza za Novi Sad, svelo se sve na nekoliko polazaka za Batajnicu, i jedan ili dva do neke nedođije u Beogradu, pravi se nova umesto nove pruge, nove stanice umesto postojećih kje su zapravo iste kao i prethodne, samo od jeftinijeg materijala i pomerene metar dva napred ili nazad…mislim da nijedan okupator ove zemlje tokom ratova, od pojave železnice na ovom prostoru nije učinio takvo zlo.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.