Organi gradske uprave, uključujući Sekretarijat za saobraćaj, JKP „Beograd put“, Beogradski komunalni servis i Sekretarijat za inspekcijske poslove, ne dostavljaju odgovore na pitanja.
Krajem marta postavljeno im je pitanje zašto su prilikom rekonstrukcije dela Ulice Jurija Gagarina u okviru biciklističkih staza ponovo ugrađivali ivičnjake. To se godinama ponavlja, uprkos sastancima sa njima i tvrdnjama da se to neće raditi.
Čak je od strane Sekretarijata za saobraćaj svojevremeno plaćeno za izradu projekata koji previđaju nivelisane biciklističke prelaze. Ti projekti su sada sklonjeni u fioku i ne primenjuju se. U skladu sa time, svrsishodnije je o njihovom najnovijem diletantizmu obavestiti medije, udruženja i javnost. Nekvalitetna gradnja ulica, kakva fizički otežava svakodnevicu biciklista, aktuelna je od početka izgradnje biciklističkih staza 2008. godine. Isto vidimo danas, prilikom proširenja dela Zemunske ulice na Novom Beogradu i raskrsnice ove ulice sa Ulicom Nikole Dobrovića i Ulicom Tošin bunar, o čemu su mediji ranije pisali.
Uprkos postojećim projektima Sekretarijata za saobraćaj za čiju izradu je svojevremeno plaćeno, a koji predviđaju nivelisane biciklističke prelaze u okviru raskrsnica, ivičnjaci se i prilikom ove nove izgradnje ponovo ugrađuju.
Nakon hiljada prijava, mejlova, poziva, sastanaka, pa i uveravanja funkcionera…
Od onih iz Demokratske stranke u njihovo vreme, do uveravanja koja dolaze iz redova aktuelne vladajuće garniture, koja se sastoji od Dušana Rafailovića kao sekretara za saobraćaj, Milutina Folića kao gradskog arhitekte i Siniše Malog kao gradonačelnika Beograda, koji je po mnogim pitanjima od samog početka figurativno, a od pre nekoliko dana i bukvalno pod fantomkom…
Sve što SNS radi je lažno, u to se uveravamo svaki dan. Vidimo se 25. maja!
Miloš Lazić, Beociklizacija
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.