Gradski prevoz je katastrofa

Ostavite komentar


  1. Povezati gradske linije sa beovozom, npr stići do žel. stanie Zemun je nemoguća misija.

  2. Kad se prevozom ne bave saobraćajni inžinjeri,došli smo do književnika!
    A ovakve kritike samo su podrška „švercerima“.

  3. Molim redakciju da se pre objavljivanja tekstova iz neke oblasti posavetuje sa stručnjakom za tu oblast, kako bi se sprečilo objavljivanje sumanutih tekstova poput ovog u kojem loš pisac i neznalica u pitanjima saobraćaja predlaže ukidanje tramvaja. Očigledno nikad nije bio u Budimpešti, Pragu ili Beču.

  4. Književniče, molim Vas… Deder pojasnite gde se u Beogradu tačno nalaze ti, kako velite, „prilazi“ centru, gde bi ljudi ostavljali vozila? Eto, jedan takav „prilaz“, budite ljubazni i navedite. Zaista ne znam ni za jedan jedini.

  5. Nevidjeno,nestručan tekst,osim očite želje da se,nestručno po svaku cenu kritikuje,iz teksta nista drugo ne proizilazi

  6. Beograd ima 3.000.000 stanovnika.treba da „ispari 2.000.000 beogradzjana da bi GSP funkcionisao.

  7. Autor je kniževnik a ne saobraćajni inženjer odgovarajućeg smera sa 10-20 godina iskustva. To sasvim jasno objašnjava višedecenijsko stanje javnog gradskog tzv prevoza.

  8. Ukinuti tramvaj, najjefikasnije prevozno sredstvo?! Jeste li primetili možda koliko naši tramvaji dugo traju, koliko ljudi prevoze..?

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.