Kako su Divac, Đoković i Manojlović „ispali“ iz Er Srbije?

Bagatelisanje "živih legendi"

Ostavite komentar


  1. Cesto letim, avion koji nosi ime Novak Djokovic je pretprosle godine vec bio mnogo bucniji od ostalih aviona. Evo sada kada god udjem u avion gledam da li letim Noletom ili ne. U poslednje vreme su no name avioni kojima letim, ne znam da li su ih zamenili, ili skinuli imena. Ali srecom, Noletom ne letim vec neko vreme, bas je u losem stanju avion. Kada ga uporedim sa Aviolet Boeing 737, ne mogu da se porede, toliko stariji Boeing je mnogo bolji od novijeg Erbasa 319. Sta god da se desava tamo, vidim svojim ocima da nije dobro vec neko vreme.

    1. Ma ja mislim da majstor prati kad ti letis sa YU-APC pa onda namerno malo doda gas da avion bude bucniji

  2. Wow koja kolicina nekompetentnosti u jednom tekstu!

    Autor navodi da je doslo do kvarova „skoro svih tipova aviona“.
    Air Serbia ima u svojoj floti samo 2 tipa aviona – Airbus A319/320 i ATR72-200/500
    Aviolet ima za sad samo jedan Boieing 737-300 u upotrebi koji se nije bio pokvario i koji sluzi prevashodno za charter linije.

    Pripremanje za letnju sezonu je obavljeno na nacin da je otvoreno 9 novih linija iz Beograda (7 celogodisnjih i 2 sezonske) i da je uveden jos jedan A319 u saobracaj (YU-APK) koji zajedno trebaju da povecaju znacajno kako broj putnika Air Serbie tako i konektiranost preko aerodroma Nikola Tesla Beograd.
    Tehnicki kvarovi su neizostavni deo avijacije i dogadjaju se bukvalno svim avio kompanijama i to nema nikakve veze sa, kako autor navodi, „nespremnoscu avio kompanije“.
    Najveci prihod se i ostvaruje tokom letnjih meseci kada Air Serbia, kao jedini avio prevoznik iz bivse Jugoslavije 6 puta nedeljno leti za Njujork povezujuci na taj nacin glavni grad Srbije ali preko konektiranih linija i ostale gradove regije sa aerodromom JFK.
    Takodje , Air Serbia ove godine ima i za oko 30% vise charter saobracaja koji je po svojoj definiciji vrlo isplativ i donosi avio kompaniji znacajne prihode.

    Koliko je napisani teskt tendenciozan govori i podatak da je koliko juce vec celokupan avio saobracaj Air Serbie doveden u redovno stanje, medjutim to ocigledno nije situacija koja potpisniku ovog teksta moze biti zanimljiva.

    1. Povezuješ samo postojanje 6 nedeljnih letova za NY sa povećanom isplativošću.
      A ko je rekao da je ijedan od tih letova uopšte isplativ, u pravom smislu profita?
      Da ne pominjemo činjenicu da ti 6 letova nedeljno ODNOSE pare, a ne donose ih. To znači da je gubitak još veći na leto, kad tih letova ima.

      1. Zanimljivo da bez argumenata se daju ovakve ocene. Licno sam probao ds kupim kartu na liniji za Pariz i NY i u 90% nisam mogao da nadjem dan kada meni odgovara. Air Srbia je meni draža od DLH ili bilo kog drugog stranog prevozioca iako ne zivim u Srbiji.

    2. Mile, drzi se lajkovacke pruge i sendvica. AS ima 4 tipa aviona, Aviolet, koji je to AOC? A Crj 900 koji su iznajmili? O normalnosti kasnjenja drugih kompanija, idi pred zadrugu pa uz zidara lupetaj drugarima. Sve napisano je tacno, cak ublazeno. Kad zavrsis 9 god akademskih studija aav saobracaja, budes imao 20 god iskustva u struci (vecim delom u prestiznim ino firmama, napisi nesto ovde ili se vrati u baru Informer.

      1. Tvoj komentar zaista mirisi na zadrugu.
        Ciji AOC ima CRJ900? Srpski?
        Dzaba ti studije a nadam se da ne radis sa tim iskustvom u Air Serbiji.

      2. Koliko ti prijatelju nemas pojma. Jutros sam dosao letom DL 202 proveri koliko je kasnio. 3 sata. Leto je. Svuda guzve i svi avioni kasne. Ne pljuj ako nemas pojma

    3. Mrznja ovog coveka je veca od svega dobrog sto se uradi u ovoj drzavi…

    4. Mile,
      Ako već hoćeš da budeš netendecoizan onda moraš navesti da je Air Serbia unajmila dodatno taj A319 YU-APK za sezonu kao i još Canadair CRJ900 (bele boje) za dodatne linije. Takođe, Etihad da ne bi izgubio slotove (vremena poletanja) za London Heatrow, na liniji za London leti Etihadov A320 u njihovim bojama. To su sve odgovori komercijale Air Serbia na planirani red letenja. To što se dešavaju kvarovi to je delom zbog relativno stare flote a delom loše planirane rotacije aviona sa nedovoljnim vremenskim džepovima. Ti džepovi su neophodni jer u sezoni povećanog saobraćaja i regulacije letova postoje namerna kašnjenja kako bi se saobraćaj odvijao bezbedno. To u sezoni zna da bude i više sati. Ozbiljna kompanija to mora da uzme u obzir kao i postojanje tzv. rezervnog aviona koji ima ulogu da uskoči ako se dese velika kašnjenja ili kvar aviona.
      Naravno da se vremenom stvari normalizuju, samo je pitanje koliko je dugo potrebno.

      1. Maki,
        puno toga je istina ali ne bas sve.
        YU-APK je tu da ostane, nije dosao samo na sezonu jer jedan A319 ide u Nis.
        Etihad leti za LHR da ne bi izgubio slot a to Air Serbiji samo dobro dodje. I ne Leti EY u svojim bojama za LHR vec im je taj A320 potpuno beo.
        Flota Air Serbije nije uopste stara i njeno prosek starosti nema nikakvog efekta na kvarove. Ono sto ima uticaja je planiranje rotacija i tu se slazem. Zbog 30% povecanog saobracaja na charterima rotacije su nategnute ali kad ti ispadne avion on automatski povuce za sobom kasnjenja i odlaganja ali u manjem broju nego kod nategnutog rasporeda.
        Rezervni avion – to je veliki luksuz za kompanije velicine Air Serbije pogotovo u letnjoj sezoni. Tokom zime ih spasava B733.

    5. Poštovani ;,Mile,, čim dobronamerni,stručni i korektni tekst napiše taj Brkić sve vam je jasno.Krajnje tendenciozno,,lažno i podlo objašnjava poko zna koji put da,sada avioni nisu isprvni,da si Noletovo,Divčevo…ime zloupotrebljni i da su ljudi prevareni,rečju po ko zna koji put ništa ne valja u ovoj Srbiji.Ne valja taj Brkić i dokle god je talvih u ovoj zemlji stvarno neće ništa biti dobo,fukara novinarska je to,to je poznato.

  3. Da je neki „istrazivacki novinar“ upitao bilo koga iz struke koji se sad nalazi u inostranstvu, da oceni realno rad i mogucnosti Vucicevog „Lidera regiona“ rekao bi jos odavno da je ovo bilo za ocekivanje. U Insajderovoj emisiji o ovom drzavnom gubitasu, se osim podvucenih delova na nekim od procurelih dokumenata mogu videti i jos neki znacajni detalji, mozda ne za tu temu koliko za neke druge…Ta firma je kreirana da bi se klepile pare i napunili dzepovi dva brata i ostalih. Picev od kredita od 100 mil$, sa jamatom koja je predstavlhena kao uspeh, a u stvarnosti je bila u tom trenutku u celom UAE regionu za kapitalne investicije 0,2%. Kako li se pojavila „razlika“ od tricavix 7,x%?
    Koliki je „bikans uspeha“ samo iznajmljenog A330? Od trenutka potpisivanja ugovora, par meseci lezanja po raznim servisima jer je bio najlosiji u Indijskoj floti, a placan fiksno 500.000 usd mesecno, leteo ne leteo? Od tog trenutka pa do danas? Vezano za njega i bilans uspeha samo jedne linije, i to za NY. Tu bi se videlo pravo stanje stvari.
    poslednja poseta smenjenog vec 6 meseci, Hogana Srbiji, uz pratnju policije UAE jer je covek u kucnom pritvoru bio vec vise od tih 6 meseci zbog gubitaka Etihada, i kasnijem bankrotu svih „partnera“ sa kojima su imali ugovor o saradnji je posebna tema. Uglavnom svake godine Pinokiov rezim pegla minuse i dubiozu sa raznim izgovorima, a Evropska komisija za zastitu od nelojalne konkurencije samo tu i tamo izda neko takvo obavestenje, koje se sakriva od stanovnika Srbije..

  4. Avioni su masine kao i svi ostali desi se da se pokvare, ni jedan avion Er Srbije nece poleteti ako tehnicari i piloti (cija je strucnost i znanje na vrlo visokom nivou) nisu sto procenata sigurni u njegovu isoravnost izato cu uvek leteti njima, sta vam znaci ako negde malo zakasnite dobro nije prijatno ali vazno je da stignete. Ispadanje iz saobracaja, kvarovi i kasnjenja se desavaju svim ak na svetu. Autosovinizam kod nas se ispoljava u svim oblastima pa i u aviosaobracaju.

  5. Er Srbija je davljenik koji trazi slamku za spas..Drzava pomaze donirajuci 30mil eura godisnje ali ni to ne pomaze jer kompaniju vode ljudi koji nikada nisu radili u avio saobracaju a oni sto znaju posao su sklonjeni..
    Branislav Malovic ,bivsi taksi sofer vedri i oblaci sa osnovnom skolom i kupljenom diplomom

Ostavite komentar


Lični stavovi

Ja, RTS i kraljevina: Lični stav Radoša Ljušića 10

Ja, RTS i kraljevina: Lični stav Radoša Ljušića

Svoju poslednju knjigu Velimir Teodorović (1849-1898). "Sentimentalna povest vanbračnog sina kneza Mihaila", Gornji Milanovac 2024, str. 159, posvetio sam, neuobičajeno, "Kneževini i Kraljevini Srbiji". Ko još posvećuje knjige državi koju je progutala prošlost, državi koja je sebe ukinula 1918. godine?

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.