Katastrofalan predlog linija metroa u Beogradu

Jedan od dva člana Srpske akademije nauka i umetnosti (SANU) kome je uža specijalnost saobraćaj, analizira državnu strategiju za izgradnju podzemne železnice u glavnom gradu

Ostavite komentar


  1. Novi Beograd, najveca opstina i u Beogradu i u Srbiji, nije ni predvidjen projektom, kao da ne postoji. Amaterizam, bahatost, neznanje… Koje cemo debelo platiti nasim parama iz budzeta, ako se ne potrudimo da ih zaustavimo.

  2. Gospodin Teodorović je veoma lepo objasnio koje sve analize saobraćaja je potrebno uraditi da bi se doneo zaključak. Dodao je i da takvih analiza nema, pa da zaključak nije moguće doneti. Ipak, on ga je doneo, ili kako on reče: „Da li je gradnja predložene mreže linija beogradskog metroa prava odluka za stanovnike Beograda u ovom trenutku? Moj rezolutni odgovor je – apsolutno ne.“ Ovim sam sebi protivureči, jer je zaključak doneo bez potrebnih podataka, ili kako on reče: „Garbage in – garbage out“. Većina ih sa pravom sedi tamo, ali za pojedine akademike se zapitam kako su dospeli tu. Jedina pretpostavka je da se jedini bave tom delatnošću u zemlji ili da su toliko uporni, pa su prevazišli i onu narodnu, da fakultet ne završava pametan, nego uporan.

  3. Hvala na objašnjenju. Nažalost, dr. Teodorović uzima za sigurno da oni koji guraju ovakav plan metroa to rade na bazi skupa utvrđenih, potrebnih podataka. Greška, ovde se radi o još jednoj prevari zarad velikih para!

  4. Sećam se, a istražite vi novinari, u drugoj polovini 2011.god je pripremljen i najavljen ugovor o izgradnji BG metroa, koji je posle izbora (april 2012.)- zaboravljen, zbog promene vlasti. Vrednost je bila 304 mil evra. Otkuda se sada pojavila razlika više nego tri puta?

  5. Na osnovu brojanja putnika, saobraćajni institut CIP je 2012 god. nacrtao liniju metroa 1b od buvljaka duž Bul.J.Gagarina na stubovima do Surčinskog polja, sa daljom perspektivom do aerodroma i Surčina. Što nama sa Novog Beograda izgleda opravdano jer ovim bulevarom svakodnevno prođe nekoliko stotina hiljada vozila. Toliko vozila od Makiša do Ade Huje, neće prolaziti ni za pola veka.

  6. A da ste samo rekli…alo bre ljudi!!!! A gde vam je naselje od 50 000 ljudi u Makisu..? Ali ne…dajete objasnjenja jezikom koji samo vi razumete. Sto ne rekostr ds pomere lenjir ka Bsnovom brdu, Vidikovcu, Ceraku…tamo zivi 70 000 pa i 100 000 ljudi..a Vi pricate o matrici azuriranja. I trsgovima mobilnih telefona. Ko Vas razume… Vesic sigurno ne… Ptofesore pricajte jezikom naroda da bi vas svi podrzali. Slazem se sa Vama da nam takav metro ne treba, ali objasnite to narodu nasim jezikom.

  7. Pa nije valjda da će Beograd i sledećih 300 godine da se kreće gde i danas. Jer na primer do pre 100 godina spomenuti blok 45, a ni Novi Beograd, nije ni postojao, pa pretpostavljam da bi svakog ko bi tada pomene izgradnju tramvajske linije „od nigde do nigde kroz močvaru“ ondašnji „mislioci“ verovatno uputili u najbližu ludnicu.

    Na to mi liči ovo natezanje: jedni zaglavljeni u „prošloj sadašnjosti“, drugi bi u razvoj nečeg novog. Šta mislite, ko je ko?

  8. Četiri bulevara nisu završili neznaju
    A vi bi da prekopavaju teraziski plato,zvezdarski…. sa instalacijama koje se izmestaju
    Ili
    Livada nema prepreka,naduvaš cenu i pokradeš razliku??!!!
    Trasa je bas tamo gde treba da bude!!!

  9. Nisu potrebni nikakvi telefoni, dovoljno je da akademik, porani jedno jutro i popije kafu na OMV, na adi.
    Obrenovac, zapadna Srbija, Barajevo, Sremcica, Umka..sve to ide kolima u grad, a moglo bi do makiskog polja. To su gravitacione tacke.
    Uzgred svi vi iz kruga dvojke i titoistickog NBG,,,,jel mislite da su zaista gradjani prigradskih naselja idioti, koji ce da placaju porez i dobiju….NISTA

  10. Ma ljudi moji dali je vame makar nešto dobro u ovoj Državi.Nevaljaju vam linije metroa,nevalja vam Slavija ,Beograd na vodi,mere protiv korone,krizni štab,…Ako za metro pitata deset stručnjaka svako će vam reći svoje najbilje rešenje a makar jedna linija sa ukrštanjem će biti njihovog mesta boravka.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.