Koncentracija Aleksandra Vučića u javnom i medijskom prostoru doseže zenit.
Invazija vesti o njemu na televiziji i internetu, štandovi i baloni SNS-a na ulicama, ceo grad je ispunjen bilbordima s nasmejanim likom premijera koji nas gleda i sa postera polepljenih na najnemogućijim mestima. Figura Aleksandra Vućiča upotpunjena logoom u pozadini u vidu znaka fast „forward“ iliti „brzo napred“ zaposela je zidove, bandere, žardinjere, ali nisu bili lenji ni vazda umetnički nastrojeni građani i građanke. Oni su tradicionalno reagovali na izbore, svojim in situ intervencijama obogativši ujednačene redove AV plakata čime je unekoliko razbijena njihova jednobraznost a dobijena neka sasvim zanimljiva i simbolična rešenja. Tako je recimo na Dorćolu većina plakata s Vučićevim likom iscepana ali se ispod njih pomalja lice dr Vojislava Šešelja, političkog oca Malog Aleka i neke vrste neumitne kobi na političkoj sceni Srbije. Negde je inicijalima AV dodato slovo „e“, pa sada na većini plakata stoji rimski i Preletačevićev pozdrav Ave! Ostale intervencije izvedene su u tradicionalnom maniru: mnogo precrtavanja premijerovog lica, docrtanih brkova, ružnih reči, dok recimo nije primećeno da je neko razmatrao zašto se u print kampanji kandidata za predsednika SNS-a mešaju latinica i ćirilica. A možda je to fora, ko će ga znati na koji način nas svi ti marketinški stručnjaci usmeravaju da bismo izabrali njihov proizvod. S tim u vezi, trust mozgova angažovan za Vučićevu promociju kao da je na sve mislio u želji da je oblikuje tako da njome obuhvati gotovo celo biračko telo ali i da segmentira tržište i u okvire kampanje smesti i preopterećene domaćice što mese hleb, a zaborave da uključe rernu, i dobrojstojeće roditelje ljubitelje tradicionalne kuhinje i heteroseksualne pivopije , i turiste, i pilote sklone konfliktu . Jedino zbunjuje reklama snimljena u biblioteci. Ako ste zapazili, osim što je po sebi, i po poruci koju valjda šalje, posve neobična, ona u završnici poprima krajnje začudan karakter. Kad Nada Ajkula zapovedi malom Aleku „u ćošak!“, on se na to zasmeljulji, što ovom prizoru na izvestan način daje kinky momenat pa se nameće pitanje kojoj ciljnoj grupi je namenjen ovaj spot?
I šta bi građani i građanke ove zemlje koji teško žive, da imaju prilike, poručili veselom premijeru kada ga ugledaju na posteru uključujući i docrtano „Ave!“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.