Nema dana, a da građani u Beogradu (koji nije na vodi ), ne trpe posledice saopštavanja od državnih organa „mi nismo nadležni“… ili „prijavu primamo samo od nadležnog lica, a to je upravnik stambene zgrade“.
I za hitne radove državni organi saopštavaju da primaju prijave samo od upravnika stambene zgrade.
Pa kakav je to idiotski zakon. U zgradi požar, stanari alarmiraju vatrogasnu službu…
Posle zgarište, struje nema za 19 stanova… ali je problem koji državni organ treba da izvrši građevinske radove elektro struke i da zašije na plafonu rupu sa iskidanim spaljenim žicama…
Upravnica zgrade je u Kovinu!
„Budale su s očima slijepe, koje vide, a zaludu vide, trebaju im za proste potrebe ka ostaloj isto životini.“(Njegoš).
Stvarno je dobar naslov u filmu „Selo gori a baba se češlja“. Ovde se svi češljaju – i nadležni i nenadležni.
U stambenoj zgradi u Ul. generala Ždanova 22 u Novom Beogradu dana 14. 10. 2024. oko 18 časova izbio je požar koji je ugašen brzom intervencijom vatrogasne službe.
Posledica je da su uništene elektroinstalacije u stambenoj zgradi, pored rupa na plafonu, i da su stanari u 19 stanova sada bez struje.
Stanari uporno pozivaju telefonom nadležne službe Grada Beograda, opštine Novi Beograd i Elektrodistribucije Beograd, kako bi se otklonili građevinski problemi u stambenoj zgradi nastali posle požara u zgradi, ali osim centrale koja „usmerava“ vezu od onoga koji prijavljuje problem do onoga koji bi trebalo da ga reši, svi telefoni su gluvi.
Zašto državne službe nisu sinhronizovane u otklanjanju ovakvih „gorućih“ problema i da sve ide po automatizmu, da se odmah pristupi otklanjanju problema bez da stanari telefonom ili putem mejla pozivaju sve državne službe i to bez uspeha i da čekaju rešenje ko je nadležan da otkloni probleme zbog požara – Elektrodistribucija Beograd ili Gradsko stambeno Beograd za izgorelu elektroinstalaciju u stambenoj zgradi…?
Neki usmeravaju na službe u Novom Beogradu, neki na službe u Beogradu, stotine jalovih telefonskih poziva i niko nadležan a stanari bez struje.
Kada je hitan slučaj nadležni organ mora da postupa po prijavi svakog stanara, a ne da odbija stanare pozivom da prijavu mora podneti isključivo upravnik stambene jedinice koji je nedostupan stanarima zgrade.
Autor je advokat iz Zemuna
Stavovi autora u rubrici Dijalog ne odražavaju nužno uređivačku politiku Danasa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.