Kolariću, Šapiću: Zašto se i kome žurilo da uvede novi sistem javnog prevoza?

Ostavite komentar


  1. Postovani,

    Na sajtu postoje samo šture , informacije za izdavanje novih voznih isprava zaposlenh, a kada sam se telefonski obratila za pojašnjenje,
    niko nezna tačno da mi kaže koja je procedura, jer kako su mi rekli, novi su i tek se treba
    da se i sami edukuju na nov način izdavanja voznih isprava. Obratila sam se dva puta e-mail, ali
    mi niko ne odgovora.
    Kome da se obratimo, kada niko nema informacije?

  2. Згодан практични пример да се срби за србе могу ефикасније организовати неке послове и него да нам све рад странци као да смо дебили. Има још пуно тога што смо препустили странцима и испадамо глупи за било шта, што смо раније солидно радили и сами.

  3. Narod je jedva docekao pojeftinjenja a samo se bune tajkuni i sverceri.

  4. Kontrolori koji imaju četvrti stepen srednje spreme i polože lekarski pregled prelaze u komunalnu policiju ostali dobijaju otkaze. Svega tridesetak je prošlo lekarski pregled od 130 sa četvrtim stepenom srednje škole. Tako da blizu 300 ljudi ostaje bez posla.

  5. Šta snadje poljoprivredu, snaći će i JGS Beograd tj. GSP…!! A baš lepo zvuči pretnja zatvorom do tri godine, za one koji se švercuju.Koliko li će tek robijati oni što bespravno grade itd. ??

  6. Softver koji je osmislila turska firma kao Bus plus odnosno Kentkarta je odličan ali je u nekim segmentima pogrešno primenjivan u GSP-u. U evropskim gradovima koji imaju sličan sistem validator se nalazi na prednjim vratima gde se ulazi u vozilo i obavezno se validira svaka plastična kartica. Vozač odnosno kontrolor na tim prednjim vratima kontroliše putnike. Ako neko uđe na srednja ili zadnja vrata kontrola ga izbacuje iz vozila. U Beogradu je to teško izvodljivo zbog toga što nema dovoljno vozila javnog prevoza u špicu kada su najpotrebnija. Nema reda kada se ulazi i izlazi na sva vrata i zato su se ljudi švercovali, a mi smo i poznati po nedisciplini. Novi sistem naplate karata neće finansijski popraviti stanje u GSP-u jer one kategorije građana koje najviše koriste javni prevoz po novom sistemu neće plaćati kartu. Zato bi bilo bolje da se uvede besplatan gradski prevoz, da se GSP izdržava iz budžeta Grada (od poreza građana) pa bi tako mnogo više ljudi koristilo javni prevoz za dolazak na posao i izostale bi saobraćajne gužve i problemi parkiranja u centru.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Kuvanje žaba i šminkanje litijuma 10

Kuvanje žaba i šminkanje litijuma

Više od deset protesta protiv rudarenja litijuma je održano od kako su Ustavni sud i Vlada vratili projekat Jadar iz veštački izazvane kome, u koju ga je stavila izvršna vlast nakon najvećih protesta početkom 2021. godine u Beogradu.

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.