Nova podvala Dankana Nejsmita i Er Srbije

Zašto se odlaže objavljivanje podataka o poslovanju nacionalnog avio-prevoznika u prošloj godini?

Ostavite komentar


  1. Dodajmo još samo da ErSrbiji preti tužba zbog nelijalne pomoći države, koja bi ako se dokaže pretila da ta kompanija vrati u budžet Srbiji svaki evro koji je dobiča, mislim da su dogurali do jedne milijarde. Da li će ta kazna da dovede i do zatvaranja ove firme, videćemo?

    1. Necete videti. Srbija nije clan EU stoga nije u formalnoj obavezi postovanja EU zakonodavstva, pa se novac ni po kakvoj osnovi ne mora vracati budzetu drzave.
      Vasa aluzija na sudbinu MALEV-a, je neumesna.

      1. Sreća te nismo u EU, pa ne moramo da poštujemo svoju ni međunarodnu regulativu. Tako da će firma grobar srpskih aerodroma i aviotransporta nastaviti da pljačka građane. I preliva u pitanje čije džepove.

  2. „veći od poniženja putnika kojima se za vreme leta deli flašica vode i mini kesica s pecivom u obliku ribice“. Nije to samo slučaj sa Er Srbijom. Skoro sam leteo sa austrijskom državnom kompanijom Austrian, i situacija je skoro ista. Može da se bira između soka i vode a takođe se dobija kesica ribica ili napolitanki (45 gr.).

    1. Imao si let koji je kratak, ne dugacak, i ko zna kakvu kartu za economy. Dobija se full orok na duzem letu.

  3. Novac se nemilice trosi. Piloti napustaju kompaniju cim steknu minimum uslova za penziju (i odlaze da rade u inostranstvo), a angazuju se strani piloti koji rade za dva i po puta vise novca nego domaci. Kvalitet letackih posada je upitan, jer niko ne zeli da leti na B737 starim 30 godina…
    Novi Busevi nece doci, a stari su vise u hangaru nego na linijama.
    Kaa ne rade cartere, redovne letove preuzimaju 737 kojih smo toliko zeleli da se otarasimo.

    1. Nece da potpise jer zna da moze da ode na robiju. Ko se iole razume u finansije avio kompanije zna da to sto se tamo desava nema veze sa mozgom jer tu pricu ne vodi nesretni Dankan nego neskolovani kadar SNS-a

    2. ЈАТ има само те боинге и један АТР у власништву. СВИ остали авиони су изнајмљени као половни. Од 32 авиона 1990. 21 јер распродао Милошевић а осталих 8 отишли у страо говжше од старости

  4. Zeljko Mitrovic vec ima spremne-skolovane pilote za AirBus avione,mozda ce „uskociti“ da pomogne sa preuzimanjem kompanije.

    1. Ja mnogo volim srbija, ja nista neznao samo sam pilote jurio ko kapu nenosi . Kod nas u Australija se kaze šapka cini covijeka

  5. Sta se krije, pa lopovluk kompanije i propast.
    Gee da potipise javno da je seve otislo nizbrdo jos pre 3 godine.

  6. Tako то бива када свемоћни „вођа“ да странцима предузеће у које смо улагали и ми и генерације пре нас као да му је оставио бабо из Бугојна (или Призрена кажу злои језици). Било како било народ који ћути кад га пљачкају и не заслужује боље.

    1. A ministar rudarstva i energetike koji je diplomirao 13 meseci od registracije „fakulteta“, a Tomislav Nikolić, a… mnogi iz Srpske Neškolovane Stranke? I šta ćemo sad? Kao dosad, okretati glavu od svega ili sa porukama sistemu izaći im pod prozore i poručiti im da je krajnje vreme da odu. Ili Air-Srbijom, što dalje odavle, ili će morati u novi realiti šou, pod imenom „Zatvor“.

  7. Da i na toj Boeing floti leti covek koji je imao udes na avionu koji je bio u Americkom registru i zataskao to jet je blizak SNS-u. To je stanje stvari u toj kompaniji

  8. Овај Вучић је стварно „дар од бога“ јер својим блеблетањем је успео да га оптужују да је он „римски војник који је пробо Христа док је био на крсту“. ЈАТ је имао 1990 „када је дошла слобода“ после „сретног социјализма“ и „исламске несврстаности“ 32 авиона 13500 запослених + сезонски радници. Да би 2006 завршио са 1500 запослених од којих је 1000 имало руководећи и „руководни доддатак“ и пар авиона које није распродао Милошевић са представништвима (види убиство Жике Петровића директора ЈАТа по интернету) ЈАТ је увек био државна полиичка компаниија која је имала губитак на домаћем тржишту због политичких линија али је то поркривала дуголинјским саобраћајем са дијаспром а нарочито кад је почела „исламска несврстаност“ коју смо наравно платили исламизацијом Косова и Метохије и БиХ где се за двадесет година дуплитао број исламиста због сарадње са „исламскин несврстанима“ и „доприноса за неразвијене“. Од обећаних 600 милина долара профита и 3-. милијарде долара „за регион“ по „уговору века“ између Динкића Малог и Вучића са Етихадом када је Етихад „инвестирао“ 32 милиона евра кредита, „трансформација“ ЈАТа у ЕрСРбију кошта ! милијарду долара уз успутне „трошкове“ „кредита као поклон“ од милијарду долара од шеика (300 милиона долара камата) „београд на води“ хотел копаонику ПКБ непознат бор хиљада квадратних километара обрадиве оземње „дато арапским фирмама“

  9. Ivanredna analiza i jasno je da je ER Srbija daleko od profitabilne i efikasne kompanije.E sad ,da li je ER Srbija ikada imala ijed cak i najmanji incident.Nije.Jedna od najsigurnijih kompanija.Imao samprilike d a putujem sa njima.Usluga izvanredna hrana izvanredna.Americke kompanije na lokalnim letovima naplacuju i vodu
    Ima toga jos da se nabriji ali ono sto me cudi odakle tolila MRZNJA prema svemu sto je Srpsko pa cak i prema nasoj avio kompaniji.

  10. Da li može da se zna
    1. Da li je Ova novo stvorena firma kupila JAT i preuzela milionske gubtike,ali je nasledila sve Licence i dozvole od JAT-a
    Koji je tu trandibal izveden
    2.Ili je JAT izbrisan iz APR a ,milonske gubitke JAT-a platio Narod i Nova Firma radi od početka bez obaveza koje je ostavio JAT.Od nule troškova.
    3.Koja je korist Naroda što je platio milione eura obaveza za JAT,neko u ime Naroda prodao Licnce i dozvole JAT-ai sada i od nove Firme koja je dobila sve dozvole za hvala , nema vajde.
    4.Ko se tu ,,ovajdio,,?
    5.,Mnogo tu smrdi kao i kod aerodroma
    To je kao kada opštinski funkcioneri besplatno strancu daju opštinsko -narodno zemljište i infrastrukturu, pa i izgradjene objkte na besplatnu upotreb ,kao da im je to tata ostavio ,a domaće firme pljačkaju

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.