Osnovne škole su odavno postale borilišta odraslih

Povodom Pravilnika o ocenjivanju učenika u osmoletkama koji je stupio na snagu 9. februara

Ostavite komentar


  1. Ruinirano obrazovanje- gomila koja ne razmišlja, prosta radna snaga, robovi i siguran opstanak na vlasti

  2. Поштована Катарина, ми смо мртав народ мртвих родитеља и због тога Ваш чланак нити има коментара нити изазива било какво интересовање. А вероватно је најважнији чланак у овим новинама! Моје је мишљење да ми као народ најјаче смрдимо од Универзитета, који су на смрт затровали бедни људи гладни великих плата у јавним предузећима, који академску аутономију користе да задовоље своје бизарне нагоне. Људи без талената, полтрони који не воле да држе наставу, али су увек ту када треба нешто племенито загадити, неки пупуљак замокрити. Мислим да је њихов грех ђубриво за све девијације нашег образовног система. И такође, мислим да ни за српски народ као ни за све друге екс-Ју народе нема будућности, јер смо у просеку гледано – лоши људи. Већини Срба, Хрвата и осталих етнија одговарају муљаторска животна правила, јер у свету Божје правде за нас не би било места. Нула коментара! О бедни мој српски народе!

  3. Ministarstvo treba više da pomogne nastavničkom kadru i školama u svakom smislu, a oni to ne rade.

  4. U ovom sistemu se sve svodi na ocene, a najmanje je bitno znanje. Deca uce preobimno i nerazumljivo gradivo koje moraju da izbubaju. Za to krivim najvise nastavnike koji slepo prate ovaj bolestan sistem. Deca izlaze iz ovog skolskog sistema polupismena i sludjena. Ukinuti ocene u osnovnom obrazovanju, smeniti nastavnike koji nisu sposobni da rade sa decom i uvesti vise prakticnog rada. Dokazano je da deca najvise uce kroz praksu i igru.

  5. Ja bih samo poručio prosvetarima ,kad sledeći put budu „štrajkovali“ ,neka to bude zbog sistema a ne zbog plata!!! Plate su vam velike koliko i sta radite – ne radite! Da ne radimo kod kuće sa decom be bi znali nista kol’ko tol’ko …

  6. Tema jeste vazna, al je clanak krajnje osrednji i vec mnogo puta napisan, nista novo sustinski nije receno. Pri tom ste decu prikazali kao manipulatore, roditelje kao nerealne iluzioniste, prosvetne radnike, sekretare i direktore kao izgubljene slucajeve a skole kao borilista gde kako mi se cini na kraju svi gube. U najblazem obliku nije pedagoski tako posmatrati skolski sistem. Smatram da skole i dalje ulazu napor da obrazovno-vaspitni sistem odrze na pedagoskim principima koji uvazavaju najbolje interese ucenika i da u kreiranju zakona moraju konsultovati strucne, obrazovane saradnike, da je to proces i da se preko noci ne mogu zakonski urediti svi problemi sa kojima se skole susrecu.

Ostavite komentar


Lični stavovi

I šta nam onda znače saveti lekara da na visokim temperaturama unosimo što više tečnosti, na prvom mestu vode, ako vode nema? 8

I šta nam onda znače saveti lekara da na visokim temperaturama unosimo što više tečnosti, na prvom mestu vode, ako vode nema?

Po povratku sa odmora dočekuje me vest da je "Srbija presušila". Mapa, koju je objavila organizacija Pravo na vodu pokazuje da su širom Srbije restrikcije vode, da je ljudi praktično nemaju za osnovne životne potrebe, dok su spoljašnje temperature išle i do 40 stepeni. Sa druge strane, širom Beograda bilbordi sa natpisom "I mi smo žedni. Ostavite vodu za gradske životinje".

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.