Podzemna železnička stanica u Prokopu

Ostavite komentar


  1. Ne gotivim vozove, vise volim a vozim kola ili motor po regionu. Ako je hitno i kratko, onda idem avionom.

    Ali prokop ima dva lifta! Pokretne stepenice dolaze u obzir kao i kod podzemnih pesackih prolaza u centru BG… Samo polako, imacete pokretne stepenice od voza do vrha trznog cemtra na prokopu. Samo je pitanje dal ce Mišković da gradi trzni centar na prokop ili neki abdulah iz emirata

    1. Kakve veze sa ovim tekstom ima tvoja ljubav prema kolima, motorima ili „ako je hitno i kratko“ avionima?

      1. Pa veza je jasna. Ja ne koristim voz ali znam da imaju liftovi za putnike koji mogu da prime 1000 tona težien kofera odjednom. Takođe i znam da se rade pokretne stepenice ali se čeka projekat gradnje celog kompleksa da bi iste zaživele u nekom funkcionalnom smislu, tj. da ne idu stepenice kod javnog toaleta već izlaznog portala (znači mora da se čekaju arhitekte koje rade sinhronizaciju i standardizaciju)…

    2. Čekaj malo druže BK, pa post i služi samo da čujemo kako On ima i motor i kola i avionom se vozi kada mu je zgodno… Beogradski Sindikat – „Meni je ovde gala“… A zgodno je i promena „ja“ u „vi“ (stručno „jatovanje“), gde ćemo MI da dobijemo i pokretne stepenice i pešački prolaz. Eto jaza izmedju (kulturne!?) elite ove zemlje i sirotinje raje… Nemam političkih konotacija u komentaru, niti namere da svrstavam bilo koga u nečije redove. Autor se sam svrstao u jedan drugi red, kulturni, a sami procenite koji taj red može da bude…

    1. Auuuu, al su nas ovi urbanistički rušitelji razmaziliiii. Hođeš liftom, teško ti 100 strmih stepenica sve sa prtljgom, nego ti da stojiš a lift da te džabe penje, jel…A šta bi da radiš 26 sati dnevno ko neki…….

      1. Bravo Maso. Sta ce covek od 80 godina u vozu, pa jos jos sa dva kofera. A ovamo se sve kuka kako se nema. 🙂

        1. Matematičari i slikari počeli da spinuju lažne vesti za SNS. Da bi SNS pre izbora mogao da ih demantuje sa fotografijama o povećanom standardu!

          Zar to nije očigledno u ovom članku!

  2. Da je sreće železnička stanica bi ostala tu gde jeste. U svim normalnim državama glavna železnička stanica je skoro u centru grada. I povezana je sa mnogobrojnim linijama javnog gradskog prevoza. Većina je čeonog tipa (kao što je bila stara stanica) tj. vozovi tu završavaju vožnju. Većina je u nivou tla tako da nisu potrebne nikakve pokretne stepenice ni liftovi. Ali zbog suludog projekta „Beograd na vodi“ glavna železnička stanica je premeštena u Prokop. Garantujem da 90% žitelja Beograda nezna gde se Prokop nalazi a još veći procenat ne bi umeo da objasni kako se do tamo stiže. Ako se već tamo selila stanica pre pompeznog otvaranja je trebala da bude izgrađena sva infrastruktura. Ova vlast se svojski potrudila da što više uništi železnicu. Probajte da od Beograda otputujete vozom za Budimpeštu, Beč, Minhen, … Nećete moći! Vrši se rekonstrukcija sremske pruge koja će trajati najmanje još 3 godine. Umesto da je organizovan autobuski prevoz do Novog Sada, odakle polaze vozovi (samo do Budimpešte!) ostavljeno je putnicima da se sami snalaze. Polako ali sigurno se broj putnika smanjuje. Prema istraživanju nemačkih železnica, pet puta je skuplje pridobiti novog putnika nego zadržati starog. A ljudi sa železnice uporno teraju i ove stare.

  3. i ja sam se , kao i autor, više puta iskrcavao u stanici beograd centar ( koji , bre, center) i tvrdim da je sasvim svejedno iskrcati se u prokopu ili vrčinu ili resniku . ista količina neprijatnosti prati i ukrcavanje na stanici – koji , bre, beograd centar. nigde kioska, samo jedan automat, nemoguće kupiti novine, cigarete, vodu, neke grickalice . nigde prodavca sutrašnjih novina . i zato, ako jednog dana , a nadam se uskoro, krene popravka onoga što su ovi, ove neznalice i štetočine uništili , voleo bih da počne obnovom i vraćanjem u funkciju glavne železničke stanice .

    1. Za vracanje stare stanice je odvec kasno. Svi koloseci su uveliko demontirani. U toku su radovi na uklanjanju svakog traga zeleznice na toj lokaciji.
      Uzgred u blizini je sada dolazni peron autobuske stanice a trasa prolaska putnika koji su dospeli u bgd do njegovih ulica i autobuskih stajalista je poseban utisak…kroz umokrene prolaze itd…to je tema za reportazu.
      E da…a autobuski prevoznici za Vojvodinu procvetali od ukidanja voza od Beograda do Novog Sada.
      Za 3 x vecu cenu.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Ne može, i nikad nije mogla, mačka da čuva slaninu: Fatić odgovara Baucalu 10

Ne može, i nikad nije mogla, mačka da čuva slaninu: Fatić odgovara Baucalu

Mađarski pravni teoretičar Andraš Šajo je, govoreći o tranziciji u ovom našem regionu, napisao da tranzicione promene podrazumevaju postojanje onoga što je nazvao “unutrašnjim konsenzusom” za promene, kojim se onda, na društvenom nivou, istupa iz proceduralnosti i institucionalnosti koja omeđuje postojeći poredak (poredak u najširem smislu, uključujući društvene prakse i poredak vrednosti).

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.