Računi za struju i pljačkanje Novosađana: Kako EPS već godinu dana uspešno maltretira svoje građane?

Crvena tačka

Ostavite komentar


  1. Izgleda su napravili neki tkzv. Savršeni zločin. Jasno mi na računu pise da su mi poslednji računi 2xveći od proseka. 14000 za jedan običan stan. Zaista frustrira kad te sopstvena drzava pljačka. I kakvo mišljenje onda da ima jedan prosečan vojvođanin nego da je tu da mu neko dere kozu s leđa. Na kraju, valjda će se na kraju otkriti savršen zločin, masira se to „hakerski napadima“, time sto „ne radi sistem“, što to sad to radi „neka druga firma“…

  2. „Kako EPS već godinu dana uspešno maltretira svoje građane“
    – A za koga su novosadjani glasali prethodnih godina !? E pa, kako su glasali tako su i dobili !

  3. Misevi, sve vrlo lepo objasnjeno jos na pocetku teksta. Kada prestanemo da budemo misevi i postanemo ljudi, onda cemo i ziveti kao ljudi. Do tada ce svi racuni biti previsoki.

  4. Novosađani su „preterano civilizovani“ za ovu mafijašku vlast. Zbog reklamacija uporno i mirno stoje u redovima iz meseca u mesec a EPS ih uporno pljačka. U nedostatku bar malo južnjačkog temperamenta Novosađani su već sada prvaci u maratonskoj borbi za pravdu, mirnodopskim sredstvima, sa beskrupoloznim lopovima. Dokle?

  5. Malo je ovo što vam ova država radi, još bi trebalo da vas ponižava i dovede u stanje životinja.
    Lepo vam je ministar Momirović rekao 2 jaja 22 din. Pa odreknite se petodnevog obroka kupite po pakovanje jaja to vam je oko 1€ svako. Uzmite ta jaja pa gad EPS i da vidite kako bi se sve rešilo. Ovako ste čekali satima u redovima i šta ste uradili?
    Pokažite da imate jaja (mislim na prava).

  6. Otrovno istinit tekst. Još samo da se nesrećni gradjani obog nesrećnog grada otarase ovog Marka Bosanca i i mnogih drugih koji su nam okupirali grad…Ovaj njihov lopovluk, lopovluk države u sprezi sa SNS mafijom traje skoro godinu dana. Postoje li tu advokati, sudije , neka pravda. Ili je sva pravda u rukama Marka Bosanca???

  7. Zaista je tako, ali ti isti penzosi uporno glasaju i zaljubljeni su u svog vođu, pa nek čekaju i tri dana.. Koliko vidim jedino oni imaju vremena da čekaju ceo dan. Ali nije Vučić kriv sigurno, kaša od mozga je učinila svoje..

  8. Je pljačka,rade to godinama.Valjda taj Marko Bosanac ima ime i prezime i funkciju?Miševi se uvek nadaju da mačke neće biti.I da ,sedmog oktobra nije padala kiša.

  9. Pa dobro,narod se digne krenu protesti,i onda dodju političari koji sve uprskaju,i tako već 12 odnosno 13est godina.Žali bože ovih stranaca na koga bacaju pare,opozicija nesposobna,a SNS ima toliko „autogolova“ da je to strašno.

  10. EPS uporno neće da se osavremeni i da uvede daljinsko očitavanje brojila t.j. elektronska brojila, jer kako bi onda neko mlatio pare na očitavanju brojila. Prostom računicom se može izračunati efekat, ali to će se desiti kada država, EPS i ostala javna preduzeća uđu u 21.vek. Za sada su na početku 20. veka. Ko doživi videće?

  11. Dovoljno sam mator da pamtin vreme kada ne da nije bilo kompjutera, već nisu postojali ni digitroni, a tačni računi Elektrovojvodine uredno su stizali i bili isplaćivani. Šta se ovde zapravo dešava i ko i zašto pravi ovakve brljotine kojima sam i sam bio izložen. Dođe mi da pitam, za čega imamo gradonačelnika i da li će na kraju biti u pravu onaj zluradi komentator, koji tvrdi da smo svojim glasanjem na izbotima ovo i zaslužili!?

  12. Погрешан и изузетно штатан закључак. Бројила вам се очитавају коректно и очитавају их исти људи који то раде годинама или чак деценијама. Штавише, раде то по више пута и много дуже јер морају да сликају бројила због тог новог софтвера који је правио неко ко нема благе везе са очитавањем бројила, који терен никад видео није и апсолутно не разуме шта треба да буде сврха тог софтвера. Дакле, читачи раде ВИШЕ, плаћено им је исто или МАЊЕ (јер им не признају очитана стања), а све грешке су искључиво због примене тог новог софтвера. Тај софтвер није у надлежности ни фирме која организује очитавање и читаче, али је њима наметнута примена истог. Дакле усмерите свој бес на праву адресу.
    Парадоксално је да тај софтвер који би требало нешто да аутоматизује, олакша и повећа поузданост система уствари захтева и гомилу додатних радника-контролора (који такође не познају терен нити ишта о електродистрибуцији , част изузецима) који су затрпани уносима и враћају читаче више пута на исто место.
    Претходни систем је радио добро, могао је бити унапређен лако и за то време паралелно је могла бити рађена аутоматизација са даљинским бројилима (која се и ради сад интензивно). Чему нови софтвер чија употреба ће трајати можда десетак година кад ће се прећи на даљинско очитавање (које је засебан систем).

  13. Meni je račun stigao na adresu sa kašnjenjem(mislim posle 28-og…do kada je vreme plaćanja) …račun je stigao 02.okt.Mene zanima dali će biti zaračunate kamate …s obzirom da sam platila odmah sledeći dan tj.04.okt.Što se tiče iznosa sve je bilo u redu.Nisam veliki potrošač …plaćam (kako kada potrošnim) između 1900-2200 rsd.Možda mi je tačno obračunato zbog malog iznosa…bilo bi previše uočljivo na ovu sumu da manipulišu…neznam!Do ovog puta sam čekala u redu ispred Elektrovojvodine,plaćala pre 28-og,kada dobijem račun kasnije na kućnu adresu…uračunaju mi 5% popust na redovno plaćanje.To sam imala i ranije na redovno plaćanje.Užasno me ovo nervira da ne mogu platiti račun kao do prošle godine!Pa nemamo mi vremena za bacanje i svaki put da čekamo u redu.Prošli mesec kada sam čekala i stigla na red nakon nekih 2h.dobila sam račun na reklamaciji…odmah na šalteru blagajne uplatila…pitam blagajnicu …dali zna zašto računi kasne…rekla mi je…da nije do njih,da su računi prosleđeni na pošte…da,verovatno pošta ne isporučuje(radi se o prošlom mesecu,a ne od prošloj godini kada su pošte štrajkova le).Ovde očigledno …lud zbunjenog…da ne napišem u originalu!Ovo je čist bezobrazluk…došli smo u situaciju da mi kao potrošači moramo da tražimo način i molimo kako da platimo!?!

  14. @ Aleksa
    Čini se da svi problemi počinju sa „osavremenjavanjem“, novim softverom i novim brojilima za daljinsko očitavanje. Izgleda da je najbitnije da se ministarka pohvali „uspehom“ i brojem zamenjenih brojila. To što mesecima postoje problemi sa brojilima, očitavanjem i računima kao da i nije važno.
    A, tek kad se 1. novembra ukine 106 blagajni, biće „veselo“ . Račune najredovnije plaćaju penzioneri. Plaćaju ih na blagajnama, najčešće. Nisu informatički pismeni, imaju male penzije i na blagajnama ne plaćaju proviziju. Ali, koga briga za penzionere i visinu njihovih primanja. Važno je da Davor Macura i njegova banka što više zarade. Ako narod neće milom, nateraćemo ih ovako, da plaćaju kako nekom odgovara.
    Kada će da ukinu i šaltere za reklamacije? „Treba“ da se ugledaju na RGZ koji je „uspešniji“ od kad je ukinuo šaltere i odvojio se od građana, da im ne smetaju u gomilanju nerešenih predmeta.

  15. Ovo je pljacka vec 10 meseci dozivljavam traume od pretnje za isključenje. Ljudi moramo na proteste da bih nas neko primetio i razumeo ovako vise nemoze

  16. Očigledno je da privatna firma ne očitava brojila. Da to radi trebala bi platiti čitače. Koliko njih je potrebno za npr grad Novi Sad. A oni bi,normalno, hteli da budu placeni. I zato se desava da onako, iz kancelarije, uz kaficu i rakiju, neko odokativnom metodom ,,očita,, hiljade strujomera. Negde verovatno i ,,pogodi,, pa potrosnja ne bude drasticno povecana a negde bogami i omasi i to žestoko. Ili možda tih čitača nema dovoljno pa tek na 3-4 meseca stvarno očitaju i svu potrosnju ,,svale,, u jedan mesec time gurajuci ljude u crvenu zonu. Znači trebalo bi uvesti pravilo: ako je jedan mesec potrosnja bila 0 onda sledeci mesec ocitanu potrosnju treba podeliti sa dva i ponistiti prethodni racun da ne bi ulazili u crvenu zonu. Sledstveno tome, ako je npr 5 meseci potrosnja bila 0 onda prvi naredni ocitani racun treba podeliti na 6. Itd itd. Postoji i drugo resenje (bar za one koji žive u zgradama). Samo upravnik zgrade moze ocitati i dostaviti potrosnju EPS-u. Njemu je to posao od par minuta, mi potrosaci bi bili sigurni a u zgradama distribucije bilo bi znatno guzvi manje. Ako je katastar uveo pravilo da samo kontaktira sa advokatima i notarima, zasto i eps ne bi kontaktirao samo s upravnicima zgrada.

  17. Ovo plaćanje računa i redovi (vidi sliku) po elektrodistribuciji treba ukinuti, to elketrodistribucija treba da ukine u tolikoj gužvi i na tako malom prostoru penzioneri i svi ostali koji tako plaćaju će se razboleti , zaraziti sa gripom ili KOVIDom ili drugim respiratornim infekecijama a sve zbog 50 do 60,00 dina ra po računu .
    Nego kada dodje visok račun , pre nego što podjete tamo da se svadjate , prvo očitajte svoje brojlio i sa tim papirom krenite u elektrodistribuciju u vezi žalbe .
    Problem je što mora da se prvo plati pa onda da se žali , ali ja sam se tako žalalia ali niko nije došao da proveri da li se krade struja ili su oni pogrešili . Izgleda da se krade struja i od ljudi u zgradi , elektrodistribucija treba da kaže kako to utvrdjuje i da njeni zaposleni izlaze na teren .
    U Srbiji je problem što ima ljudi (na papiru i protokola kako se izlazi na teren ne samo u vezi ovoga već i u vezi zagadjenosti vazduha , zračenja i ostalog ) ali te osobe ne možete da dozovete da izadju na teren, neka proba Vučić to da uardi pod lažnim imenom, niti će se javiti niti će neko doći a to im je u opisu posla za to primaju platu, kome treba da se žale gradjani za ne izalženje na taren po uredno poslatoj prijavi i u vezi zračenja i u vezi zagadjenosti vazduha i u vezi kradje struje i u vezi bilo čega .

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Minja Miletić, TV novinarka

Svaki novi dan počinjem čitanjem dnevnog lista Danas.