Gde je zapelo s računima za struju u Novom Sadu? 1Foto: N. K.

Već godinama Elektrovojvodina ne pruža svojim potrošačima ni osnovne usluge. Nisu sposobni ni da ubrzaju proces plaćanja urednim Novosađanima koji čekaju već mesecima po više sati u redu da bi stigli do šaltera da izmire svoje obaveze.

Ovome je doprinelo i to što su skratili vreme rada šaltera od 7-15 sati pa sada vi vidite kad zaposleni uopšte mogu da stignu.

Najveći problem koji je doveo do potpunog rasula bio je što neredovno stižu računi, a na tim računima su cifre neodgovarajuće stvarnom stanju.

Pravi razlog koji smo čuli u tim redovima pred Elektrovojvodinom su problemi nastali još pre 10 meseci kada je Elektrovojvodina sklopila ugovor sa firmom jednog od predvodnika na mitinzima Srpske napredne stranke.

On je, naravno, angažovao najjeftiniju radnu snagu koja je išla na popis potrošnje struje domaćinstava, ali tako što su u praksi em preskakali mesece, em pisali cifre čak i desetostruko veće od normalne potrošnje.

Kao dugogodišnji privrednik, ostavivši za sobom novoizgrađeni Danubius dajem prednost rešavanju problema kada se pojavi.

Na čelo pokrajinske vlade je postavljena već nama poznata „naša Maja“ koja je dok je bila gradonačelnik zbog pogrešnih ugovora sa privatnicima po sudskim odlukama ostavila dug od pola miliona evra.

Zato sada na novoj dužnosti umesto da se aktivirala u otklanjanju problema u privredi prvo se počela baviti kadrovskim problemima, odnosno smenom postojećih direktora preduzeća ili državnih službi.

Zato se već 10 meseci ovaj problem u Elektrovojvodini iz meseca u mesec samo komplikovao na štetu potrošača, jer ovde moram naglasiti nije samo problem naplate već i višestruko povećanih računa, koji su nekad i desetostruko veći.

Računi, vidljivo nerealni, na šalterima za reklamacije se odbijaju sa obrazloženjem: Prigovor se odbija jer ne raspolažemo podacima.

U međuvremenu kamate se gomilaju, a dugovanja se nanovo pojavljuju čak i pretnja da će biti i isključenja struje, te zato, ovo nije partijsko pitanje već zaštita građana.

Imao sam i lični problem da mi je u stanu signalna lampica koja nas obaveštava kada je početak i kraj jeftine struje svetlela i danju i noću.

Dva-tri puta sam kao invalidski penzioner stizao do šaltera reklamacija uz obećanje da će služba na terenu biti obaveštena o čemu se radi. Nakon tri meseca odjednom sijalica nije svetlela.

Opet odem na šalter i dobijem odgovor da je naš sat promenjen, a da novi sat nema vezu sa signalom kad je jeftinija struja, ali da ne brinem jer oni će i dalje nama zaračunavati jeftinu tarifu od 23-07 časova.

Ostaje pitanje kako kao potrošač nisam obavešten da mi je uopšte promenjen sat.

Kao privrednik pratio sam događanja u našem gradu, a i šire, pa je tako pre mnogo godina osvanula vest da Elektrovojvodina koja je po svim pokazateljima jedina u EPS-u pozitivno radila ulazi u zajedničko preduzeće EPS.

Pored pozitivnog rada mogli smo pročitati u vezi te integracije i konstataciju da je Elektrovojvodina imala najstručniju radnu snagu, a Novosađani su bili najurednije platiše.

Toga bi se nova pokrajinska i gradska vlast mogle prisetiti, a ne da se već 10 meseci problem ne rešava već se još više pogoršava.

Autor je dugogodišnji direktor Danubiusa

Stavovi autora u rubrici Dijalog ne odražavaju nužno uređivačku politiku Danasa.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari