U novom spotu premijer posećuje srpsku porodicu u vreme ručka. Ne pojavljuje se on lično, čujemo njegov glas, ali tek pošto se drama za trpezom desi.
Sve se zbiva u super uređenoj kuhinji gde razmažena dečurlija i pater familias maltretiraju majku/suprugu da iz rerne izvadi hleb iako ih ona moli da se strpe pošto treba još samo par minuta da se ispeče. „Ajde, maaama!“, kaže dečak, „Gladna sam“, dodaje devojčica, „Umrećemo od gladi, nosićeš me na duši“, preti dečak. „Hajde, daj!“, zaključuje pater familias i domaćica popušta:
„Dobro“, kaže ona malkice nadrndano, otvori rernu, izvadi pleh s naizgled pečenim hlebom i posluži ga ukućanima. Oni ga halapljivo kidaju dok im se testo lepi za prste, pa se onda nezadovoljni oslobađaju žilavih dronjaka i bacaju ih nazad na pleh. U tome začujemo glas mudrosti, to jest, premijera, koji upozorava kako je Srbija bila na ivici propasti, da tek sad, nekoliko godina kasnije nakon teškog rada, ubire prve plodove, ali je baš to „presudan trenutak“ zbog kojeg moramo ostati na pravom putu.
„Zato ne možemo da dozvolimo da se najlošiji vrate na vlast“, opominje premijer a deca u pozadini kreću da pljuju u tanjir, povraćaju, šta li jer su izgleda ipak probala malo živog testa. „Uništiće sve što smo stvorili“, poručuje premijer dalje, a na plehu narasta nepravilna i ružna gomila smuljanog živog hleba sve dok se i domaćica konačno ne umeša s pitanjem „Jeste li spremni sada da sačekate?“ a musava deca joj smoreno odgovore: „Da“. Hleb je ponovo u rerni da bi se lepo ispekao, odjavna špica sa AV logom i rečima „brže, jače bolje“, rečju, happy end, uz sve ilustraciju poslovice „strpljen – spasen“ s decom koja povraćaju u glavnim ulogama, majkom, koja ne ume da kaže „ne“, te pater familiasom koji, umesto da stane na njenu stranu i zauzme zajednički roditeljski stav, demonstrira krajnje nezrelo ponašanje u vaspitavanju potomaka. Ali, nema veze, premijer je tu da pomogne i kad se neprijatnosti ovakvog tipa dese, jedino što sve zajedno ne deluje naročito relevantno. Teško da u super fensi ambijentu deca umiru od gladi dok čekaju da se ispeče hleb, kao i da prosečna domaćica odoleva njihovom zapomaganju, umesto da podvikne. Nije uobičajeno ni da deca u prisustvu roditelja jedu živo testo i pljuju u tanjir, a čini se krajnje sumanutim da spot koji ističe važnost strpljenja završava sloganom „brže, jače, bolje“. Sve ovo bi imalo više smisla kad bi se primenilo na reklamiranje nekog drugog proizvoda. Recimo, praška za pecivo ili nekog sajber šporeta s turbo rernom marke AV. Ovako, gnjecavo je.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.