Olujni vetar i pored najava meteorologa nije uspeo da napravi veći karambol u gradu. Možda zbog toga jer su automobili bili sklonjeni na bezbedno mesto ili vetar nije bio dovoljne jačine. Ipak, vetar može da bude i od neke koristi. Naime, zajedno sa Elektrotehničkim fakultetom grad je pokrenuo istraživanje potencijala ovog izvora energije. Tako bi u skorijoj budućnosti Beograd mogao da dobije i prve vetroelektrane.


Prošle nedelje u gradskim opštinama počeo je novi sistem vođenja matičnih knjiga. Svi rođeni u Beogradu sada mogu da izvade krštenicu u bilo kojoj opštini. Zbog novog sistema neki matičari su ostali bez posla ali će zato mnogi Beograđani mnogo brže da obave posao koji su naumili. Od septembra bi neki Beograđani trebalo brže i da stignu u školu i na posao kada će proraditi prva gradska železnička linija: Zemun – Pančevački most.

U međuvremenu dok u potpunosti ne zaživi projekat gradske železnice koji bi trebalo da bude zaokružen 2014. godine, vozni park GSP će biti obnovljen.

Očekuje se raspisivanje tendera za nabavku 83 trolejbusa, dok će prvi španski tramvaji u stići 2011. godine. Dok šinama ne počnu da se kreću prvi „španci“, vlasti planiraju da rekonstruišu najdužu ulicu u Beogradu Bulevar kralja Aleksandra.

U jednom drugom bulevaru građani su rešili da uzmu stvar u svoje ruke. Kuća u Južnom bulevaru osvanula je sa muralom portreta Dušana Ivkovića i Radomira Antića, naših proslavljenih trenera. Dok budu čekali da gradske vlasti ostvare sve što su naumile u ovoj godini, Beograđani će uživati u svetskim prvenstvima u fudbalu i košarci.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari