Poštovani gospodine Šapiću, uspeli ste u Vašem naumu da otvorite telefonski servisni centar putem koga će građani prijavljivati probleme, i istovremeno, istog dana ugasite Beokomov servis na Tviteru – Žprijavi problem koji je radio izuzetno dobro u proteklom periodu.
Kada kažem dobro, ne mislim da su se svi problemi rešavali, jer nažalost nisu, ali servis koji je registrovao primedbe građana je funkcionisao odlično i to u vreme vlasti stranke kojoj sada pripadate, SNS-u, što predstavlja pre izuzetak nego pravilo.
Da podsetim čitaoce da su do 14. marta imali priliku da fotografišu ili navedu neki problem, kvar, polomljenu kantu za đubre, odvaljene kocke, pucanje cevi, neusklađenost rada semafora, nefunkcionisanje tastera za prelazak ulice, nelegalnu gradnju ili pregrađivanje traka za slabovide ili slepe, i da na najjednostavniji način pošalju poruku, sa opisom mesta ili adresom i da dobiju odgovor da je prijava prosleđena javnom komunalnom preduzeću koje je zaduženo za rešavanje problema, i da proslede fotografiju rešenog problema.
Način komunikacije zaposlenih je bio za pohvalu i primer pristojnosti, uprkos različitim vulgarizacijama besnih, uglavnom anonimnih tviteraša.
Moje iskustvo je pozitivno, izuzev onih kocki u Bulevaru kralja Aleksandra koje JKP Beograd put izbegava da učvrsti pa građani hodaju tuda kao po žici. Veliki broj prijavljenih problema je rešen.
Vaše obrazloženje da je telefonski servis funkcionisao odlično u okviru GO Novi Beograd, čije nadležnosti stalno umanjujete, perući sebe od bilo kakve odgovornosti za recimo probleme ilegalne gradnje, o kojoj ste mogli bar da se oglasite, jednostavno nije primenljivo na nadležnosti grada Beograda. Mogli ste bar da uvežete dva sistema, pa kao ispunili ste obećanje.
Od početka Vašeg mandata Vi se bavite trivijalnim stvarima, nadevanjem novog imena komunalnim milicionerima, što nikako ne doprinosi boljem životu građana, ali na sreću i ne šteti. A u slučaju ukidanja praktičnog digitalnog servisa, u 21. veku, Vi nas vraćate u analogno doba telefona, čekanja da se operator javi i da se posle toga čeka tri dana kako bi se dobio odgovor od nadležne službe!? A imali smo servis koji je to isto, brže i transparentno obrađivao. Pa da li je to moguće!?
Mislio sam da upitam nakon skoro godinu dana obavljanja funkcije gradonačelnika, na čemu Vi zaista radite, a da ima smisla, koji je vaš plan i program, ili se samo bavite svojim objektom koji je primer urbane devastacije.
Mislio sam da pomenem i to da Beograd nema strategiju razvoja, i mnoge druge dokumente iz kojih bismo mogli da sagledamo planove za budućnost, ali rekoh bolje ne, jer ko zna na šta će to da liči ako se Vi dohvatite toga.
Vi nemate objavljen ni Građanski vodič kroz izvršenje budžeta grada Beograda za 2021. godinu! Na sajtu Vam stoji onaj iz 2020. godine, a mi smo u 2023. Ponovo ćete se pravdati da ste Vi gradonačelnik od 2022, ali istorija ne počinje od Vas, Vi bi trebalo da nastavite dobru praksu gde god da je ima, a ne da je ukidate.
Jedino što mogu da kažem, krajnje dobronamerno, jeste da sudeći po ovome što radite sada, i šta neoprezno izjavljujete, da je bolje da ne radite ništa, da se pravite da ste gradonačelnik, kao što je činio i Vaš prethodnik i da pustite gradske službe da rade svoj posao, ukoliko je ostao na rukovodećoj funkciji neko ko zna šta treba da se radi, sačekate lepo sledeće izbore i odete u političku istoriju.
Autor je doktor političkih nauka, Pokret 2035
Stavovi autora u rubrici Dijalog ne odražavaju nužno uređivačku politiku Danasa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.