Zašto Er Srbija kupuje nepouzdani ruski Suhoj?

Šta se krije iza glavne vesti u skoro svim srpskim medijima oko posete Dimitrija Medvedeva

Ostavite komentar


  1. Pa treba da im avav vrati uslugu za „izvoz“ 500L iz Kragujevca u ‘bratsku’ Rusiju. Neka ga kupi za sebe i vladu pa nek se švrćkaju u Moskvu s njim.

  2. Sjajan tekst. Niko drugi ne otkriva sve ove zakulisne radnje Er Srbije kao gospodin Brkic, on mi je kao madjionicar Mandrak koji iz ovog naseg medijskog mraka jedini izvlaci istinu o Er Srbiji na svetlost dana. Ne treba bacati milione na propali Suhoj, hvala za odlican tekst!

  3. Naravno da gospodin novinar otkriva zakulisne radnje naše aviokopanije ali ocena o pouzdanosti aviona Suhoj je preterana. U tekstu se ne otkrivaju zakulisne radnje, nego se kudi avion. Ovde se ističe „maligni uticaj Rusije“

    1. Poenta je kuditi Rusiju. Daleko od toga da je Rusija idealna, ali gospodin novinar izveštač „Glasa Amerike“ ne može drugačije. Da svojim tekstovima ukazuje na malverzacije i nepravdu – ukazuje to je nesporno. Ali, nesporna je i njegova „ljubav“ prema svemu što potiče iz Rusije.

  4. od toga nema ništa. suhoj deluje zvučno zbor ratnih aviona pa ga zato koriste režimski mediji za održavanje lažne nade svojim biračima. Pri tome mislim da je UAC na spisku SAD sankcijama tako da bi naša avio kompanija odma dobila sankcije zapadnih država.

  5. Pretpostavljam da je Boing bolji izbor? Ima softver koji su pisali indijci u swet shopovima za 2 dolara po satu.

  6. A, koji je avion pa pouzdan. I sta fali suhoju pa i boing max je problematican. I erbas ima modele koji imaju probleme. To se dogadja u avijaciji.
    Ako Er Srbija moze da kupi nove suhoje onda je to ok. Zasto da ne. Kakav Etihad.
    Sta smo mi dobili od partnerstva sa Etihadom?Samo smo finansirali Blerovu prljavu investiciju, i pomogli mu da opere pare koje je dobio od albanskog lobija za bombardovanje SRJ.
    Josmo izgubili i onih 25 miliona evra koji je uplacen kao avans AIR Busu za kupovinu novih aviona, koje nikada nismo dobili, vec nam je Etihad uvalio na lizing neki svoj stari erbas. A, 25 miliona evra je otislo Blerovoj konsultantskoj kompaniji za toboznje usluge lobiranja u korist vuciceve vlade Srbije. Od toga nikakve vajde nismo videli. Osim Seselja koji je iz ovog aranzmana izvukao SLOBODU iz Haskog zatvora.
    Sve u svemu gde god se okrenes kriminal na gomili. I jeftina propaganda kojom se zamagljuje istina. I narano sve.na stetu drzavljana Srbije.

  7. Izuzetno je retko da avio kompanije modernizuju flotu a da je u pitanju razliciti proizvodjac u odnosu na to sta flota vec poseduje. Ne radi se toliko o performansama aviona koliko o kompletnom pratecem supportu (trenazeri, obuka, logistika, servis, delovi, procedure itd..). Air serbia operira air bus-eve i par par boinga. Samim tim piloti su obuceni za te avione, kompletan tehnicki tim i procedure su za te dve marke. Troskovi (bezbednog) prelaska na novog proizvodjaca (bilo da je suhoj ili neko drugi) bi bili ogromni po air sirbiju, verovatno i veci od cene samih aviona.

  8. Etihad je propao, Suhojev je spustio 7 aviona zbog „zamora materijala“ na repu koji se pokazao da nije sistemski. Dve nesrece sa ljudskim zrtvama su izazvane ljudskim greskama a ne tehnickim graskama aviona.

    Treba li dalje?

    Ovde mi se cini da nije u pitanju avion nego omiljena tema drugosrbijanaca – zla maceha Rusija.

  9. Avion nije bezbedan. U Rusiji svi izbegavaju da lete sa njim. Posle poslednje katastrofe strane avio kompanije su masovno otkazale najavljenu kupovinu. Uvaljuju nam ono sto nemaju gde više da uvale. A mi sve prihvatamo jer nam navodno brane Kosovo koje je već izgubljeno. Nikakve koristi od njih, samo šteta. A ove sto pričaju kako su Rusi braća i sve bi ima da im daju bih pitala imaju li ikakvog dostojanstva i zašto misle da je ok prodati Srbiju Rusiji?

    1. Ma sta kazes? I bas ga svi u Rusiji izbegavaju? U 6 redova zbubati ovoliko gluposti je za svaku pohvalu.

      1. Da, izbegavaju. A i Aeroflot ne leti tim avionom u inostranstvo jer su svesni da je nepouzdan nego ih stavlja da manje bitne letove.

  10. Ne videh da je novinvar uporedio broj incidenata aviona slicinih karakteristika sa Suhojem….Boing, Erbas i sl….

    1. Jedino ako uzme u obzir koliko godina postoje Boing i Airbus a koliko Superjet, za koji se uzgred gotovo svi delovi proizvode u inostranstvu ali Rusi ne znaju da ga servisiraju i zato letovi po unutrašnjosti Rusije sa njim stalno kasne.

    2. tek bi to bilo poražavajuće po Suhoj. Boing i Erbas kada se uzme u obzir koliko su aviona proizveli imaju zanemarljiv % pada aviona dok bi kod suhoja to bilo nekoliko procenata iz prostog razloga što nemaju velik broj proizvedenih aviona.

  11. Nisu se Slovenci povukli iz dogovora nego Rusi kada je prost provera partnera pokazala da je AA bankeot i da Rusi nece moci da naplate avione. To su odavno slovenački novinari istražili i objavili.
    Sto se tiče same AS čudno je sto niko ne piše sto se već neko vreme unazad vozimo avionima koji nisu Etihadovi nego su još stariji, godište i modeli Jat-ovih koje su zamenili Etihadovi prilikom ulaska u AS. Sada ispada da su ti avioni povučeni, ponovo se voze slični a možda i potpuno isti avioni ali za mnogo skuplji lizing nego sa Etihadom. I to avioni pripadaju vrlo neobičnim kompanijama.
    Neko maliciozan bi pomislio da nam neko uvaljuje naše stare avione, za jos vise novca nego Etihadove.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Ne može, i nikad nije mogla, mačka da čuva slaninu: Fatić odgovara Baucalu 10

Ne može, i nikad nije mogla, mačka da čuva slaninu: Fatić odgovara Baucalu

Mađarski pravni teoretičar Andraš Šajo je, govoreći o tranziciji u ovom našem regionu, napisao da tranzicione promene podrazumevaju postojanje onoga što je nazvao “unutrašnjim konsenzusom” za promene, kojim se onda, na društvenom nivou, istupa iz proceduralnosti i institucionalnosti koja omeđuje postojeći poredak (poredak u najširem smislu, uključujući društvene prakse i poredak vrednosti).

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.