Zeleni bulevar koji to nije

Kolumna članova Inicijative Ne da(vi)mo Beograd

Ostavite komentar


  1. Ne znam dokle ce se forsirati deja sa biciklistickim stazama u Beogradu.Prodjite bulevarom Oslobodjenja i izbrojte da li dnevno prodje 5 bicikala!!??Konfiguracija terena u beogradu je takva, da je koriscenje bicikala bez ikakvog smisla, osim na Novom Beogradu.

    1. Kao sto se u Svedskoj iznenade koliko je invalidskih kolica na ulicama, tako bi se iznenadili i brojem bicikala u uslovima gde postoji staza za iste. Konfiguracija terena nije problem za zdravu osobu, pogotovo u vreme elektropogona za bicikle, trotinete, pa cak i skejtborde.

    2. Ma to care, treba da krenemo da ih hapsimo sve bre i streljamo odma, šta oni meni tu bicikl, zdrav život, dža-bu. Samo dođeš i kažeš „ne valja konfiguracija, zabranjujem svima vožnju uzbrdo jer sam tako u mogućnosti“. Rešen problem.

  2. У Београду је највећи проблем за бициклистички саобраћај безбедност, не брда. Стрмија брда су једино на територији Општине Раковица и у Миријеву уз по још неки изузетак. Безбедност је проблем и у Булевару ослобођења, где стварно има простора за бициклистичку стазу потпуно издвојену у односу на аутомобиле. Друго, Булевар ослобођења уопште није повезан на већ изграђену мрежу стаза, тако да не нуди целину за иоле безбедно кретање бициклиста.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.