Železnica uvek ima prioritet u saobraćaju

Mišljenje Karla Polaka, saobraćajnog inženjera i stručnjaka za železnički saobraćaj, o okolnostima udesa voza i autobusa kod Međurova

Ostavite komentar


  1. Svaka čast gospodinu Polaku i redakciji lista danas.
    Konačno jedno realno objašnjenje situacije na putnim prelazima.
    Podržavam vaše predloge.
    Pozdrav od mašinovodje.

  2. A šta je sa prelazima koji su izrađeni od drvenih pragova, kao ovaj gde je bila nesreca ? Da li treba da se postuju standardi, odgovor DA. Jedno pitanje za stručnu javnost, da li znate koliko su klizavi drveni pragovi kada je, kisa, sneg, mraz, poledica, itd ? Ja ću vam reci, užasno su klizavi i zato NE smeju da budu korisceni za pravljenje putnih prelaza preko pruge, ne kazem da je to uzrok nesrece, ali može da bude, to će istraga da pokaže. Idite na prugu kada je mraz ili kisa i stanite na kolosecni prag pa se sami uverite.

    1. Поштовани Костићу, у праву сте, али знајте да би у случају реалних програма за унапређење безбедности на прелазима потребна цела деценија да би се спровели до краја. Укупно је потребно 150 милиона евра, а укупни државни буџет за железницу је био 140 милиона евра у најбољим годинама, а ако би нека нова власт улагала више, ови претходни су напамет смањили број запослених испод технолошког минимума, а младима забранили запошљавање. И пратећа грађевинско-индустријска оператива је уништена. Стање је много горе него што мислимо, и нема брзих решења.

  3. Zahvaljujem se gospodinu Polaku za veoma korisne informacije i analizu. Zanima me samo kako bi prema Stavu 1, trebalo da se ponasaju ucesnici u drumskom saobracaju u slucaju da su branici ili polubranici podignuti ? Da li je to je njima znak da mogu bezbedno da predju prugu ili ne ? Jer ako voz i u ovom slucaju ima prednost nad drumskim vozilom, cemu onda branici i polubranici. Mozda bi u tom slucaju samo svetlosni i zvucni signali omogucavali vecu bezbednost ? Da li se takodje i obaveza voza da se zaustavi ispred putnog prelaza u slucaju neispravnosti uredjaja putnog prelaza kosi sa prethodno navedenim ? Ako voz treba da se zaustavi i propusti sva vozila, da li on ima prednost ? I ko je kriv ako voz ne propusti drumsko vozilo. Srdacan pozdrav i sve najbolje u Novoj godini ! I da svi ucinimo sve sto je u nasoj moci da nam se nikad vise ne desi ovakva tragedija. Ja sam najvise za to da se profesionalni vozaci sankcionisu za svaki prekrsaj, jer svedoci smo da se svakodnevno desavaju udesi ciji su oni vinovnici, a oni bi trebalo da budu primer ostalim ucesnicima u saobracaju po dobrom poznavanju i postovanju propisa…

Ostavite komentar


Lični stavovi

Pravda za Vesića 10

Pravda za Vesića

Da se odmah razumemo, mislim da se Goran Vesić sa mnogo razloga našao tamo gde treba da bude celokupan državni vrh na čelu sa Vučićem. Veleizdaja, korupcija, kriminal - deluje mi - noseći su stubovi njihovog političkog delovanja. Druga stvar je zašto je Vesić sada uhapšen, svakako, po odluci šefa vladajućeg kartela kome pripada. To odvratno smrdi!

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.