Izabrano je ime „supervoza“ a šta se može reći o diskutabilnim okolnostima izbora….
1. trebalo je prvo odabrati ime voza na konkursu za ime od zainteresovanog fundusa građana koji bi dobili nagradu za najbolje ime;
2. zatim raspisati konkurs za logo prema izabranom imenu na koji bi odgovorili verovatno mahom profesionalci sa svojim rešenjima;
Sa ove dve tačke imali biste apsolutno najkvalitetnije ime i logo. Konkurs koji je uklapao i ime i logo i preferirao profesionalnu kategoriju i nije logički mogao izabrati najbolje ime i rešenje, jer je uklapao dvojnu kategoriju izbora.
Izabrano ime je stereotipno i nekreativno a i logo kao rešenje nije nešto iznad proseka.
Može se pomišljati da je onaj koji je raspisao konkurs nestručan i nesposoban da vrši logičku dedukciju rešavanja zadatka koji mu je poveren a to je dobijanje imena za „supervoz“ i logo. Još gore, može se steći utisak da je sve već namešteno za potencijalnog unapred izabranog kandidata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.