Uočivši grešku u izvodu iz matične knjige umrlih za mog oca, obratila sam se opštini Zvezdara mejlom. Odgovorna osoba službe za zaštitu podataka o ličnosti je odmah reagovala i obavestila kolege iz matične službe i greška je ispravljena. Dobila sam novu umrlicu sa pravilnim podacima bez ikakve dodatne naplate. Za svaku pohvalu zaposlenima u opštini Zvezdara.
Kada sam se iz istog razloga obratila Katastru Stari grad, krenula je moja agonija.
Naime njihova procedura nalaže podnošenje zahteva za ispravku sa ličnom predajom, dodatnim dokumentima, F1P.
Iako je greška do njih, poštovala sam pravila igre. Nakon više od mesec i po dana čekanja, dobila sam negativan odgovor.
Ovom greškom su pogođena tri vlasnika tri stana u istoj zgradi. Svaki od nas je dužan sada da plati po 500 dinara za ulaganje žalbe na ovo rešenje. Ja moram da platim još dodatnih 5.000 dinara na ime njihovog rada na pripremi odbijanja zahteva za izmenu grešaka koje su napravili.
Žalba ide na drugostepeni organ iste institucije, bez roka kada će na žalbe biti odgovoreno.
Nakon toga, ako želimo da ispravimo njihove greške, sva tri vlasnika moraće na upravni sud. Do tada ne znamo samo da li da zamenimo ključeve i uselimo se u tuđe stanove, jer tako valjda nalaže katastar.
Kristina Šreder Kovrlija
Stavovi autora u rubrici Dijalog ne odražavaju nužno uređivačku politiku Danasa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.