U vezi sa planiranim predlogom Zakona o metrou, što će biti prvi put da će Srbija zakonom urediti postojanje ove vrste prevoza, postavljaju dva pitanja: prvo, država po pravilu valjda donosi zakone koji treba da važe na teritoriji čitave zemlje, dok se ovaj zakon odnosi samo na teritoriju grada Beograda;
I drugo, kakve koristi od metroa imaju svi ostali građani Srbije, koji nisu i neće biti korisnici metroa, dok će istovremeno, posredstvom budžeta, biti prinuđeni da taj projekat finansiraju?
Podsetimo, ministar finansija Siniša Mali rekao je da će Vlada Srbije ove nedelje usvojiti Predlog Zakona o metrou, koji će se pred poslanicima naći u naredne dve nedelje.
Taj zakon definiše proces izgradnje beogradskog metroa, a kako je rekao ministar, izgradnje prve linije dužine 21,3 kilometra biće započeta do kraja godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.