Koji su to uslovi otvorili tunel?

Povodom informacije preduzeća "Infrastruktura železnice Srbije" (Danas, 9. februar)

Ostavite komentar


  1. Srbija je bila povezana sa Evropom jos daleke 1884. a danas, 135 godina kasnije ova bahata vlast je uspela da je odsece i to cak na 4 godine! Naravno da nema drugog pomocnog pravca nego preko Panceva ali da nisu zbog arapskog Beograda na vodi demontirali savsku prugu, ne bi moralo da dode do ovog opasnog presedana. Kineski vozovi iz Pireja za Evropu bas i ne moraju preko Srbije. Bugarska i Rumunija su vec zavrsile zeleznicki most preko Dunava (dok mi demontiramo) i vec sve vise prebacuju kineske kontejnerske vozove na svoju teritoriju – s punim pravom, rekao bih! A najvise se na njima zaraduje. Na putnicima ne zaraduje nijedna zel.uprava u Evropi ali ima obavezu da ih prevozi a nasa ocigledno i to ignorise ne uvodeci nadomestni autobuski prevoz BG-NS! Videcemo dokle ce to da trpi UIC (Zajednica evropskih zel.)!

  2. Sve što je g. Miša Brkić naveo je tačno, ali 100 % tačno. Samo treba dodati i to da Vračarski tunel, levi i desni NISU predviđeni za saobraćaj teretnih vozova, a taman posla za transport opasnin RID materija. Da li ima, odgovornoh, savesnih pa čak i ozbiljnih političara koji mogu da preseču ovu ludu avanturu rukovodstva Infrastrukture železnice Srbije, na čijem čelu je poznati „stručnjak“ za zel. saobraćaj Miroljub Jevtić ? Kada analizirate izjavu izvršnog direktora Milana Maksimovića iz infrastrukture da je 2018. godine prevezeno 2 126 000 t opasnih materija-RID, a svaki voz u proseku je mase Q=1000 t to vam je 6 vozova dnevno (24h) kroz Vračarski tunel. Da li se neko zapita koji je to rizik uzimajući u obzir da tuneli (levi i desni) od Karađorđevog parka pa do Pančevačkog mosta nisu projektovani za teretni saobraćaj. Tako da suluda ideja rukovodstva Infrastrukture železnice Srbije prerasta u potencijalnu katastrofu nesagledivih razmera. Miroljub Jevtić direktor železnice je napravio takavu katostrofalnu grešku da i ako se desi neka havarija niko to neće moći da je spreči i sanira. Ovj oroblem prevazilazi dnevno političke komentare, ovo je NACIONALNI PROBLEM. Sadašnje rukovidstvo u infrastrukturi nije doraslo izazovima sa kojima se susreću i to iz više razloga: ima preko 30 Sektora, i sa 120 zamenika, pomoćnika i savetnika direktora sektora i ako dodate jos uze poslovodstvo od 100 ljudi tu imate oko 250 direktora od kojih je 70% sa sumnjivim diplomama, neadekvatnim diplomama, instant diplomama (juče diplomirali), i sl. Samo da se doda da se priča da je ZAPREĆENO od strane Zorane Mihajlović da niko od operatera koji voze srpskim prugama ne sme da upire prst u Infrastrukturu železnice Srbije i direktora Miroljuba Jevtića. Pitamo zašto je to urađeno, na to pitanje treba da odgovore državni organi Republike Srbije. Sprečiti mogućnost da „stručnjaci“ sa železnice naprave neku ogromnu glupost, posle će biti kasno za sve.

  3. Boze gospode, ovo je uzas…sedim i citam i vidim da su komentari od ljudi koji znaju o cemu govore. Kako izgleda, nije pitanje da li ce se katastrofa dogoditi, nego KADA ce se dogoditi. I?
    Imam 67 godina, i sve sto imam (moja cerka jedinica i moj unuk) stanuju na tom potezu! I sad, sta meni kao svesnom gradjaninu valja ciniti. Jedino sto mogu je da odem sutra da kupim veliki hamer papir i napravim transparent (razmislicu o tekstu) sa nacrtanom cisternon , i da idem u Subotu na Plato i da zvizdim, zvizdim…. ma da li je moguce da smo stvarno toliko nemocni da zaustavimo ovo ludilo. Pa pobice nas sve, ovako ili onako.

  4. E zato ne treba da se suspenduju zakoni za državno-privatne projekte kao BG na vodi. Komercijalni interes i uništavanje Beograda od strane arapskog partnera ne poznaje granice kada nema zakona i institucija R. Srbije da ga ograniče i obuzdaju.

    1. Da li je moguće da još ima ljudi koji veruju da Arapi imaju bilo kakve veze sa suludim projektom „Beograd na vodi“ braće Vučić?

  5. Reagovanje a, da li je bilo bezbednije predhodno resenje (do 1.7.2018.) kada su te iste opasne i zapaljive materije isle kroz centar Beograda trasom Topcider-sajam-savski palto-Kalemegdan-Dorcol-pančevački most, otvorenom prugom (koja je umeđuvremenu ukinuta i demontirana uklonjene šine), i to u sred dana? Ni ovo rešenje kroz tunele Dedinje i Vračar u večernjim satima nije najbolje ali je svakako manje lošije i manje nebezbednije. Trajno rešenje ovog pitanja biće izgradnja železničke obilaznice i železničkom mosta kod Vinče na Dunavu..

Ostavite komentar


Reakcije

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.