Neću da budem Zorana Mihajlović

Odgovor Udruženja građana "CarGo" ministarki saobraćaja

Ostavite komentar


  1. Jel je moguce da su ova dva debila stavila sebe kao primer 4. industrijske revolucije. Zemljaci da vam ne kvarim snove ali posto vam je ego ko atlantik evo otreznjenja:
    1. Vi niste nikakva revolucija
    2. Jedina razlika je ne porucuje se voznja fiksnim vec preko aplikacije (ako je ovo ta revolucija onda je i Kod Domacina grill na Vidikovcu isto revolucija. Preko app porucujem giros al za razliku od vase , njihova app radi kao san)
    3. Vi izvrcete ruglu zakonodavni sistem ove zemlje pokusavajuci da se obogatite preko ledja ljudi , a pritom nemate svoj deo odgovornosti u slucaju da nesto krene naopako.
    4. CarGo je bedna kopija Uber-a
    5. Pokrenut je kao poluproizvod samo da bi bio prvi u slucaju da Uber udje na trziste igrajuci na kartu da ce ljudi navici na CarGo.
    6. Prestanite da glumite vizionare i zrtve „zaostale“ Srbije jer je greska ISKLJUCIVO vasa.
    Zakljucak : Kako iko pocne da pravi posao i cak ga zapocne ako ne postoji zakonska regulativa za tu vrstu javnog prevoza? E recicu vam kako, pokusali ste na foru da napravite nesto i sad bi da naterate drzavu da menja i donosi zakone jer eto vi to zahtevate. Gospodo fora nije prosla , zamrznite poslovanje dok ne bude jasno propisana zakonska regulativa, jer po ovom sadasnjem zakonu vi NEMATE prava da poslujete i stoga svesno i namerno krsite zakon Republike.

    1. Pogrešio si, ima više razlika u odnosu na taksiste, osim što se naručuje preko aplikacije:

      1) znaš unapred koliko će vožnja da te košta (ne može da te prevari)
      2) jeftiniji je od taksista (a to mušterija želi)
      3) ne plaćaš gotovinom nego preko računa (komforno)
      4) mušterija ocenjuje vozača i vozač mušteriju (zaštićen si od bahatosti)

      1. Kod 90% beogradskih taksista se vožnja naručuje preko aplikacije i dobija se okvirni iznos cene vožnje koji nije obavezujući kao ni kod ove firme/udruženja ili kako već. Kod isto toliko taksista je moguće bezgotovinsko plaćanje. Što se tiče bahatosti i zaštite, štampa u zemljama u kojima postoji ovakva ili slična vrsta prevoza, je puna naslova o seksualnim i drugim napadima upravo tih „bezbednih“ vozača, a u nekim zemljama je čak i zabranjen rad zbog toga. Što se tiče dela oko JEFTINIJE vožnje, tako je i Uber vozio JEFTINIJE dok nije preuzeo veliki deo tržišta pa sada FLEKSIBILNO formira cenu i to U REALNOM VREMENU NA OSNOVU USLOVA NA TRŽIŠTU, što u prevodu znači da je prevoz najskuplji kada vam je najpotrebniji. Kada u nekom području postoji velika potražnja za vožnjom APLIKACIJA povećava cenu. Obzirom da uvek postoje oni koji će platiti i tu cenu, to garantuje samo vlasniku aplikacije da maksimalno naplati svaku svoju „uslugu“. Aplikacija vodi računa da uvek postoji neko slobodno vozilo time što POVEĆAVA PREDVIĐENU CENU koju vam ponudi, a vi prihvatite ili ne.

  2. Ovaj nije u vinklu, registruj se u ministarstvu za saobraćaj i nemoj pljuvati ministarku Zoranu nije ti ona nista kriva, a i nepripadate njenom resoru. Drzava je uredila taxi sluzba kakva treba da bude a CarGo izmislja novi zakon sve radi profita od 30 posto da uzmu svakom mucenom vozacu, priznajte vec ko ce se odreci 4000e dnevno kazite sta ste, deraci koze mucenicima sto rade 12h za vas. Sve tahi sluzbe imaju tablete a ne telefone ko vi rade na aplikaciju nista niste vi izmislili sem divljaka sto drzite kod vas.

  3. Kakva sprdnja ste vi kao kompanija…imate zakon ili ga poštujte ili ispaštajte!!!Taksista legalnih ima dovoljno koje možete da angažujete ali vas jedino interesuje profit pa zato angažujete neprofesionalce koji su opasnost u saobraćaju…Stvarno sprdnja jedna…

    1. „…angažujete neprofesionalce koji su opasnost u saobraćaju…“ Ajde ne lupetaj! Za B kategoriju nije potreban fakultet, a zamisli, moguće je i voziti do osam putnika pored vozača.

      1. Profesija je izraz kojim se opisuje nečiji posao, vokaciju ili zanimanje za čije je obavljanje potrebna specifično stručno obrazovanje i osposobljavanje. Osobe koje obavljaju takve poslove se nazivaju profesionalcima.

        1. I? Kakve to veze ima sa delom rečenice za koji sam ja izneo zamerku? Ne postoji ni jedan član, bilo kog zakona u Srbiji, u kome se tvrdi da je vozač B kategorije opasnost u saobraćaju ukoliko nije profesionalac. Inače, što se tiče „obrazovanja“ i „osposobljavanja“ taksista, nemojte me zasmejavati.

  4. Ovo je tekst koji opisuje stav koji imaju ljudi iz CarGo firđe. To je ok. Vidim komentare sa drugačijim stavovima, i to je ok. Moj stav je da država treba što manje da se meša u poslovanje privatnih kompanija, sem naravno kada se radi nešto što ugrožava druge ljude (kao što kod nas na građevini ljudi ginu svakodnevno), ili se pljačka itd. Zašto? Pa kad god država preuzme neki projekat, taj projekat propadne. Kad privatni preduzetnik preuzme neki projekat, šanse da uspe postaju mnogo veće. Govorim za sve države sveta, ne samo Srbiju. To je zato što država ne upravlja svojim sredstvima, kao privatni biznisi, već sredstvima svih nas, koje nisu stekli, zato se ne postupa sa njima kako treba. Sve korisne uređaje koje vidite, svu odeću i obuću, automobile… Sve to je napravio neki privatni biznis, ne državni. Čak, u americi, koja ima 50 država u sklopu, najbogatije su one gde su zakoni za regulaciju privatnih biznisa najopušteniji. To se dokazalo kroz istoriju iznova i iznova. To je činjenica, ne mišljenje. Zato je moj stav da ova zemlja ima najveće šanse za uspeh ako olabavi zakone za preduzetnike, ne ako ih stegne. Zato sam ovaj put na strani CarGo. Sada će neko reći da u skandinavskim zemljama država uspeva da bude glavni akter i da im cvetaju ruže, ali mislim da je svakome jasno da kod nas to ne uspeva, inače bi do sada svi iz vlade dali po tri puta otkaze zbog raznih afera koje su procurile u javnost. Tako da i dalje ostajeđ pri svom stavu.

    1. A evo kako je u Nemačkoj:
      Američka kompanija Uber godinama pokušava da razbije regulisano tržište taksi prevoza u Nemačkoj. Za sada bez uspeha. Nemački ministar saobraćaja i digitalne infrastrukture Alexander Dobrint kaže da se „trenutno ne pre

      1. Američka kompanija Uber godinama pokušava da razbije regulisano tržište taksi prevoza u Nemačkoj. Za sada bez uspeha. Nemački ministar saobraćaja i digitalne infrastrukture Alexander Dobrint kaže da se „trenutno ne predviđaju nikakve izmene pravila o prevozu putnika“. Takođe kaže: „Praksa licenciranja u skladu sa Zakonom o prevozu putnika GARANTUJE BEZBEDNOST I KVALITET PREVOZA PUTNIKA“.

  5. Vođenje automobila zaista ne treba biti zanat pogotovo ne zaštićeni zanat

  6. Gospodine AV, ne morate Vi da budete kao ZM, ali kao firma treate da poštujete zakone države u kojoj želite da radite. Slične kompanije u EU poštuju zakone i rade normalno. Jedino Vaša firma to ne želi. Kada se budete registrovali kod ministarstva saobraćaja i kada počnete da plaćate porez na taksi usluge niko Vas neće dirati. U zemljama zapadne demokratije NELOJALNA KONKURENCIJA je zabranjena.

  7. Ako je inovativno to što neko pronalazi rupe u zakonu, koje inače postoje u svim zakonima, onda je inovativno i to što zakonodavac pokušava da zatvori te rupe. LOGIČNO. Kada ne bi to uradio poslao bi svojevrsnu poruku svima koji bi na taj „inovativan“ način počeli da se bave raznim delatnostima. Tako bi trebalo da bude uvek, čim se primeti rupa u zakonu. Valjda su očekivali da se na to gleda kao na nestašluk vragolastog unučeta kada ukrade teglu slatkog sa ormana. Izgleda da su se malo zaigrali. Mimo zvaničnih službi obavljaju provere ispravosti vozila, estetski pregled, poznavanje grada, psiho test…, pitanje je dana kada će početi da izdaju vozačke dozvole, lične karte, pasoše… Pa građani to vole, kažu.

    1. Drugovi taksisti, i sada pokazujete svoju dobru organizaciju u zaštiti svog monopola. Država mora da nas zaštiti od svakog monopola, pa i vašeg.

  8. Samo je jedno pitanje na koje bi država trebala da nađe odgovor. Koliki porez je firma „Car go“ platila za sticanje imovine od deset miliona evra za ove četiri godine svog postojanja, s obzirom da je osnovana 2015.  sa osnivačkim ulogom od 100 dinara?
    I da li plaćaju poreze i doprinose za 1000 svojih  zaposlenih ?
    Samo da se podsetimo, Evropski sud pravde, u postupku protiv „Ubera“doneo presudu:
    „Stoga Sud ocjenjuje da treba smatrati da ta usluga posredovanja čini sastavni dio ukupne usluge čiji je glavni element usluga prijevoza i da se stoga ne može kvalificirati kao „usluga informacijskog društva”, nego kao „usluga na području prijevoza”.“ Da li ova presuda ima veze sa neplaćanjem poreza firmi poput „Ubera“ i uvođenjem u poreski sistem država Evropske unije? A to je ono što  ministarka Mihajlović uporno sugeriše.
    Na kraju da parafraziram Udruženje građana „CarGo“ :
    I hoću da bude više Zorana Mihajlović.

Ostavite komentar


Reakcije

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.