Nema zavere, brutalna marginalizacija Kragujevca i Šumadije je činjenica

Ostavite komentar


  1. Cinjenica su da kragujevac nije spojen autoputem, da nema obilaznicu i da su svi pristupni putevi kao iz srednjeg veka. Postaje besmisleno ziveti ovde. Industrije prakticno nema. Sve laz i obmana. Evo sada ce, samo sto nije poceo Simens i td. S godine prolaze.

  2. Ovo cudo i preletacicu treba po hitno vratiti u bosansku vukojebinu, pa nek tamo sa Milom resava drzavne probleme. Isto treba postupiti i sa Vucicem, i sa Vulinom, i sa Djukom, i sa onim kaktusom.

  3. Napredni nas kaznjavaju, zato sto nikada nisu dobili vecinu na izborima u KG. Preziveli smo Milosevica, prezivecemo i napredne! Ministarka treba da stidi, zbog neistina koje plasira javnosti!

  4. Mi smo taici dinastije Nikolic,a Toma se vozi od Beograda do Bajcetine helikipterom,ne treba mu put!

  5. Vazno da Dodik dobija pare i donacije. Pa vi Sumadinci i dalje glasajte za Vuciica.

  6. Država ulazi u novi projekat Moravskog koridora iako ima uradjenu polovinu veze Šumadijskog koridora od Lapova do Kragujevca.. Demokratska Stranka je 2010. u Prostornom Planu Srbije podržala pravac Moravskog koridora a Kragujevac je stavila u rang Jagodine , Ćuprije i Paraćina. Tada je poslanik ispred KG bio Saša Milenić koji je istovremeno glasao da se pare iz NIPa prebace pare za krak od Lapova do Kragujevca ali je takodje izglasao Prostorni Plan Srbije u kojem je Kragujevac sveden na nivo malog palanačkog grada. Ko hoće da sazna nešto šire o ovoj temi neka čita tekst dr Milanovića http://www.glassumadije.rs/sumadijski-koridor/ Sada je zbog tih ranije (2010.) definisanih prioriteta iz Prostornog Plana Srbije i Komisije Ministarstva za finansiranje od strane EU u kredite ušao taj pravac umesto severne obilaznice i pravac od Kragujevca do Čačka i država ulaže duplo veću sumu za novi koridor. Jedna greška povlači narednu . Umesto da država Srbija – Ministratstvoo GSI sada ispravi grešku koju su napravili stručnjaci DS tada članovi tima ortopeda Dulića na čelu sa rukovodiocem Prostornog Plana Srbije Borislavom Stojkovim koji je lično zaslužan za degradiranje Kragujevca , Ministarka Mihajlović pokreće finansiranje nove trase tzv Moravskog koridora, umesto da presumeri finansioranje i završi drugu polovinu veze koridora preko Kragujevca i to deonicu od Kragujevca do Čačka. Izgleda da je sujeta jača od startegije razvoja Srbije, jer kao da ne žele da nastavljaju posao prethodnika i tako pokažu da je i Verko Stevanović zaslužan za jednu polovinu. Sujeta Ministarke Zorane Mihajlović ili neznanje njenog tima državu košta dodatnih 400 000 000 evra .!!!

    1. Pročitao sam tekst dr Milanovića, sjajan stručnjak i analitičar, piše za POLITIKU ali bi DANAS mogao da ga pozove i sa njim uradi intervju za NASLOVNU stranu, jer je tema vrlo značajna za celu Šumadiju. Kragujevac je zaista zapostavljen a pare gradjana Srbije se zaista troše na nove Koridore bez završetka započetog koridora preko Kragujevca !!!

    2. Slazem se da je Kragujevac itekako zapostavljen novim planovima, i to je nedopustivo. Ali sa druge strane ne razumem Vasu kritiku Moravskog koridora. Sa stanovista mene iz Cacka, ali verovatno i stanovnika Uzica, Kraljeva, Krusevca i Nisa, ovaj koridor koji povezuje pet gradova je mnogo bitniji od povezivanja Cacka sa jednim gradom. Ako je Kragujevac u poslednjih 5-6 godina zapostavljen, veza zapadna-jugoistocna Srbija je zapostavljena decenijama. Nama do Nisa treba tri sata automobilom. Autobusi zbog ocajne veze gotovo i da ne saobracaju.
      Mislim da brza veza Kragujevca sa koridorima 10 i 11 treba da postoji, ali daleko od toga da ima vecu vaznost od povezivanja Nisa, Krusevca i Kraljeva sa koridorom 11.

Ostavite komentar


Reakcije

Naslovna strana

27. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.