autobusFoto: Beta/Milan Timotić

Gradska vlast u razmaku od samo deset dana raspisala je dva tendera za promociju javnog prevoza u Beogradu za filmove i vizuale u ukupnoj vrednosti od preko milion evra. U isto vreme je poništila tender za kupovinu novih trolejbusa, jer je procena vrednosti bila loša, a javila se samo „Škoda“. Postupak za kupovinu tramvaja, koji su najavljeni još pre više od godinu dana, arhiviran je u Vesićevoj „fioci zaborava“.

Dakle, građani će i dalje da se voze rasklimanim autobusima bez klime, čekati na prepune tramvaje i trolejbuse, ali valjda treba da im bude toplo oko srca ako vide vizual dživdžana ili neko drugo „modernije“ rešenje, a ta toplina „ima da košta, koliko košta – gala“. Gradska vlast možda želi da stvori virtuelnu stvarnost videima po principu verujte više nama, nego sebi, jer je nesposobna i nezainteresovana za bilo šta drugo.

Pre promocije javnog prevoza, potrebno je unaprediti onaj njegov deo koji ljudi mogu da vide i osete – da vozila budu čista, bezbedna, klimatizovana i kvalitetna. Kada gradski prevoz dođe do tog nivoa, Beograđani će ga koristiti više, jer će im biti mnogo lakše i isplativije da se njime kreću po gradu. Do tada, ovakve promocije služe samo za punjenje džepova izabranim učesnicima, bliskim vlasti, dok nam javni gradski prevoz ostaje loš i neefikasan.

Autorka je predsednica Gradskog odbora Beograd Stranke slobode i pravde

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari