Dnevni list Danas intenzivno se pridružuje propagandnim medijima koji otvoreno podržavaju kampanju jednog predsedničkog kandidata, a cenzurišu, ignorišu, napadaju i lažno predstavljaju Sašu Radulovića, predsedničkog kandidata “Dosta je bilo”, saopšteno je iz tog pokreta.
Saopštenje prenosimo u celosti:
“Danas” je u okviru dnevnog dodatka “Izborna groznica” objavio krajnje tendencioznu, ali i potpuno besmislenu analizu “aktivnosti predsedničkih kandidata na društvenoj mreži Fejsbuk” agencije Kliping sa ciljem da se predsednički kandidat DJB, koji je pokret DJB uveo u Skupštinu upravo zahvaljujući društvenim mrežama, i uprkos medijskom mraku, cenzuri i blaćenju, prikaže kao neko ko na Fejsbuku nije zastupljen. Stvarno svašta!“, navodi se u saopštenju DJB.
Analiza aktivnosti koje list “Danas” treba da se stidi ne uključuje, potpuno neverovatno, veoma posećenu Fejsbuk stranicu Dosta je bilo i jedinu putem koje DJB vodi predsedničku kampanju svog kandidata Saše Radulovića, a koja u ovom trenutku broji tačno 102.039 pratilaca. Saša Radulović ne samo da se nije našao u samom vrhu liste, a morao je, nego ga na listi uopšte i – nema! I ne smo što ga na listi nema, nego je analitičar “vispreno” zaključio da na Fejsbuku nije zastupljen!
Dnevni list “Danas” ovim namerno ili nečuveno neprofesionalno stvara lažnu sliku aktivnosti na Fejsbuku predsedničkog kandidata Saše Radulovića. Pokret Dosta je bilo osvojio je 227.626 glasova na izborima 2016. godine isključivo zahvaljujući aktivnostima na društvenim mrežama, i po tome postao poznat u javnosti, što je činjenica koju dnevni list “Danas” namerno ignoriše pošto bi bilo potpuno neverovatno da to ne zna ili da se “pravi blesav”.
Da su se dnevni list Danas i agencija Kliping barem malo potrudili i pozvali nas da pitaju, saznali bi i da je stranica Dosta je bilo u poslednjih nedelju dana imala tačno 393.486 interakcija sa ljudima koji je prate, što nas postavlja na čelo ove liste na kojoj se zlom namerom ili grubom greškom nije našao naš predsednički kandidat.
Ovakav vid tendecioznih, neprofesionalnih, besmislenih analiza iz kojih se amputira najjači kandidat opozicije i najveći Vučićev protivnik je nedopustiv. Saša Radulović i Dosta je bilo samo na Fejsbuku stižu do višetruko većeg broja građana Srbije nego dnevni list Danas i zato apelujemo da ovaj dnevni list ubuduće prvo primi k znanju da Saša Radulović predsedničku kampanju vodi na Fejsbuk stranici pokreta čiji je kandidat, a zatim da adekvatno izvesti o zastupljenosti Saše Radulovića na društvenim mrežama. Da ne govorimo o tome da bi dobra analiza koja ima stvarnu nameru da objektivno izvesti javnost o aktvnostima, odnosno popularnosti predsedničkih kandidata na društvenim mrežama, morala da uključi makar još i Tviter.
Nadamo se da će dnevni list “Danas” promeniti stav ili pak ispraviti ovu grubu grešku koja lažno prikazuje predsedničkog kandidata DJB Sašu Radulovića. Da će početi objektivno da izveštava o kampanji Saše Radulovića. U protivnom, pokret će pisati saopštenja i reakcije sa kojima će interakciju imati gotovo 400 hiljada ljudi nedeljno na našoj FB stranici. Inače, tiraž Danasa je između 23.000 i 25.000 primerak“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.