Istraživanja pokazuju da štampane listove i televiziju u Srbiji prati uglavnom starija publika, što govori da medijske kuće u našoj zemlji treba više da rade na približavanju sadržaji mladima, smatra menadžer za Srbiju i Zapadni Balkan Dojče Vele Akademije Klaus Dahman.
Dahman, koji je u trećoj godini projekta „Mladi mediji – mediji za mlade i sa mladima“ koji se bavi unapređenjem medijskih sadržaja za mlade u Srbiji, posetio je redakciju Danasa i upoznao se sa našim načinom rada.
„Divim vam se što ste ostali da se bavite novinarstvom u Srbiji i što istrajavate u objektivnom informisanju i pored teških uslova“, rekao je on.
On je u razgovoru sa novinarima Danasa uporedio medije u Nemačkoj, i njihove pokušaje da se približe mladim ljudima, sa medijima u Srbiji.
Smatra da veliki potencijal, kada je reč o medijima i mladoj populaciji, leži u onlajn sferi, na društvenim mrežama kao i na YouTube platformi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.