Na sedmom svetskom takmičenju u rešavanju poslovne studije slučaja „Belgrade Business International Case Competition 2019“ (BBICC), održanom na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, pobedio je tim kanadskog univerziteta Wilfrid Laurier University, saopštili su danas organizatori.
Drugo mesto osvojio je University of Porto iz Portugala, dok je treće mesto osvojio tim kanadskog univerzitet Concordia University.
Na takmičenju je učestvovalo ukupno 20 studentskih timova.
Studentkinja Univerziteta na Floridi Ophir Rotem dobila je priznanje najboljeg prezentera takmičenja.
Predstavnici prestižnih univerziteta i poslovnih škola iz 13 zemalja, među kojima su SAD, Australija, Rusija, Švajcarska, Kina i Tajland, takmičilo se od 7. do 13. aprila u rešavanju tri studije slučaja za tri različite kompanije iz Srbije.
Kompanija TeleGroup je učesnicima dala zadatak da istraže različite upotrebe inovativnog sistema za praćenje ljudi i poslovnih sredstava, a studenti su pored ostalog dobili zadatak da definišu strateški i izvršni plan tog biznis modela.
Kompanija Koka-kola je studentima dala zadatak da odrede brend strategiju za njihovo novo piće na biljnoj bazi, koje je nedavno lansirano na tržišta u centralnoj i istočnoj Evropi, dok je kompanija Saga zadala takmičarima zadatak da definišu strategiju za ulazak jednog od njihovih softverskih rešenja na odabrano inostrano tržište.
Priliku da organizuje takmičenje Fakultet organizacionih nauka je dobio na osnovu rezultata koje su studenti beogradskog univerziteta i članovi studentske menadžment konsalting organizacije Case Study Club ostvarili na svetskim takmičenjima u rešavanju poslovnih studija slučaja širom sveta i zahvaljujući uspešno organizovanom BBICC takmičenju prethodnih godina.
BBICC je rangiran u top 10 najboljih takmičenja ovog karaktera u čitavom svetu, po kriterijumima Univerziteta u Oklandu, pionira u oblasti studije slučaja.
Organizatori takmičenja podsećaju da je praktično iskustvo i učenje na realnim primerima iz prakse neophodno da bi studenti bolje razumeli šta ih čeka na budućem radnom mestu i da bi se kasnije bolje snašli u radnom okruženju.
Studija slučaja je interaktivna metoda učenja nastala na Univerzitetu Harvard, a primenjuje se u raznim granama nauke poput medicine, prava, ali i u biznisu. Studija slučaja predstavlja problem ili izazov jedne organizacije koji studenti treba da reše.
U svetu se već godinama aktivno primenjuje metodologija poslovne studije slučaja, a Fakultet organizacionih nauka je na ovaj način uspeo da uvede inovaciju u tradicionalni način obrazovanja u Srbiji i postao pionir uvođenja te metodologije u redovnu nastavu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.