Koridori Srbije saopštili su danas da je to što je njihov direktor Zoran Babić u saobraćajnoj nesreći kod Doljevca bio u automobilu bugarske firme Trejs, koja je jedan od izvođača radova na Koridoru 10, „uobičajena praksa u međunarodnim ugovorima u celoj Evropi i svetu“.
Prema toj ugovornoj obavezi, izvođači su dužni da obezbede opremu i vozila za potrebe investitora i inženjera (nadzornog organa), a u cilju realizacije projekta, objasnili su Koridori Srbije. To javno preduzeće ističe da predstavnici investitora i inženjera tu opremu i vozila koriste tokom cele realizacije projekta, „a oni potom postaju vlasništvo investitora tek po završetku svih radova i okončanju ugovora“.
Koridori Srbije demantovali su da je automobil koji je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi imao rotaciona svetla i policijske „blinkere“, navodeći da nijedno vozilo koje im je na raspolaganju to ne poseduje. To javno preduzeće je, izjavljujući saučešće porodici nastradale žene, apelovalo da se ta teška saobraćajna nezgoda ne zloupotrebljava i ne koristi u političke svrhe.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.