Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture nikada nije vodilo, niti će voditi bilo kakvu kampanju protiv bilo kog privrednog društva, saopšteno je iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture a povodom „iznetih neistinitih tvrdnji o navodnim pritiscima Ministarstva na kompaniju Car go“.
Insistiranje na sprovođenju zakona se ne može smatrati bilo kakvom vrstom pritiska, ističe se u saopštenju.
Kako se dodaje, ukoliko zakoni važe za sve privredne subjekte u oblasti transporta, ne vidimo nijedan razlog zbog kog bi privredno društvo ”Car go” bilo izuzetak.
Sve mere koje nadležni organi u postupku kontrole mogu primenjivati, uključujući institut ”anonimnog korisnika”, predstavljaju zakonom propisana rešenja, a ne sprovođenje bilo čije lične volje, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja.
Mišljenja na nacrt prethodnih izmena zakona Komisije za zaštitu konkurencije, Republičkog sekretarijata za zakonodavstvo i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija u proceduri pripreme zakona analizirana su i argumentovano pobijena od strane specijalizovanih službi ministarstva, kao vrsta primedbi koje ne stoje pre svega sa aspekta struke, o čemu je u pisanoj formi obavešten i Republički sekretarijat za zakonodavstvo, navode iz Ministarstva.
Nepoznavanje i pojednostavljeno shvatanje načina funkcionisanja državnih organa i pritisak na državne organe koju konstantnim medijskim kampanjama vrši privredno društvo ”Car go”, kako bi se omogućilo njihovo nezakonito poslovanje, najbolji je dokaz da je Republika Srbija uredila oblast transporta i da više u toj oblasti nije moguće zloupotrebljavati pojedine oblike prevoza putnika i neovlašćeno obavljati delatnost, bez sankcija.
Kada se već obraćaju stranim ambasadama i Delegaciji EU, vlasnici privrednog društva ”Car go” trebalo bi da poseduju minimum savesti i poštenja i uporede svoje poslovanje sa presudom Evropskog suda pravde, koja nedvosmisleno ukazuje na to da se vrste usluga koje se pružaju na način na koji posluje i privredno društvo ”Car go” ne smatraju u EU uslugom pružanja informacionih ili ”inovativnih” tehnolgija, već čistom saobraćajnom uslugom, koja se mora uskladiti sa nacionalnim propisima transporta svake zemlje. Srbija ne predstavlja izuzetak od ove EU prakse, zaključuje se u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.