Bio jednom jedan Maksi

Ostavite komentar


  1. Vrlodobar tekst. Dodao bih odličnoj analizi nekoliko pokazatelja: Maxi (Delez) se uljuljuškao u udobnu poziciju bez ozbiljne konkurencije i nije radio na sebi; dozvolio je, dalje, da popunjava markete na lokalu po stranačkoj liniji, što ga je dodatno urušilo, i na kraju, kupce je tretirao kao da imaju obavezu da kupuju u Maksiju, što će reći, jedan potpuno pasivan odnos prema tržištu. Danas da plasira više ovakvih konkretnih tekstova.

  2. Mislim da tekst ne barata sa dovoljno informacija.Kao prvo,Ahold Delhaize,je pretezno holandska firma,sa Holandjaninom na celu,posto ste propustili da ukazate na spajanje.Kao drugo,i ranije ste imali ljude koji rade sa osnovnom skolom i dobijali prefiks u ugovoru Pomoćni.Vremenom su se plate izjednacile sa ljudima koji imaju vise obrazovanje,jer na operativnim pozicijama ne ocenjujete skolu,vec uslugu.Kao trece,za sta ste u pravu,jeste da ako hocete uslugu,i da budete prepoznatljivi,onda morate da je platite najvise na trzistu jer je to diferencijacija.Kao cetvrto,ljudi koji spremni vise stvari da rade su placeni od ostalih koji ne zele 100.000 vise na godisnjem nivou.
    Ono sto je oduvek bilo,samo je legalizovano jer su postojali ugovori sa osnovnom skolom,ali kad neko neupucen to cita onda tako ispadne tekst

  3. Da MAXI cene a minimalne zarade radnicima… Možda da razmisle o tome da povećaju plate, ima ko da radi al neće za Dž’..

  4. Od koga su kupili kompaniju,tako će i da završe.
    Redovi na max 2 kase u najvećoj gužvi i visoka marža.Uskoro će da prodaju hleb,mleko i žvake.

  5. Prica o kvalitetu usluge u samoposluzi mi je smesna. Vise me interesuje kvalitet namirnica koje se nude potrosacu. Posto smo evropska sirotinja onda nam nude jeftinu robu sa kvalitetom koji odgovara ceni

  6. Njima je jedan od konsultanata bio „stručnjak“, profesor, doktor sa ekonomskog. Ali pustili smo i takve da nam decu uče. Na stranu što nije odavde a uživa sve privilegije.

  7. Biju po ušima sa cenama. Jedino imaju sreće što Lidlovih prodavnica nema na svakom koraku, kao Maxija, inače bi pukli ko guma.

  8. Jedini način da se kazne lanci samoposluga je da ih ne posećujete više. U mojem gradu postoje više njih, a ne znam kojeg više ne podnosim, što zbog nerealno visokih cena, što zbog užasnog odnosa prema zaposlenima.
    Zato me ne mrzi da bar jednom mesečno odem u susedni grad koji je udaljen 30-ak km i kupim sve što mi treba u tamošnjem Lidlu gde praktično uštedim bar 30%.
    Znam, gorivo košta, ali bar ovim lokalnim izrabljivačima nisam ostavio novac.

  9. Bravo. Lep tekst. Niste ni svesni koje je rasulo u Delezu, a sve zbog losih poteza glavnih menadzera. Radnici su nezadovoljni i odlaze. Ostaju samo oni koji trenutno nemaju gde. A glavni menadzeri biraju kratkorocne ciljeve zato sto je pitanje dana kada ce dobiti otkaz, pa bolje da uzmu jos neku platu i neki bonus, grabi dok traje. Tom logikom se vode.

  10. U maksi idem zbog kvaliteta i ponude. Kada god mogu, izbegnem ga, i odem u Lidl. Zadsto?
    1. Uvek ali uvek imaju sitno
    2. Nema kokodakanja sa poznatim musterijama, cerekanja i tracarenja uz kucanje kao spori film da bi razgovor sto duze trajao
    3. Mali monitor okrenut ka kupcu koji u svakom momentu vidi sta mu se kuca i pi kojoj ceni
    4. Gotovi slu racun dobijemza 12 seku ndi
    5. Nema gnjilih jabuka, sparusenih narandzi, blatnjavog krompira, ulubljenih konzervi, polomljenih cokolada, niti mi se ikada dedilo da je npr nova tura narandzi homogeno izmesana sa turom od pre 5 dana
    6. Cena na polici uvek je cena na racunu
    7. Radnici su vrlo ljubazni, brzi i ekspeditivni
    8. Kvalitet robe je izuzetan
    9. Cene su odlicne
    10. Sve je cisto, roba uvek slozena, nema trikova tipa prvom prouzvodu na rafu istice rok, a svi ostali iza su sa dobrim rokom
    Tako da, bitka se ne dobija cenama.

  11. Osnovni razlog nije slaba konkurentnost Maksija, već nedostatak radne snage u Srbiji. Isti ovaj problem, u perspektivi. očekuje i Lidl. U oba slučaja, pogrešno je poistovećivati visinu zarade i stručnu spremu. U privredi ne postoje „platni razredi“ po osnovu stručne spreme, već po osnovu pozicije i radnog mesta. Ovaj „mutant“ je zaostavština komunizma, i on se u razvijenom svetu rešava interno, na nivou kompanija, a u skladu sa njihovim unutrašnjim potrebama i standardima.

  12. Baš interesantno, izgleda da samo ja volim izbor ponude u Maxi-ju.
    Meso je uvek sveže, ne smrdi kao iz pomenutog Lidla. Tamo više ni za dž ne bih uzela sveže meso!
    Veliki izbor proizvođača za prehrambene proizvode, hemiju, veliki izbor „zdrave hrane“ koja je prilagođena i osobama sa alergijama.
    U Kiflu toga nema, samo kad je na nedeljnoj akciji, tamo ne postoji gluten free brašno, testenina, keks, proizvodi bez laktoze…
    U Lidlu je jedino super stvar što na kasi stvarno sve leti!
    Što se tiče voća i povrća, pa to mi je boljka kod skoro svih prodavnica, pa ih obiđem više (Idea i Roda su najgore)!
    U Lidlu ne možeš da se okreneš od gužve kupaca, radnika, paleta i kutija. Mislim svaka čast tim radnicima, ali meni tamo nije komforno i vrlo je stresno za razgledanje…

  13. Aleksandre, pošto toliko hvalite Lidl,jeste li se možda informisali koja je minimalna stručna sprema za kasire u Lidl-u…
    Možda ste se informisali i o visini zarade u IDEA i Merkator, i Roda prodavnicama. Ah, da oni se bave drugim problemima.
    O Univer prodavnicama i njihovim slobodnim danima i uslovima rada…
    Očigledno da niste.
    Blati se Delhaize, pa da i Vi nešto napišete…
    Jadno…

  14. Možete pisati šta hoćete. Istina je da su Maxi radnje najbolje. Asortiman odličan, cene mnogo bolje u odnosu na Ideu, Aman, Univer i ostale. Lidl je ok za alat i neku garderobu ali im je ostali asortiman jadan i večito je gužva na kasama. Nisu ni blizu Maxi-ju.
    Pitao sam ljude koji tamo rade, nije istina to što pišete.
    I dalje ću uvek kupovati kod njih jer im je meso odlično i ne smrdi kao u Lidlu i imaju odlične mesare!
    Radnici su im super, sigurno zaslužuju veću platu ali ni kod ostalih nije bolja plata. Tako da vam je bez veze ova priča.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.