Er Srbija: Ima li pilota u avionu?

Ostavite komentar


  1. Glavni problem AirSerbia je u ceni mesecnog najma aviona,koji je daleko veci od trzisnog.
    Etihad nema razloga da brine sta ce sa viskom aviona u trenutnoj situaciji kad je rad kompanija sveden na minimum.

    1. Mozda bi mogli da nastave sa transportom robe za poštu kao fedex i dhl (koji uzimaju puno para tokom pandemije).

  2. Stari dobri jat? Kome je jat bio dobar sa stotinama miliona gubitaka koje se jos otplacuju, sa pozajmljenim avionima iz Bugarske, sa losom uslugom, kasnjenjima i kompanijom bez ikakvog plana i cilja? Ajde stari jat, ali dobrim ga moze nazvati samo neko ko je o objektivnom novinarstvu citao iz novina.

    1. Stari dobri je nazvan baš zbog toga što nije dobar i nije valjao. Čitaj između redova.

  3. Sve Ali bukvalno sve cega se ova vlast dotakne uniste, Sam ugovor sa etihadom je veoma stetan po Srbiju od Samog starta, pozajmili novac a patneri PA ba osnovu pozajmljenog novca postal vlasnici 49%,najobicniji kriminalci.

  4. ko god se razume u vazdusni saobracaj je od pocetka znao da ce ovako i biti. Ali ne pitaju se strucnjaci vec iskljucivo politicari i kriminalci. Cilj ujedinjenja je i bio mogucnost da se operu neki USD, a ne da se kompanija podigne na neki nivo. Cak je sam potomak Engleskih kriminalaca iz Australije rekao na pitanje sta je Etihad doneo u Air Serbiu, da su doneli „kulturu“, tj nista. Cilj nasih gramzivih politicara je i bio sem ugradnje u sve muljacine, da se i uzme kredit, od banke na cijem je celu „jedan drug“ i koji su za kapitalne investicije cak odobravali 0,2% kamate sto su reklamirali na bilbordina sirom UAE, tako da se postavlja logicno pitanje gde i kako zavrsava razlika od 7,x%, koha na 120 milona USD nije mali prihod. Resenje postoji po Svajcarskom receptu Swissaira, da se proglasi bankrot, izbace Arapi iz posla, kompanija ionako nema nikakvih nekretnina a ni vrednih „pokretnina“ da bi se naplatio dug poveriocima, i paralelno se osnuje nova kompanija koja vec postoji pod imenom Aviolet, koja bi nastavila da radi bez opterecenja. Cak bi i Jat Airways da ga nisu politicke stranke unistile bolje radio bez Arapa.

  5. Ljudi, kada će te shvatiti ( a pišem godinama u komentarima) da Etihad nije ništa drugo sem produžene ruke Emirata za uništavanje konkurencije u Evropi i usisavanje para iz kompanija “ partnera“. Pitajte se za čiji račun su došli u Srbiju ti VELIKI PRIJATELJI našeg gospodina predsednika.

  6. To nije bilo nikakvo stratesko partnerstvo vec masina za pranje para trgovaca oruzja iz emirata koji su radili sve po proceduri globalista.Sto se tice strucnjaka iz vazduhoplovstva to su bili uglavnom nestrucni manipulatori koji se niusta osim lopovluka nisu razumeli.Hogan je radio u prestavnistvu JATa u Australiji i kao takav isteran zbog lopovluka.Zivi svedok je Rade Milanovic tadasni sef predstavnistva.Sto se tice polupismenog Kondica lickog srbina sa kupljenim kursevima turizmologa osim galame vike i zastrasivanja zaposlenih drugo nista naravno osim lopovluka nista nije znao. Miselji nekadasnji kopilot u pokusaju u Jatu gledao je kako da otera sve strucne kadrove i skolovane pilote kako bi mogao sa svojim skromnim znanjem da obavlja funkciju izvrsnog direktora Air Serbije.Kako su se posvadjali oko raspodele plena Avio leta Kondic ga je oterao iz Air Serbie.Zajedno sa Nikolicem direktorom letackih poslova kupili su konpaniju Slovakia air.Pogodite od kojeg novca.Ako se nekada otvori postupak pred nadleznim sudovima.Dokazace se jedna od pljacki veka.

  7. Ovaj tekst je tekat iz plejade“trla baba lan da joj prođe dan“! Pitanje razvoja avio sabraćaja je, kao i sve drugo, političko a ne ekonomsko! Ko ti kada dozvoli radiš a kad misle da je dosta propadneš! Naravno uz ekonomske“ ekspertize“ kuke i motike, koje trebaju da budu paravan političkim igrama!! Samo to i ništa više

  8. Napisano rečnikom koji svako može da razume, bez dvosmislenih, politički obojenih fraza koje orave maglu bežeći od istine, i što bi naš nsrod rekao:”Jasno k’o šamar”

    1. Napokon jedan objektivan i neostrašćen novinar koji poznaje Air Serbia. Odlična analiza…

Ostavite komentar


Dijalog

15 minuta najglasnije tišine 6

15 minuta najglasnije tišine

Više od 100.000 građana u nedelju, 22. decembra, blokiralo je kružni tok Slavija u Beogradu sa kog je u pola pet popodne odjeknula zaglušujuća tišina.

Naslovna strana

24. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.