Kakav uspeh, imamo auto-put!

Ostavite komentar


  1. Sine,moram da ti kažem da si debil.
    Obično to nikome ne govorim,ali ovaj put moram,jer si zaista preterao !
    Znaš,mlad si,batali politiku … jebeš i jedne i druge … nemoj da sereš gluposti o sopstvenom narodu zarad opozicije

    1. Ma bravo, mlad je, ima muda, sta je problem? Sto sere? Pa svi nas posrase, od moje mladosti 1990 do danas. I ti bi da on malo cuti? Ma da bre, da ga malo posaljemo na ratiste, kao mene sa 19 godina? Ajde bre ne jedite vise, i pustite jednom mladju generaciju danizabere svoju buducnost. Pogresice? Pa sta? Od 1990 do danas mnogi su gresili, i dalje grese, pa neka i oni pogrese. I ne s… vise.

    2. Pr. Nemojte bre, 80 km puta koji ide i do Kine i Rusije. Pa ako vi to ne vidite ima ko vidi. Ovi sto ne vide da je Car go, naucice neko pameti.

    3. DR MRTI SI TOLIKO GLUP DA BADAVA JEDES HLEB. IZVADI GLAVU IZ VUCICEVOG DUPETA DA BI VIDEO STVARNOST .

  2. Lepoje to, dobro je to, ali… dajte nam pravo i realno stanje naše ekonomije, dajte nam stvarni podatak koliko je ova država zadužena – pa se onda hvalite auto putevima. Ko će i koli ko dugo otplaćivati kredite za te auto puteve. Još jedna interesantna stvar ( moje skromno mišljenje) zar je ovako površinski maloj državi potrebno toliko auto puteva, pa čak i onaj ka Prištini

    1. Realno stanje ekonomije? Kada je AV „pobedio“ na izborima 2012. ovi pre njega (pljačkaši, lopovi, raspikuće, …) ostaviše mu spoljni dug Srbije od 12,5 milijardi $. Danas je spoljni dug oko 26 milijardi $. Uzimanje „povoljnih“ kredita se i dalje nastavlja.

      1. Evo samo nekih realnih pokazatelja stanja vezanih za poljoprivredu, poređenje 2011. sa 2018. godinom:
        Nafta bila 95 dinara, pa 165, kukuruz se plaćao 24 dinara, pa 2018. 16,70 dinara, pšenica bila 28 dinara, pa 2018. 17,70 dinara, maline 2011. se plaćele 235 dinara, a 2018. 8o dinara, subvencije po hektaru 2011. bile 14 000 dinara, a 2018. 4000 dinara. Ko nije razumeo, neka potraži stručnu medicinsku pomoć.

    2. Prvo: Srbija nije mala zemlja, i ovako okrnjena, bez Kosova, i dalje je najveca bivsa republika SFRJ. Drugo: potrebni su autoputevi, ako ne zbog naseg stanovnistva i privrede, onda zbog evropskog tranzitnog saobracaja. I ako stvarno zelimo da budemo deo EU, moramo napraviti te magistralne evropske pravce. To od nas, izmedju ostalog, i sama EU ocekuje. Uzimamo kredite i gradimo, a vracacemo svi zajedno u buducnosti. To ti je prica, progutaj, svari… Niko ti je nece poseceriti. I istrazi koliko se Hrvatska zaduzila za svoje, moram da primetim, odlicne puteve koje je izgradila.

  3. Ja mislim da je Vučić naredio RTS- u da ceo dan prenosi Vučićevo otvaranje autoputa, a ostale televizije sa nacionalnom frekvencijom su se uključile.
    Svi režimski tabloidi su na prvoj strani objavili fotografije predsednika na autoputu, to je sa jedne strane marketing, a sa druge Vučićeva opsednutost svojom “ veličinom.

  4. Naravno da su nam novi, bolji putevi neophodni, ali mi nije jasno zašto zahvalnost za njihovu izgradnju svi iskazuju Vučiću lično. Nije on iz svog džepa platio izgradnju istih, već je sve plaćeno našim novcem, iz budžeta, ili iz kredita, koje ćemo opet mi kao narod vraćati. Moramo da shvatimo da su političari tu zbog naroda, u službi naroda i da su za svoj posao debelo plaćeni. Zar treba da ih ljubimo u d… za svaki dinar koji nisu ukrali, već su ga uložili u ono u šta se i inače trebalo ulagati? Ovde je zaista čitav sistem postavljen naopako i ne vidim dovoljno dobrog kandidata ili kandidate koji će ga konačno, jednom za svagda, pravilno ustrojiti.

    1. Neko je ovde, čini mi se juče, napisao jednu duhovitu misao apropo ovoga o čemu Vi pišete koja (parafraziram) glasi: svi ovi izlivi zahvalnosti Njemu za nešto mu dođe isto kao kada bi bankomatu aplaudirali ili ga ljubili nakon što nam je dao naš novac. Sistem vrednosti je ovde odavna misaona imenica i on je na krajnjim marginama ovog posrnulog, po svemu, društva.

    2. Kroz ta ulaganja se najviše i krade… Ne ulažu oni da bi nama bilo bolje, nego da bi klepili što više dok su na vlasti… Na svaki km autoputa uzmu bar polovinu… Mislite i o tome… I da, mi to vraćamo

  5. A kada će se otvoriti neki autoput u Banatu, gde su mnogo veći gradovi nego u Užoj Srbiji na primer Zrenjanin, Vršac, Pančevo, Kikinda. Kada će biti probijen tunel ispod Fruške Gore, da se više ne klajka preko Iriškog venca do Iriga i Rume, kao u Srednjem veku…

    1. Banat zaobidjen u svim planovima. Bas kao i prestonica Srbije – Kragujevac. Sad ce da prave i put „Vozd Karadjordje“ – Arandjelovac – Mladenovac – Bor sa krakom Topola – Raca – autoput. Opet se zaobilazi Kragujevac.Aa Zoranahhhh rece da nema „sumadijske zavere“. DOKLE ce Kragujevac, kao i Banat da bude „u slepom crevu“?

      1. Svaki put ce ga zaobici. Mi iz Mladenovca od Beograda nemamo nista, osim stocsmo blizu pa svako jutro nas 20.000 putuje za BG na posao. A Sumadija? Mladenovac, Arandjelivac, Topola, Kragujevac… nikada nece biti u prvom planu Beograda. Samo lazu za tah auto put, jer od Mladenivca do Arandjelovca treba 25 minuta voznje, do Topole isto. Sta ce nam auto put? Bolje neka otvore nesto da ljudi rade, umesto sto se pola Mladenovca svako jutri svercuje po autobusima do Beograda.

    2. Potpisujem. A kada će se obnoviti regionalni putevi u Sremu, koji ovako razvaljeni ni za Turaka nisu bili. Kamo sreće da ostasmo pod Marijom Terezijom. Gde bi nam kraj bio.

      1. B R A V O za komentar !!!! BTW po EU normama ovo NIJE „highway“ nego „Motorway“.Prevedeno: NIJE AUTOPUT!!!!

        1. Gde si nasao te norme, voleo bih da vidim. Terminologija koju koristis je amerika. Nemacki izraz je AB, i ovo je po nemackim standardima autoput. BS, magistralni put nema zaustavnu traku i fizicku barijeru izmedju surotnih traka kojima se odvija saobracaj. Mislim da nisi ni vozio po Evropi, a kamoli citao njihove „norme“.

        2. Evo trideset i jednu godinu zivim u Velikoj Britaniji i nisam znao do sada da svi oni autoputevi koje tamo nazivaju MOTORWAY to u stvari i nisu.Bolje se ti ipak drzi podalje od tvog prevodjenja(sem ovaca preko potoka).

    1. Krstiti put po Milošu LJIGAVOM što ubi kuma na spavanju znači da je taj put UKLET kao magistrala smrti .

  6. Нема горе државе у Европи. Мислим да смо раме уз раме, са Корејом. У Сербији Републици, народ с вођом има дил, водиће их, доживотно, Вучић Аца Ал Де Бил! Машала!

  7. Grandiozan uspeh.Za 7 godina izgradjeno je 55 km auto-puta koridora 11.Znaci neverovatnih 8 km godisnje.Kako 55 km.LJig-Preljina zapocet u mandatu prethodne vlasti i pusten u saobracaj pre tri godine.Deonica Ub-Lajkovac 12km izgradjena 2013.g.Medjutim tema o kojoj se malo pise ,a tice se svih nas je cena ovih puteva,koja se ugovara bez tendera,a sto ce pasti na nasu grbacu.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.