Godine dranja

Ostavite komentar


  1. I, nigde ne napomenu autor ovoga clanka da sve ovo sto napisa, a sto nas nervira i ide na zivce, odavna vlada u naprednim drzavama, tj. na Zapadu odakle stize do nas na brdovitom Balkanu. Sve ovo ,,kreveljenje,, ,,urlikanje,, ,,zgusnjavanje ,,zvuka,, i jos mnogo gorega, su tekovine tog naprednog drustva kojeg svet ostali sledi, pa i mi. Tako da gospodin nije u pravu kad te ,,novotarijr,, pripisuje nama , i da se to samo ovde u Srbiji tako radi. E, pa niste u pravu, pa taman da ste bog otac!

    1. I to je tačno. Sa zapada je stigla ta dreka, rijaliti i slične gluposti. Ali ni istok nije u boljoj situaciji. Na zapadu barem možeš na nekim izborima da promeniš nešto, na istoku gde smo i mi ne. U Americi je limitirana vlast predsednika na dva mandata, posle toga on je politička prošlost. Kod nas može da vlada koliko hoće, odn. dok ga ne uhvate u krađi glasova. Itd.

      1. Pa kad Trampa koji je mocniji od Vucica mogu da izvedu pred sud znaci da sistem bar donekle funkcionise, a nama sluze institucije za ukras. Dok Vucic ne naredi da se posalje policija u Sid, nista od toga. Pa jbm mu …. hoce od njega zavisiti i koliko ce se vekni hleba praviti….

    2. nebitno je cija su izmisljotina,iritirajuce su.Preglasne,predugacke.Obicno promenim program da ih izbegnem pa zaboravim na emisiju koju sam gledala.To dozivlavam kao terorisanje gledalaca.

    3. A kao vi ste Bog otac, pa ste u pravu?
      Živim 30 god na tom zapadu. Nije to tako kako vi objasnjavate. Ovakva vašarska atmosfera u društvu ne postoji na zapadu. Novinar je 100% u pravu.

  2. Stravično me nervira dranje reklama. Naročito kada na Pinku posle filma vrisne marketing ili bar najava sledećeg. Kod mene može samo jednom. Takvi kanali dolaze na crnu listu i preskaču se. Možda ostanem bez gledljivih kanala? Neka. I dalje imam you tube. Kod mene se Pinkovi kanali, koji prednjače u urlikanju, gledaju samo kad ih gosti aktiviraju. I to ću da ukinem. Neka gledaju Pink kod svoje kuće.

  3. ja bih išao korak dalje i sve to nazvao “elektromagnetskim zagađenjem“, jer nije to samo buka nego i vizuelne amplitude do nivoa vizuelnog šoka. Kad smo kod vizuelnig šoka, vidim da se na raskrsnicama sve više postavljaju paneli – bilbordi sa jakim reklamnim video sekvencama koji na momente zaslepljuju. Mislim da tome nije mesto ni na raskrsnicama ni duž ulica, jer to može da odvuče pažnju vozača. Očigledno je da sve ima cenu, sve se prodaje pa i elementarni standardi normalnosti.

  4. Postizu kontraefekat sa urlanjem reklamnih poruka. Izbece kanale koje masakriraju koncept emisije ili filma je samo delimicno moguce korisccenjem on line gledanjem filmova. Ali…. Prestao sam da gledam Nacionalnu geografiju (Supernova je provajder) masakr emisije reklamama je strasan i beskonacno ponavlanje ISTOGA sta cemo gledati. Poruke su antiporuke

  5. Krajnne vreme je bilo da neko napiose nesto o ovom problemu malo opzbiljnije.Price o otme kako je na Zapadu nisu bitne, mnogo toga ima tamo a mi ne mozemo ni blizu toga. Trebalo bi dekontaminirati ovaj elektronski prostor. Kad gledamo da znamo sta gledamo a nek se naporavi poseban program za reklame pa buduci konzumenti neka gledaju. Da li neko razmislja koliko se ovim reklamama oduzme (ukrade) vremena od vremena predvidjenog za TV? I to utice na zdravlje, smanjuje vreme za spavanje, izaziva depresivnost…Treba se ovim cesce pozabaviti

  6. Ja ne znam ko uvodi te kretenske fore kao što je pojačavanje tona, besomučno ponavljanje iste reklame u istom bloku (kao da sam ja debil, pa treba da mi se više puta ponovi d ane bih slučajno zaboravio), izgovaranje teksta nekakvom idiotskom dikcijom, kao da se obraća debilima itd, itd.
    Ali voleo bih da vidim da li negde postoji nekakvo baš objektivno i nezavisno istraživanje koliko su te TV reklame zasta efikasne, odnosno koliko stvarno povećavaju prodaju proizvoda koji se reklamira? Jer meni se čini da nemaju praktično nikakvog uticaja na prodaju!
    Jer ovako kako je, kad mi po 25 puta u toku filma reklamira isti šampon, pivo ili grickalice, to kod mene stvara vrlo negativnu asocijaciju i kad taj proizvod sledeći put vidim na polici prodavnice, uvek pomislim „a, to je ono s***e s kojim me maltretiraju dok gledam seriju ili film“ i naravno, ne pada mi na pamet da to kupim!
    Jedinu korist koju ja imam od reklama, to je što mi omogućavaju da odem do WC-a ili do frižidera po neko piće i meze, a pošto sam pravim svoj hleb, pauza za reklame je taman dovoljna da napunim pekaru i podesim tajmer.
    Drugu korist od reklama vidim samo za pranje para jer to je savršen način: samo fakturišem „za promociju brenda“ i t je to, niko neće da stvarno proverava na oje je sve naline i koliko „promovisan brend“!

  7. Božo, zašto se jasno i glasno nisi pubunio protiv te prakse da televizije puštaju u etar reklame s pojačanim tonom? To je, inače, zabranjeno u večini evropskih zemalja, koje štite svoje gradjane od ovog evidentnog maltretiranja gradjana – gledalaca televizije…

  8. Razlog je, avaj, novac. I zato se tu nista ne moze učiniti. Digitalni TV je realnost, zar ne? Šta mislite koliko je proizvod jačina softvera za njih teško da ubace i opciju smanjivanja ili isključivanja tona na reklamama? I da to ide automatski. MUTE when commercials… Na primer. Ali, novac je Bog već nekoliko hiljada godina, pa ga sa tog trona može skinuti samo mnogo ozbiljnija akcija od ovih koje mi, stanari Kugle preduzimamo.

    1. *proizvodjačima softvera, izvinjavam se zbog ove greške…

  9. Ja gledam film do prvih reklama a onda se okrenem na drugu stranu. Naravno da sam ton smanjio na keca na pocetku filma.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.