Pruge bez voznog reda

Ukidanje pruga nije nešto novo. Zapravo, već par godina se dozirano puštaju informacije o tome, a decenijama je to pripremano jednostavnom operacijom, u narodu nazvanom "batalisanje". Rečju, najlakše je nešto proglasiti nerentabilnim kada to godinama zapostavljaš

Ostavite komentar


  1. Srbija ulaže u obnovu pruga a ne ukida ih. Zar nije u toku izgradnja brze pruge Beograd-Budimpešta?

  2. Zbog čega pitanje rentabilnosti nije postavljena mnogim ranijima nego sad kad je doteralo do kraja?

  3. Pa koliko znam prvo se moraju skinuti stari koloseci da bi moglo da se rekonstruise sve to, svaka vam cast na izvrtanju.

  4. Vozali ste se za dzabe pa hocete jos, al ne moze vise sada treba da se plati.

  5. Još samo da ukidamo antinaarodne medije pa bi bilo kao ukidanje pruge, a ne treba ništa ukidati, ukida narod sam i pruge i medije, kad padne tiraž od par stotina primeraka Danasa ili par stotina putnika, tada ukidaš i medij i prugu.

  6. Mi pricamo o prugama, gde ste bili sve ove godine kad su drugi bili na vlasti pruge su i tada bile u haosu, obnovice se pruge kao sto se i za sve ostalo radi!!!

  7. 70-тих и 80-тих година су поукидане пруге, углавном у Војводини, са образложењем да су нерентабилне, односно да им није осовински притисак (12 т) довољан, тада барем 16 тона. И то урадише да би спасили остале пруге од пропадања!? Оголише и оставише само главне правце али прилив робе је изостао, чак се смањио, нису когли ни роба ни путници да користе железницу, укинуте су и прешли су на други вид превоза. Смањен приход од превоза, изостао ремонт барем тих праваца и добили смо то што имамо, израубоване пруге на којим не може више ни да се превози терет, вучна средства су у јадном стању и што се тиче броја и квалитета па и да има већи обим рада, не би успели да одраде, нема са чиме. Станице су пуне раходованих вагона, нико и не покушава да их оспособи. Сада је тек "луда кућа" када су железницу изделили на 4 фирме, не зна се ни ко коме шта плаће, ко шта приходује и расходује. Велика и непотребна инфраструктура која сада никоме не треба а која је у јадном стању, ту мислим на зграде и станове за железничко особље. Најгоре је што нема ни новца ни воље да се било шта уради, али је зато битно да се сликају и хвале са "брзом пругом до Будимпеште", чак се и премијер сликао са оних фамозних 1,3м БРЗЕ ПРУГЕ! Узгред, и Кина је одустала од изградње!

  8. Zeleznice ce tonuti u bankrot zbog prevelikog broja zaposlenih. Ekonomska racunica je nemilosrdna, ali bez toga nema prosperiteta ni modrnizacije Zeleznice.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.