To što su fudbaleri Zvezde tokom zimskih priprema izgubili utakmicu od Sloge iz Petrovca na Mlavi pokazuje da su na predstojećim izborima u Srbiji svi ishodi mogući. Može SNS da pobedi DS, može SNS da pobedi URS, može SNS da pobedi SPS, može SNS da pobedi NDS, a može i Sloga iz Petrovca na Mlavi da pobedi SNS. Jedini je problem što Sloga iz Petrovca na Mlavi ne učestvuje na izborima. Koji maler!


Sloga jedina ima opipljivi slogan: „Razbili smo Zvezdu.“ Dok ove ostale kad čujete priupitate se – da li oni to reklamiraju deterdžent, stambene kredite, uloške ili losion protiv ćelavosti. Sve vrvi od besmislenog optimizma.

Demokratija je opet na staroj adresi, izborni slogan DS, dokaz je da im ovu kampanju, umesto Šapera, garantovano vodi neki propali poštar, stručnjak za adrese. S tom poetikom mogli bi da naštancuju plakate: „Poštar uvek zvoni dvaput“, što bi bila direktna poruka glasačima: možda smo zasrali prvi put, ali drugi put će biti fenomenalno. To bi napravilo problem – pola Srbije ne bi otvaralo vrata na drugo zvono. Zato im je bolje da dodaju: Demokratija na staroj adresi – www.demokratija.com. Ili: „Kucajte na vrata zaboravljenih asova“.

Budućnost u koju verujemo, izborni slogan SNS, hoće da nam sugeriše kako Vučić & kompani nisu među nas došli iz prošlosti, nego direktno iz budućnosti, sa neke druge planete. Pošto im je, jelte, bilo malo glupavo da na plakate stave Vučićevu sliku i slogan: „Prošlost u koju verujemo“. Kada je pokojni Đinđić rekao: „Srešćemo se vi i ja negde u budućnosti“, garant je mislio da ćemo sresti Vučića, koji na Đinđića liči neverovatno, skoro koliko Nebojša Stefanović liči na pokretne stepenice. Šteta što među njima nema kreativnijeg sveta, jerbo bi na slogan: „Spoj prstiju, mladosti i iskustva“, naprednjaci garantovano dobili 102 odsto, čime bi sem svih poslanika ostvarili pravo i da imenuju svoje konobare u skupštinskom restoranu. Ionako liče na skup propalih kelnera koji su krenuli u temeljne reforme.

Dačić, neverovatno domišljati izborni slogan koalicije SPS – PUPS – Palma, mora da je nastao sasvim slučajno – dok su smišljali šta da stave na plakat, na vrata banuo Ivica i svi složno uzviknuli: „Dačić! Kako se toga ranije nismo setili?“ Izgleda da oni veruju kako je Dačić brend u rangu „koka-kole“. Nešto kao slogan: „Koka-kola je to!“ Svi ga vole iako ima indicija da šteti zdravlju ako se pije u većim količinama od dve litre dnevno.

Vreme je, slogan LDP-a, ukazuje da im kampanju radi Republički hidrometeorološki zavod. Bili su vrlo oprezni, jer da su stavili slogan „Nevreme je“, to bi ukazivalo da imaju tajni plan za koaliciju sa Vučićem, koji svakog birača asocira na nevreme. Ne to na koje mislite, već ono u slobodarskom Feketiću. Mada „Vreme je“ u slučaju LDP-a može da znači i: posle Akonkagve, vreme je da se Čeda uspne i na Himalaje.

Znam kome verujem, slogan DSS, garant je da će svi koji vide njihov plakat glasati za Vučića, jer po istraživanja javnog mnjenja, Vučiću veruju čak i oni koji ne znaju da mu veruju.

Tadićevci još nisu smislili slogan, ali pošto se zna da su im ciljna grupa stočari koji imaju krave za mužu, što je Borisova uža specijalnost iz prošle kampanje, plus ženska populacija koja pada na prosede mačo tipove, evo im jedan slogan za dž: „Bež'te, krave, ide Zdravko Čolić“.

Jedno je sigurno – trebalo bi uvesti obavezu da na svakom plakatu sitnim slovima stoji: „O indikacijama, merama opreza i neželjenim reakcijama posavetujte se sa vašim lekarom ili farmaceutom.“

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari